پذیر کشف و اختراعی بزرگ -بزرگترین دستاورد تاریخی دانشمندان اسلامی در ماه مبارک رمضان

پذیر کشف و اختراعی بزرگ -بزرگترین دستاورد تاریخی دانشمندان اسلامی در ماه مبارک رمضان

مردم دنیا وبه خصوص جهان اسلام صدها سال بود که با یک معضل بزرگ علمی-اسلامی در گیر بودند. از آنجا که اسلام در کشور عربستان زاده شد وماه مبارک رمضان عمدتا در کشورهای اسلام زده خاورمیانه بر قرار بود، تا قرن اخیر هیچ اشکالی بوجود نیامده بود.
اما در دهه های اخیر از آنجا که کشتار، شکنجه، زندان وآزار واذیت حکومتهای اسلامی بقدری افزایش یافت که حتی خود مسلمانان دو آتشه هم طاقت تحملش را نداشتند ومجبور شدند از جهنم اسلامی فرار کنند وبه کشورهایی فرار کنند که خیلی نزدیک به قطب شمال هستند.
ماه رمضان –اختراع وکشف تاریخی دانشمندان اسلامی
به خصوص ماه رمضان سال ۱۳۹۴ هجری-قمری مصادف است با بزرگترین طول روزهای کشورهایی نظیر سوئد، کانادا،نروژ ویا ایالت آلاسکا. در بعضی از قسمتهای شمال این مناطق که مسلمانان عزیز از دست اسلام ناب محمدی فرار کردند ، با مشکل اساسی برخورد کرده بودند. در این مناطق امسال اصلا نه خورشیدی طلوع میکند ونه غروب، در نتیجه نه سحری وجود خواهد داشت ونه افطاری.
چگونه بایستی چنین معضل بزرگ اسلامی را حل وفصل کرد؟ مردم مسلمان فراری از کشورهای اسلام زده نمیدانستند که چه بسرشان خواهد آمد وچه خاکی بایستی بسرشان بریزند . تا اینکه چندین آخوند، مفتی (دانشمندان اسلامی) در یک کنفرانس علمی-اسلامی درپاییتخت سوئد این معضل عظیم تاریخ اسلام را به نحو احسنتی حل وفصل کردند.
دانشمندان اسلامی پس از دهها سال تحقیق ، تفحص،تجسس وتبحر اسلامی وپس از تبادل نظر با دیگر دانشمندان اسلامی حوزه ،فیضیه ودانشگاه الزهرا به این نتیجه رسیدند که مسلمانان در این مناطق قطبی بایستی یا مثل کشورهایی که از آنجا فرار کردند ساعات افطار وسحر خودرا تنظیم کنند ویا هر وقت که احساس کردند گرسنگی به آنان مستولی شده همان وقت افطار کنند.
این هم یکی دیگر از معجزات اسلام. البته این آخرین معجزه نخواهد بود وباید باز هم شاهد معجرات ، کشفیات واختراعات جدید اسلامی در سال های آتی باشیم.
بسیاری از دانشمندان اسلامی( آخوند ومفتی ها) این معجره واختراع جدید دانشمندان اسلامی را با شق القمر کردن توسط انگشت سباوه محمد ابن عبدالله در ۱۴۰۰ سال پیش را یکسان میدانند.
از این پس تمام مسلمانان فراری از جهنم کشورهای اسلام زده با خیال راحت میتوانند در کشورهای قطبی نماز وروزه خودرا اجرا نمایند.
به کوری چشم دشمنان اسلام، این اختراع وکشف جدید هم مشت محکمی بود به دهان یاوه گویان ضد اسلام که میخواستند با ترفند جدید مردم مسلمان را اغفال کنند که نماز وروزه در این مناطق امکان نمیباشد.