تلاشهای وزارت اطلاعات در حمله به چپ و کمونیسم را باید عقیم گذاشت

محمود قزوینی

    
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی پس از تظاهرات ١٣ آذر سال ١٣٨۶ دانشجویان دانشگاه تهران و دیگر دانشگاهها و سر بر آوردن دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب در محیط سیاسی ایران، ضمن دستگیری و شکنجه و زندانی کردن آنها و ضمن آزار و اذیت خانواده های این مبارزین سوسیالیست، سایتی با عنوان "داب تهران" دایر کرده است. وزارت اطلاعات با درج اطلاعاتی دروغین که از طریق شکنجه از دانشجویان گرفته است و همچنین با درج اطلاعاتی از فعالیتهای سیاسی و اجتماعی آنها که فقط در رژیمهای فاشیستی مانند جمهوری اسلامی جرم محسوب میشود، سعی کرده است جو بی اعتمادی را در میان دانشجویان گسترش دهد و آنها را مرعوب سازد.

اما چپگرایی و کمونیسم در میان کارگران و مردم زحکمتکش و دانشجویان در حال گسترش است و گرایش چپ و کمونیستی در دانشگاه علارغم سرکوب و بگیر و ببند یک حرکت ماندگار و رو به پیش در دانشگاه است.

اخیرا این سایت ( داب تهران) استعفای من از حزب حکمتیست را دستمایه ای برای مخدوش نشان دادن روابط و نرمها در احزاب کمونیستی، از جمله حزب حکمتیست قرار داده است. در مقابل این جنایتکاران که موجودیتشان جز فساد و جنایت نیست باید بگویم نرمها و روابط  در احزاب چپ و کمونیست والاترین و انسانی ترین نرمهایی است که در پیشرفته ترین جوامع امروز یافت میشود.
فقط ماشین جنایت و سرکوب جمهوری اسلامی اجازه نمیدهد تا ما کمونیستها همه فعالیتها و روابط خود را که چیزی جز تلاش و فداکاری برای ایجاد یک زندگی آزاد و انسانی برای بشریت نیست را جلو چشمان همه انجام دهیم. ما کمونیستها چیزی برای مخفی کردن نداریم. اگر حتی درجه ای  از آزادی سیاسی در جامعه برقرار شود، فعالیت ما برای متحد و متشکل کردن کارگران و دانشجویان و همه مردم حول پرچم آزادی و سوسیالیسم و به گور سپردن رژیم جمهوری اسلامی و کل نظام سرمایه داری به طور کاملا علنی انجام خواهد شد.
جنایتکاران جمهوری اسلامی که فکر میکردند با به جوخه اعدام سپردن هزاران کمونیست در دهه شست از شر چپ و کمونیسم خلاص شده اند امروز خود را با شبح کمونیسم و چپ روبرو میبینند و برای همین تلاش دارند تا با تبلیغات کثیف و دروغ و به شیوه معمول خودشان به سرکوب چپگرایی و جریانات کمونیستی بپردازند. 
تلاشهای وزارت اطلاعات  در حمله به چپ و کمونیسم را باید عقیم گذاشت.

٢٣ اکتبر ٢٠٠٨، ٢ آبان ١٣٨٧