میلیارد یورو یعنی چه؟

میلیارد یورو یعنی چه؟

 

در خبرها بود که ۸۷ میلیارد یورو توسط بابک زنجانی و دستیار او از ایران خارج شده است. روشن است که این مقدار پول بدون دست داشتن رهبر و رئیس جمهور و رئیس مجلس و وزرا و وکلا و امام جمعه ها و رئیس قوه قضائیه نمی توانست از کشور خارج شود. روشن است که کل دولت و دستگاه حاکمه در این غارت و فساد دست داشته اند.

 

کل بودجه سال ۹۳ ایران ۲۶۵ میلیارد دلار یا ۱۹۴ میلیارد یورو هست. یعنی یک قلم دزدی آقازاده ها تقریبا برابر است با نصف کل بودجه سالانه کشور.

 

۱٫ ۸۷ میلیارد یورو معادل ۱۲۰ میلیارد دلار است.

 

۲٫ حقوق ماهانه کارگر ۵۰۰ هزار تومان هست که میشود حدود ۱۶۷ دلار.

 

۳٫ حقوق سالانه یک کارگر مشود  ۲۰۰۰ دلار.

 

۴٫ ۱۲۰ میلیارد دلار تقسیم بر ۲۰۰۰ میشود ۶۰ میلیون.

 

نتیجه اول:

 

یک قلم دزدی آقازاده ها که تصادفا کشف شده است برابر است با حقوق سالانه ۶۰ میلیون کارگر.

 

یادداشت اول:

 

میزان دزدی ها و غارتهای کوچک و بزرگ  کشف نشده حتما بسیار بیشتر از ۸۷ میلیارد یورو هست.

 

یادداشت دوم:

 

ثروت و هزینه هایی که حاصل کار گارگران و منابع طبیعی هست و بطور قانونی صرف آخوند و حوزه و مسجد و امامزاده و گشت ثارالله و فاطی کوماندوها و اوباشان امر به معروف و نهی ازمنگر و سپاه و بسیج و پلیس و ارتش و ساواما و زندان و ابزار آلات شکنجه و طنابهای دار و جرثقیلهای دار و مجلس و بیت رهبری و امام جمعه ها و  حماس و حزب الله و نهادهای ترور و  سرکوب و خرافه پراکنی دیگر میشود را حساب کنید.

 

نتیجه دوم:

 

شما یا یک موجود کریه و جنایتکار  و غارتگر و خرافه فروشی بنام جمهوری اسلامی مواجه هستید که تحت سیطره آن یک اقلیت انگل و خرافه پراکن و تروریست و سرکوبگر و شکنجه گر و جاسوس در اقیانوس پول و ثروت شنا میکنند و در طرف دیگر شما میلیونها کارگر و زحمتکش و بیکار و معلم فقیر را دارید که توان خریدن دارو برای کودکانشان را ندارند، در سخت ترین شرایط کار میکنند اما چندین بار زیر خط فقر هستند، برای مداوای عزیزانشان یا برای تغذیه آنها مجبور به کلیه فروشی میشوند، به اعتیاد کشیده میشوند، به تن فروشی کشیده میشوند، و یا در اوج بی چارگی و استیصال دست به خود کشی میزنند.

 

نتیجه چهارم:

 

فقط با همین یک قلم دزدی ۸۷ میلیارد یوروئی میشد برای چندین سال حقوق کارگران را چندین برابر کرد، به تمام بیکاران بیمه بیکاری مکفی پرداخت کرد، تحصیل و بهداشت رایگان برای شهروندان جامعه فراهم کرد. دزدیها و غارتهای کشف نشده باضافه ثروتی که صرف دستگاههای سرکوب و زندان و خرافه فروشی و ترور میشود میتواند یک زندگی مرفه و پربار برای تمام شهروندان جامعه ایران تهیه کند.

 

نتیجه پنجم:

 

تنها راه دست یابی به حداقلی از معیشت و زندگی و رفاه این است که  این رژیم تماما دزد و غارتگر و جنایتکار و خرافه فروش و تروریست سرنگون شود. جمهوری اسلامی یعنی همین: کوه ثروت و نعمت و رفاه و لاکژری در یک طرف و دره فقر و گرسنگی و بیکاری و کلیه فروشی و اعتیاد و تن فروشی و استیصال و خودکشی در طرف دیگر که با سرکوب و اعدام و شکنجه و تجاوز و کشتار و حجاب و اسلام و ارتجاع و تحقیر و توهین و خرافه عجین گشته است.

 

مرگ بر جمهوری اسلامی

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی از هر جناج و دسته و نهادش

 

زنده باد انقلاب