بی تفاوتی اپوزیسیون چپ علیه توطئه ی تروریستی جمهوری اسلامی ایران!

من چنین تصور می کنم که اپوزیسیون رژیم در خارج از کشور بخصوص احزاب چپ،در رابطه  بااین توطئه ی تروریستی جمهوری اسلامی ایران توسط پلیس  بین الملل بی تفاوت است!این ۱۲نفر از اعضای حزب حکمتیست، که بعنوان مجرم و تروریست از طرف پلیس انترپول تحت تعقیب ودیپورت به رژیم جنایتکار اسلامی ایران هستند ،تعدادی ازرهبران شناخته شده سابق کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران، و رهبران امروز حزب کمونیست کارگری ایران (حکمتیست) می باشند.

این رفقای کمونیست وانقلابی که امروز تحت تعقیب و پیگرد پلیس انترپول ودر خطر دیپورت قرار گرفته اند متأسفانه یک واکنش قاطع وکوبنده از جانب اپوزیسیون به نحو دفاع از یک سرنوشت مشترک برای خنثی کردن این توطئه ی پلید وضد انقلابی ، هنوز دیده نمی شود.علیه این توطئه ضد انسانی لازم است اپوزیسیون وهمچنین هرشخصیت سیاسی و آزادیخواه وانقلابی جدا ازهرنوع اختلاف فکری وسیاسی موضح بگیرد.

این توطئه نه تنها فقط در سایتهای اینترنیتی و نشریات حزبی افشا باید گردد،بلکه آکسیونهای اعتراضی خیابانی ودیالوگ های تلویزیونی و رادیویی نیز بخصوص در تلویزیونهای کومله ،و کانال جدید، وپرتو،لازم وضروری می باشند. به نظر من دررابطه با این بی تفاوتی ها، به احزاب وسازمانهای چپ، بخصوص به کومله وحزب کمونیست ایران انتقاد وارد است. 

حسین عبدالی  ۲۹٫۱۲٫۲۰۰۹