دستور آتش به اختیار آخوند خامنه ای به بسیجیها و آخوند ها برای حمله به مردم با مقاومت ایرانیان روبرو گشته است

دستور آتش به اختیار آخوند خامنه ای به بسیجیها و آخوند ها برای حمله به مردم با مقاومت ایرانیان روبرو گشته است

اصغر نحوی پور یک جوان ورزشکار مورد احترام جامعه در متروی شهر ری با برخورد یک آخوند هرزه آتش به اختیار خامنه ای مواجه میشود که برای چند دختر به بهانه حجاب مشکل ایجاد کرده و تعرض نموده بوده است.

اصغر نحوی پور سعی میکند این آخوند را از صحنه دور کند و تذکر میدهد که برای زنان مردم مزاحمت ایجاد نکند که آخوند مزبور حمله ور میشود و اصغر نحوی پور هم آخوند آتش به اختیار را گوشمالی داده و راهی بیمارستان میکند.

یکی از مزدوران مسلح رژیم با شلیک گلوله ای به زندگی این ورزشکار مردمی خاتمه میدهد و او را میکشد. رژیم حتی مانع تشیع جنازه اصغر نحوی پور میشوند ولی از وی در محل زندگیش تجلیل صورت میگیرد.

رژیم برای حفاظت از جان بسیجیها و آخوند های خود دست به اقدامات حمایتی زده است در حمایت از حامیان آتش به اختیار امر به معروف و نهی از منکر حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج گفته است که حمله مردم به آخوند ها بر اساس کینه ای است که از آخوند دارند.

یکشنبه ساعت ۲۲٫۱۵ دقیقه یک گروه از جوانان غیور نیشابور به آخوند احمد نصر آبادی که برای مردم مزاحمت ایجاد کرده حمله ور میشوند و با ضربات کارد او را راهی بیمارستان میکنند.

همینطور در پادگان قزوین یک سرباز با سلاح خود خود هشت تن ازمزدوران نظامی رژیم را به هلاکت رسانده و یا راهی بیمارستان میکند

دستور آتش به اختیار خامنه ای به مزدوران و بسیجیها و پاسدارانش بصورت خود جوش میتواند گروه ها و هسته های مقاومتی را در سراسر کشور برای رویاروئی با آخوند های هرزه و بسیجیان جلاد و شکنجه گر بوجود بیاورد.

مردمی که با زبان اصغر نحوی پور در قبل از شهادتش در متروی شهر ری که فریاد میکشید فریاد میکشند ما از اسلام و این آخوند ها خسته ایم ما اسلام و آخوند را نمیخواهیم در هسته ها و گروه های کوچک در محلات و خیابانهای سراسر کشور برای مقاومت در مقابل جلادان آتش به اختیار خامنه ای و برای رسیدن به آزادی سازماندهی میشوند و تعرض آخوند ها و جوجه بسیجی های رژیم را بی پاسخ نمیگذارند، سازمان ملل و جامعه جهانی باید به کمک مردم ایران بپاخیزند.
نوید اخگر ۲۰۱۷/۰۷/۱۹ سوئد استکهلم