دو مطلب کوتاه … نگهبانی شورایی انتقامات … پهنای بند کمه

نگهبانی شورایی انتقامات

طنز سیاسی
آدم به عمقیات این دمکراسی اسلامی حسادت می کند.رادیکال سوسیالیستها این همه سنگ دمکراسی شورایی را به سینه می زنند در حالی که توی دمکراسی ولایت فقیه اسلامی نگهبانی هم شورایی. است.این شورای نگهبان وقتی کسی را ایست می دهند،همین جوری الکی از کمر به پایین طرف را جانباز نمی کنند،که فردا از پول بیت ره ببخشید بیت المال معاش جانبازی برایش ببرند.کم الکی نیست آقا یک شورای نگهبانی گوشا و چشما را شورا کردن که امور جوری بپان مو لا درزش نره،وقتی یک شورا نگهبانی بدن با هم مشورت میکنند ایست بدن،ندن؟
بزنند نزنند؟اگه نزدن از کجا به پایین و نزنند؟

اگه زدنند از کجا به بالا را بزنند؟
اسم شب و بپرسند و بزنند،یا نه همونجوری نپرسیده مثل اون یکی فتنه بزنند؟
خلاصه کم الکی نیست یه شورا اینجا تصمیمم میگیره.این شورا اینقد شوراست که دیگه شورش و درآورده حتی قبل از ایست دادن و تصمیم تماس هم میگیره.
یگی از اعضای این شورا راجب به انتخابات آینده چنان هوششش و با دار داده بود،از این هشدار آدم فکر میکرد خدای ناکرده به جای انتخابات،انتقامات در راه و این نگهبانی شورایی برای اینه که نامزدهای انتقامات در چهاچوب اسلام عزیز گیس هم را بکشند و از هم انتقام بگیرند!؟سبحان الله چخخخ خبر شده!؟
این عضو نگهبانی شورایی با اشاره به رد صلاحیت معترضان۸۸ به نتیجه انتقامات ۸۸ و حلقه احمدی بای بای هوششش دار با داری داده که”اگر جریان دیگری هم فعال شود بر اساس قانون رفتار خواهد شد.”اینگار خدای ناکرده قراره بر اساس قاتلون برخورد بشه!؟اینگار زبونم لآل قانون پاچه میگیره،یا گلاب به روتون قانون آن هم قانون اسلامی جفتک میندازه!؟سبحان الله اینگتر قانون شعبون بی موخه!؟
آقای رپیک افزوده که شورا وارد بحثهای جناحی سگ و گربه ای نمیشه.البته آخراش دزدگی میاو میاو حاپ حاپی کرده بود که ما خودمون و میزنیم به اون را و به قرینه اسلامی حذفش میکنیم که رشته مطلب تز دستمون در نرود و برسیم به اینکه مقام معظم انتاقامالله در دیدار با شورا هوشششش درا فرمودن”رای مردم نباید از وسط هیاهو بیرون بیاد”یعنی اینکه باید از کنار خرو پف مردم بیرون بیاد که آرامش سالاری دینی امت اسلامی خواب به خواب نشود.سس ببینیم معاون ستاد کل نیروهای مسلح چی بو کشیدن!؟
جزایری بوی فتنه سکولاریستی و لاءیستی،بویی مشابه بوی مهدی انتخابات۸۸ به مشام مشابهشون خرده و برای شورا شر کرده که هوشیار باشید.
ننه آ شیخ مهدی کروبی همون ننه که وقتی گوجه گرون میشد میفهمید تورم بالاست میگه ننه اون وختها من به مهتی گفتم مواظب باش ننه شبا که همه خوابیدن سگا و پلیسا بیدارن.
سلام قادری

——————————————————————————–

پهنای بند کمه
این روحانی را از این به بعد باید پهنا حسن خطاب کرد.ماشالا هم پهنای بدنش زیاده،هم پهنای باندش توی نظام از سردار بازندگی تا سید الان دیگه نه چندان خندان،بعضیا میگن تا خود مقام عزمای ولایت پهنیده.پهنای فرمایشاتشون رسیده به اینکه دوران استبداد و پیام از منبرهای یک طرفه به سر آمده،یعنی الان دوران استبداد با منبرهای دو طرفه و سه طرفه و الا آخر است،حالا که دوران استبداد منبرهای چند طرفه ست این کروبی و موسوی مادر مرده کجای این اطرافن که معدومل منبر شدن.بعد چی شده که بسر رسیده؟نکنه صبر عالی به سر رسیده و نبوغه هم همون جا تو سر به اینجا رسیده که دوران جاسوسی تو کوچه خیابان و مخبر پروری از این نوع بصر رسیده و الان باید پهنا را برای تاخت افسران سایبریک اسلام عزیز پهن کرد تا الف باند را به قرینه ی امنیتی بند حذف کنند.
بله دیگه دلواپسیا بیخود بود،ویدیو و ماهواره و موبایل و چی و چی اومدگشت ارشاد و از دیوار بالا روها و افسران سایبری آمدن و جامعه بحمدالا اسلامی و تر و تمیز مثل روز اول مونده.این را هم به پهنای فرمایشاتشون افزودن که خدای ناکرده عده ای فکر نکنند از پهنای تدبیرات اسلامیشون کم شده،چون پهنای ماموریتهای اسلامیشون همیشه امنیتی بوده.
ننه آقای کروبی همون ننه که وقتی گوجه گرون میشد میفهمید تورم بالاست میگفت:” ننه از وقتی این پهنه اومدو طناب گرون شد من فهمیدم طوانب هم بالاست.”
با حساب صحبتهای ننه آقای کروبی دیگه اسم ایشون هم مثل شاعران قرن چهارم و پنجم و ششم و هفتم و…باندش پهن میشه از این به بعد پهنای اسمشون را مثل طناب دارهای سال هزارو سیصدو نود دوهم قرن چهاردهم باید زیاد کرد،مثلا خطابشون کرد رءیس پهنای، پهنای باند زیاد کردن بند تدبیر .
سلام قادری