بهاران خجسته باد!

بهاران خجسته باد!

گردش سرما به گرما و فصل زمستان به بهار، پیام نمادین طبیعت به انسان‌هایی است کهبه دنبال آزادی، برابری، عدالت اجتماعی و دموکراسی مستقیم در جهان و ایران هستند. پیامی سرشاز از امید و نوید بخش که انسان امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند شنیدن آن است؛ زیرا اکنون فراتر از هر دوره‌‌ای زیست و زندگی بشر به خطر افتاده و جنگ و جهل و عقب‌ماندگی، اختناق، سرکوب و ستم، همواره توسط گرایشات مختلف کاپیتالیسم بازتولید می‌شود.

آرزومندیم که سال جدید سال به بار نشستن آرزوهای زیبای انسانی، امیدها و تلاش‌ها و پیکارها باشد. امید به آزادی، برابری، رهایی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی، شکفتن آزادی بیان و شکستن سد سانسور و اختناق؛ امید به زدودن فقر و فلاکت از جامعه، هلهله کودکان و جاری شدن لبخند بر همه‌ لب‌های بسته و فوران شادی در دل‌های خسته؛ تا انسان بتواند انسانی زندگی کند.
با این امیدها فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ و عید نوروز و بهار را به مردم آزاده منطقه و ایران، همه پیکارگران راه آزادی، صمیمانه تبریک می‌گوید.
باید امیدوار باشیم سال نو، سال آزادی، شادی و رهایی از قید و بندهای سرمایه‌داری و حکومت‌های آن گردد تا همگان بتوانند با برخورداری از تمامی حقوقِ انسانی در صلح و امنیت، آزادی و برابری، خود مستقیما اداره جامعه را در دست گیرند و ایامی پربار داشته باشند.

نوروزتان مبارک!

با احترام
بهرام رحمانی
نوروز ۱۳۹۶