یکی مرد جنگی به از صد هزار

در جایی خواندم که الماس سنگی قیمتی و یکی از آلوتروپهای کربن است که در فشارهای بالا پایدار میماند, از خواص این سنگ گرانبها این است که هدایت گرمایشی آن ۵ برابر مس است . الماس ماده نوری ایده آل می باشد و توانایی انتقال انواع طیف های نوری مادون قرمز و فرابنفش را دارد , در برابر تابش نوترونی بشدت مقاوم است و سخت ترین ماده ای است که بشر تا کنون توانسته است کشف کند … راز همه این ویژگی های منحصر به فرد الماس “تحمل و پایداری ان در فشار بسیار بالاست”….
داستان الماس شباهت های بسیاری به وضعیت امروز مملکت ما دارد , کسانی که انواع ناملایمات , سختی ها و خطرات را به جان می خرند و به آرمان خلق خود وفادار می مانند و مقاومت می کنند… این ها همان الماس های گرانبها و بی بدیلی هستند که هویت ملی ما را نمایندگی می کنند .
و در سوی دیگر موجودات واداده و مفلوکی قرار دارند که برای حفظ موقعیت شغلی خود و امتیازات دیگر مردم خود را می فروشند و به لطایف الحیل در چشمان مردم خاک می پاشند و تز تسلیم طلبی و ذلت می نویسند.
اخیرا در اقدامی ذلت بار و در منتهای زبونی و بی مایگی ۱۰۴ تن از اساتید دانشگاه صنعتی شریف اقدام به انتشار نامه سرگشاده ای خطاب به مردم ایران کرده و خواستار “انتخاب” ادامه “راه اعتدال و توسعه” بخوانید التماسبرای رای دادن به روحانی در انتخابات پبش رو شدند.
این بی بته گان سیاسی در وادی سرسپردگی به ولایت فقیه اینطور استدلال کردند که منطقه ما اکنون در گیر تنش ها و مستعد درگیری های بسیار خطرناک و زیانبار است». و نتیجه گیری کردند که دور نگه داشتن ایران از این تنش ها در گرو شرکت در انتخابات و رای دادن به روحانی است.
این جماعت سپس با تعریف و تمجید از دولت روحانی می افزایند: «در چندسال اخیر، گام های بسیاری توسط دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه کشور برداشته شده است»….
ولی این حضرات بخودزحمت ندادند که لا اقل بیلانی هم از این گام های بسیار که توسط دولت تدبیر و امید برداشته شده به این خلق محروم بدهند و تنها به اشاره کلی و در حد ادعا بسنده کردند.
در ادامه برای اینکه آش مزدوریشان زیاد شور نشود و طشت رسوایی شان از بام بر زمین نیفتد با یک فقره ماست مالی وماله کشی ناجوانمردانه بر بی راندمانی دولت روحانی می افزایند: «نیک میدانیم که بخشی از انتظارات و امیدهای مردم در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هنوز برآورده نشده است , اما این را هم به خوبی می دانیم که برآورده کردن این انتظارات با وعده های فریبنده امکان پذیر نیست».
یعنی این که نباید انتظار هیچ گونه تغییری از روحانی و دولت تدبیر و امید داشته باشید!
یعنی که ملت باید این وضع موجود را تحمل کنند و انتظار معجزه هم نداشته باشد !
یعنی این امامزاده ای که شما به آن دخیل بسته اید کور می کند ولی شفا نمی دهد ! …. می بینید نهایت مزدوری و بی شرافتی سیاسی را ؟!!!!!
در شرایطی که بی هزینه ترین راه برای با شراف ماندن این حضرات سکوت بود , این جانوران حتی همین (سکوت بی هزینه) را هم از مردم ایران دریغ کردند و آشکارا به کمک و امداد رسانی به ولایت فقیه شتافتند!
این اساتید دانشگاه در ادامه بیانیه خود با سفسطه مدعی شدند که « سرانجام این وعده ها چیزی جز تورم فزاینده و کاهش بیشتر ارزش پول ملی و نهایتا افزایش فاصله طبقاتی آنچنانکه در گذشته شاهد آن بوده ایم نیست » .
