عقدهای بیمارگونه شونیستی و نزاد پرستانه رضا رخشان

عقدهای بیمارگونه شونیستی و نزاد پرستانه رضا رخشان

رضا رخشان در نوشته ایی تحت عنوان “کوروش و برخی از چپ ها|” عقدهای بیمارگونه شونیستی و نزاد پرستانه خود راعلیه چپها و انسانهای ازادیخواه و برابری طلب بیرون داده و هر چه از دهانش بیرون امده است نثارمان کرده. ایشان هیچ ابایی از دروغ گفتن و تاریخ ساختن برای قاتل و جنایتکاری همچون کوروش ندارد تا بتواند هدف خود را کە حمله به کمونیستها باشد توجیه کند. ایشان کوروش امپراتور را ازادیخواه و برابری طلب معرفی میکنند و میگویند کە برده های کارگر کە تخت جمشید را ساختن از نعمات شاهانه کورش برخوردار بودند و حقوق خوبی را دریافت کرده اند و در ادامه اداعه میکنند کە کارگران در آن دوره از طبقه بندی مشاغل برخوردار بودند( خنده دار است)( حتما محمد رضا شاه هم برای ساختن کاخ نیاوران به کارگران دو برابر حقوق داده است.) ایشان نسل ما را بعنوان کمونیستهایی کە مبارزه میکنیم برای رهایی بشریت از فقر و نداری بدون در نظر گرفتن رنگ، نژاد، ملیت و مذهب را پیر و پاتال و چپهای خجول تجزیه طلب معرفی میکند و خود را کە روزی احمدی نژاد قهرمانش بود، روز دیگر پرچم سبز و اصلاح طلبانه پرچمش میشود و امروز امپراتوری جنایتکار همچون کوروش الگویش میشود، ازادیخواه و طرفدار کارگر . در جای نوشتم کە لازم است کلمه شرم در مورد این نوع انسانها را بایدعوض کرد چون نمیتواند زیاد گویا باشد.

کمونیستها همیشه بدرست گفته اند سندیکالیسم همانند مذهب برای جامعه سم است. رضا رخشان و منصور اسانلو کە روزی مولا علی و امروز کوروش الگوشان است گویای این حقیقت است. در غیاب جنبش ازیخواهانه و برابری طلبانه ببینید چه گندی به جامعه زده شده است.

به جوامع و از جمله ایران، عقب گرد وحشتناکی تحمیل شده است. ما برای سر جای خود گذاشتن این دنیای وارونه بروی قاعده اش کارهای زیادی را پیشروی خود داریم
. یادمان باشد رضا رخشان قهرمان کسانی بود کە برای جذبش، حزب و سازمان را از همان پاشاندند و به اوچک سفید داده بودند کە در فردای ایران رهبر آنها، حزبشان و جامعه خواهد بود.