دو یادداشت کوتاه …اسلام ،روبنای سیاسی مناسب برای نظام گندیدۀ سرمایه داری … سایت آزادی بیان …

( ۱۰ – یادداشت ها . (۹
سایت آزادی بیان …
در میان سایت های سیاسی و چپ فعال در ده سال اخیر ،سایت آزادی بیان جایگاه خاصی دارد .
از موضع چپ و دفاع از کمونیسم با مدیریت و رعایت کلیۀ پرنسیپ های لازم در درج مطلب و دیدگاه های مختلف و روی آوری احزاب و افراد به این سایت و درج مطالبشان و با میزان بالایی از مراجعه کننده به مثابه یک سایت معتبر و قابل اعتماد و درج بیشترین مطالب در آن ،به سایت آزادی بیان شان و اعتبار خاصی بخشیده است .
موفقیت سایت مدیون زحمات پیگیر و تلاش خستگی ناپذیر رفیق سوران مسئول این سایت بوده است . برای سایت آزادی بیان و رفیق سوران آرزوی موفقیت هر چه بیشتر را داریم .
Azadi Bayan
http://azadi-b.com/

بهروز شادیمقدم
۲۰۱۵٫ ۲٫ ۱۳

اسلام ،روبنای سیاسی مناسب برای نظام گندیدۀ سرمایه داری …
اگر در اوج نظام سرمایه داری ،اسلام گسترش یافته و دنیا را به میدان تاخت و تاز خود تبدیل کرده است ، به خاطر همخوانی و انطباق این زیر بنا و روبنا با همدیگر است .
توحش ،جنایت کردن ،بی ارزشی جان انسانها ،بیگانه با هستی و انسان ،لمپنیسم و از دست رنج دیگران ارتزاق کردن ،فریب و تزویر ،ریاکاری و حقه بازی ،دروغ و بر مسند قدرت نشستن اسلام با استثمار طبقاتی و نظام فکری و سیاسی سرمایه داری نعل به نعل و در انطباق کاملند .
انطباق مناسبات تولیدی پیشرفتۀ عصر حاضر و جهان بینی عهد بوقی مذهب با هم ،فقط در سایۀ ظرفیت های سیاسی و فکری حاکم بر گردانندگان این نظام و قوۀ انطباقشان با همدیگرست که امروز ممکن و عملی گردیده است .
ادغام این دو در هم ،اوج گندیده گی نظام سرمایه داری حاکم بر جهان و مذهب ،چون آلت دست مناسب این نظام است .
مرگ بر سرمایه داری و نابود باد کلیۀ مذاهب .
بهروز شادیمقدم
۲۰۱۵٫ ۲٫ ۱۴