به مردم آزاده و مبارز شهر سنندج

همانطورکه میدانید حسن روحانی قرار است یکشنبه چهارم تیر به سنندج بیاید. او نماینده و سخنگوی حکومتی است که در طول حاکمیتش علیه مردم شهرهای کردستان جنایت، فقر و فلاکت آفریده است. تعرض و دست درازی هر روزه کاربدستان و نهادهای محلی این رژیم علیه فعالین کارگری و اجتماعی، و همچنین فقر و فلاکتی که به کل جامعه تحمیل کرده اند برای شما فراموش شده نیست. کاربدستان و مزدوران محلی، از استاندار و فرمانداران دیگر شهرهای اطراف گرفته تا “جبهه متحد کرد”، همگی تلاش میکنند سفر روحانی بعد از توافقات هسته ای اخیر را دستمایه ای برای انتخابات آینده مجلس و تقویت جناح او تبدیل کنند. سفر نمایش روحانی تنها در راستای بقای حکومت اسلامی است.

شما مردم مبارز و آزادیخواه سنندج طی ۳۶ سال حاکمیت جنایتکاران اسلامی، شلاق فقر و فلاکت، شلاق زندان، اعدام، لشکرکشی و سرکوب را با تمام وجود لمس و تجربه کرده اید و ماهیت این حکومت را بخوبی میشناسید. حسن روحانی و هر مقام دیگر این حکومت میراث داران خلخالی ها، چمران ها و لشکرکشی های حکومت به شهرها و روستاهای کردستان هستند. او نمایندگان حکومتی بغایت جانی و سرکوبگر در سراسر ایران است. نباید اجازه داد که حسن روحانی این سفر را به میدان نمایش قدرقدرتی خود و حکومتش تبدیل کند.

حضور حسن روحانی در سننج را باید با اعتراض عمومی به جهنمی که او و شرکایش برای کل جامعه فراهم ساخته اند پاسخ داد. در مقابل نمایشی که مقامات و نهادهای محلی برای او تدارک دیده اند، باید صفی از اعتراض به موضع موجود و صفی در اعتراض به سفر او را با قدرت بنمایش گذاشت. میتوان روز یکشنبه سنندج را به میدان اعتراض عمومی علیه رئیس و مجری حکومت اسلامی تبدیل کرد و باید کاری کرد که هیچ مقام حکومتی جرئت این نوع نمایشات مضحک و مسخره را در هیچ شهری نداشته باشد.

عبدل گلپریان
۲۵ ژوئیه ۲۰۱۵
۳ مرداد ۹۴