به زبان بی زبانی دارند می گویند که ملت نباید انتظار بهبود اوضاع را داشته باشد و در ادامه می افزایند : « برای دستیابی به بهروزی بیشتر کشور، نیاز به صبر و ادامه همین مسیر اعتدال و توسعه است و راه حل های خلق الساعه و فریبنده نتیجه ای جز اتلاف سرمایه های کشور و پشیمانی ندارد، آنچنانکه در تجربه دولت های گذشته دیدیم » .
می بینید چگونه دارند ناجوانمردانه در چشم ملت خاک می پاشند! و به صراحت می گویند هیچ چشم اندازی برای تغییر نیست و باید صبر پیشه کنید و همین وضع موجود را تحمل کنید!…
و در بخش پایانی نامه خود برای ملت نسخه می پیچند که باید “قهر با انتخابات” را کنار گذاشت سپس ناجوانمردانه استراتژی مسئولانه و میهنی تحریم نمایش انتخابات را به “بی تفاوتی” تفسیر می کنند!.
این حضرات تناقضی به بزرگی یک کوه را درسته قورت داده و به روی نامبارک خود نمی آورند که در طی ۲۸ سال گذشته یک قلم بیست سالش را مدعیان اصلاحات در قدرت بودند… چگونه است که بعد از ۲۰ سال حاکمیت مدعیان اصلاحات شما راندمان ملموسی در زمینه اقتصادی و در زمینه سیاسی ندارید به این ملت ارائه دهید و با وقاحت از آنها می خواهید که باز هم به وضع موجود تن بدهند و بر این وضعیت مشقت بار سیاسی و اقتصادی با دست خود با شرکت در انتخابات نا مشروع صحه بگذارند ؟؟!!!!!
این مسئله همواره ذهن من را به خود مشغول کرده است که چرا در سر بزنگاههای تاریخی و در لحظات سرنوشت ساز عده ای به کمک این رژیم سراپا فساد و تباهی می شتابند و به لطایف الحیل تلاش می کنند که این نظام فاسد و این دشمن حرث و نسل مردم ایران را تطهیر کنند و برای سیرک تهوع اور انتخابات ولی فقیه تبلیغ و بازار گرمی می کنند … این بی بته گان سیاسی تحمل ذره ای فشار را هم ندارند و به راحتی آب خوردن علیه عالی ترین مصالح ملی به خدمت دیکتاتور در می آیند. در حالی که حتی کودک هم می داند که وقتی خر این نظام از پل انتخابات عبور کند, ذره ای محل به آنها نخواهد گذاشت …
بهر روی این ملت راه خود را از میان دریای رنج و خون و فدیه های های گرانبها و الماس های درخشنده اش به سوی مقصد و مقصود نهایی یعنی سرمنزل آزادی و رهایی و تحقق دمکراسی خواهد گشود , براستی که ضرب المثل های فارسی چه زیبا و گویا هستند که می گوید زمستان میرود و روسیاهی به ذعال میماند!… این رجالگان خود فروخته تنها سنگ های خرد و نا چیزی درمسیر ازادی و کرامت این خلق هستند و عددی نیستند که بتوانند راه بند باشند.
باید به این برگ خشک های بازار مکاره”فرهنگ”,”علم”و “دانشگاه” گفت که ما چشم امیدمان به شمایان نیست , شما نشان دادید که به این ملت تعلق ندارید وطبعاشما لیاقت استادی در دانشگاهی که نام مجاهد شهید مجید شریف واقفی بر آن است را ندارید, چشم امید ملت ایران به کسانی است که شرف حرفه ای خود را به دژخیم نمی فروشند , کسانی که علیرغم فشار ها و تهدیدات و ناملایمان در صحنه می ایستند و تن به ذلت نمی دهند , دکتر محمد ملکی فعال حقوق بشر، نویسنده و اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از پیروزی انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ نمونه ای از این انسان های والاست , او با پیام روشن خود در تحریم انتخابات نا مشروع بی هیچ ابهامی معادل هزاران تن از شمایان به جامعه انگیزه و شور و شوق مبارزه می دهد و مانند شیر در صحنه نبرد ایستاده است !
سیاهی لشکر نیاید به کار یکی مرد جنگی به از صد هزار
ادامه دارد..

Kaveh179@gmail.com