آیا اونجوری بود یا اینجوری شد ؟

روز یکشنبه ۰۳٫۰۷٫۲۰۱۶ گزارش شد که در « بامداد امروز یک شنبه یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه تجاری کراده در مرکز بغداد منفجر شد که منجر به کشته شدن ۱۶۵ نفر و زخمی شدن ۱۶۸ نفر دیگر شده است. انفجار در حالی صورت گرفت که مردم زیادی مشغول خرید مایحتاج رمضان و افطار بودند. گفته می‌ شود شمار زیادی کودک هم در این حادثه کشته شده‌ اند.»، « حیدر العبادی نخست وزیر عراق در پی انفجار خونین در منطقۀ کراده در مرکز بغداد، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.»

روز بعد در ۰۴ ۰۷ ۲۰۱۶ گزارش شد که زندان لیبرتی در نزدیک بغداد بار دیگر در ساعت ۲۰۳۵ به وقت محلی مورد موشک باران شدید قرار گرفت. حمله ای که تعدادی از زندانیان مجاهدین خلق در عراق را مجروح و خرابی تولید کرد .
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۴ تیر ۱۳۹۵(۴ ژوییه ۲۰۱۶)

یعنی وسط انفجار اولی با ۲۰۰ قربانی ، یه چند تا موشک و مجروح جلوی هرکی بذاری قهر میکنه !! چیزی نشده بابا….دولت آمریکا بعد از سقوط صدام به جون ابراهام لینکن از چیزی خبر ندارد . این بیچاره مظلوم اصلا از روز اول بی خبر بود . انفجار اتمی ژاپن هم بی خبر بود ! منتها نزدیک عید فطر است و کاخ سفید معمولا به این شکل فطریه میدهد ( خون ) ! کمتر از یه هفته دیگر مراسم سالیانه مجاهدین در پاریس برگزار میشود و عید فطر به کاخ سفید مبارک است . راستی همکاری مسعود رجوی با ساواک هم خیلی مهم است ، مهمتر از سیاست خط موازی با دولت آمریکا که نباید دیده شود و بازیهای کاخ سفید با جان آدمها . حالا چرا یه عده جاکش سیاسی دوست ندارن تا این بازی خون را درست ببینند و به مسئولییت اصلی دولت آمریکا تاکید کنند….نزانم ؟ آخرشم معلوم نیست که اولش چجوری بود که اینجوری شد ؟

اسماعیل هوشیار
۰۵٫۰۷٫۲۰۱۶

……………………………………………………………………………………………………………………………
تاریخ انتشار :۰۳٫۰۷٫۲۰۱۶
اعتبار اسناد همکاری !
hoshyaresmaeil@live.com

اسناد همکاری مسعود رجوی با ساواک ، سالها پیش برای اولین بار توسط حکومت اسلامی ایران منتشر شد و امروز توسط ایرج مصداقی بازنشر میشود . زمان دستگیری مسعود رجوی من هشت ساله بودم ، یعنی شخص خودم شاهدی با تجربه و معتبر نیستم . پس یا باید به اسناد موجود در ساواک شک نداشته باشم و یا به منبع حکومت اسلامی که این اسناد را منتشر کرده است و یا هر دو منبع برایم معتبر است .

فقط شتر مرغ هرجا به نفعش باشد مرغ است و هر وقت شرایط ایجاب کند شتر میشود ! بالاخره ساواک بد بود یا خوب ؟ اگر بد بود که غلط میکنی امروز با هر توجیهی با آنها به حشرونشر نشسته ای ؟ اگر هم خوب است و مشکلی ندارد که مسعود رجوی کار بدی نکرده است ! ضمن اینکه همکاری فرضی در زیر شکنجه های ساواک یک وزن دارد و همکاری آزادانه در شرایط امروزی وزن جاکشی سیاسی !

روزی ناصرالدین قاجار وهمرامانش رفتند به باغ دوشان تپه، نهال گل سرخ قشنگی جلوی عمارت، نظر شاه را جلب کرد، فوری کاغذ و قلم برداشت و شروع به نقاشی ان گل نمود. تمام که شد، آن را به درباریان نشان داد و پرسید چطور است؟

مستوفی الممالک پاسخ داد “قربان خیلی خوب است”. اقبال الدوله گفت “قربان حقیقتا عالی است” و اعتمادالسلطنه نیز عرض کرد “قربان نظیر ندارد” و بعد یکی دیگرگفت “این نقاشی حتی از خود گل هم طبیعی تر و زیباتر است” نوبت به ضیاالدوله که رسید گفت “حتی عطر و بوی نقاشی قبله عالم از عطر و بوی خود گل، بیشتر و فرحناک تر است”…..

بعد از آنکه خلوت شد ، شاه به موسیو ریشار فرانسوی گفت : وضع امروز را دیدی؟ من باید با این بی ناموس ها سیاست کنم !

اسماعیل هوشیار
۰۳٫۰۷٫۲۰۱۷