با این رشته های زنجیر و نگاه بهت زده به کجا میروی؟


این تصویری است گویا از جنایت علیه بشریت!

از جان این طفل معصوم چه میخواهید؟ این پارچه سیاه با آرم یا حسین، آویزان به گردن این کودک ۵ ساله زمینه ساز همان کلید درب بهشتی است که با توسل به حیله و نیرنگ به گردن نوجوانان ایرانی آویزان کردید، تا برای صدور اسلام ارتجاعی پا برهنه بر روی مین های کاشته شده در جنگ ارتجاعی ایران و عراق عبور کنند، و برای فتح اماکن ارتجاعی خالقان کشت و کشتار عاشورا، جاده ای از جسد و خون را به حکم اسلام و آیات قرآن احداث کنند.
بعد از ٨ سال ویرانی و کشت و کشتار ناشی از این جنگ خانمان سوز نه درب بهشتی باز شد، و نه فتحی حاصل شد.
کلید ساز، زهر نوشید و مرد. کلیدار هم کشته شد. و بازماندگان آنها برای از دست دادن عزیزان خود به سوگ نشستند. 
این پارچه قرمز با مهر قمر بنی هاشم به دور سر این کودک معصوم، که یاد آور توحش در روزهای خونین تاسوعا و عاشورای حسینی است، بجز برای تعدادی معدودی فریب خورده حنایش رنگی ندارد.
این رمز و این آرم قرمز و حاملان آن همزمان با صدور فرمان جهاد خمینی بر علیه مردم مبارز کردستان و مقاومت مردم انقلابی سنندج و سایر شهر های این استان در مقابل این یورش وحشیانه به سر نوشتی خفت بارتر از سرنوشت حاملان کلید درب بهشت دچار شدند.
این رشته های زنجیر در دست این کودک هراسان، که یادآور اسارت و شکنجه انسانهای آزادیخواه و برابری طلب در زندانهای رژیم جمهوری اسلامی است. یقینآ برای خود او نا آشناست او با این اسباب بازى کشنده و کاربرد آن در زندانهاى رژیم جمهوری اسلامى٬ که به هنگام شکنجه مادران حامله و تجاوز به دختران مبارز در زندانهای رژیم اسلامی به دور دست و پای آنها بسته میشود بی خبر است.
به امید روزى که این کودکان معصوم با میل و اراده خود در جوى آزاد٬ سالم و پر از مهر و محبت در جامعه ای متمدن و در خانواده ای آزادیخواه و برابری طلب حق انتخابی آزاد و برابر داشته باشند.
لباس سفید او نیز ارزانی خودتان باد. در آینده ای نه چندان دور صاحبان این تصاویر، عکس امامانتان را در خیابانها و اماکن عمومی زیر پا له کرده، به آتش کشیده و به همراه قوانین ضد بشری رژیم اسلامی در لابلای این کفن سفید به گور خواهند سپرد.
حمیدرضاحاجی بابایی وزیر مرتجع آموزش و پرورش رژیم اسلامی، در همایش استانداران سراسر کشور و در دفاع از سیاست ارتجاعی تفکیک جنسیتی در امر آموزش که بر اساس دستورات خامنه‌ای مرتجع پی ریزی شده گفت:"تا سن هفت سالگی تعلیم تربیت کودک بر اساس بازی است".
این وزیر"متفکر"و دزد ناشی به کاهدان زده، با افاده ای پروفسور مآبانه طی مدت ٢ ماه از وزارتش مداومآ طرحهای آبکی جهت اداره وزارت مطبوعه اش را ارائه میدهد. این بار برای علاج درد بی درمان اعتراضات اخیر به سیم آخر زده و به فکر بچه های پیش دبستانی افتاده تا بلکه دری به تخته ای بخورد و بچه ها را در این سن و سال به بازی قمه زنی و سینه زنی در ماه محرم، ماه وحشت و خون به تماشای سنن کهنه پرستا نه جهت تبلیغ و ترویج تنفر بکشاند. و سپس اسم آین تراژدی خون را تعلیم و تربیت بر اساس بازی نامگذاری کند.
شرایط و مشخصات"بازی"پیشنهادی این وزیر مرتجع در صحرای کربلا: سن پذیرش ۵ تا ٧ سال، محل این"بازی"خطرناک دشت کربلا، اسلحه مجاز٬ زنجیر و قمه. خوشبختانه ورود دختران به شرکت در این عرصه از میدان جنگ ممنوع است.
هم اکنون در عرصه واقعی مبارزه بر علیه سیستم نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی دانش آموزان دختر و پسر٬ جوانان٬ دانشجویان٬ استادان دانشگاه، معلمان٬ بیکاران، کارگران و سایر اقشار ناراضی از وضع موجود در ایران با دست خالی، و نه در دشت کربلا، بلکه در خیابانهای منتهی به قلعه محل استقرار خامنه ای مرتجع و هم پالکی های او، برای کسب آزادی و برابری مشغول مبارزه ای رو در رو با نیروهای وحشی تا دندان مسلح رژیم اسلامی هستند.
به امید روزی که مادران جانباختگان و زندانیان سیاسی شاهد آخرین محرم سیستم ارتجاعی و کهنه پرستانه رژیم دیکتاتوری و سرمایه داری جمهوری اسلامی باشند.

جمعه ١١ دیماه ٨٨