زنده باد اول ماه مه روز جهانی کارگر

در اول ماه مه روز جهانی کارگر در سراسر دنیا تلاش ها و فعالیت هائی برای برگزاری و گرامیداشت این روز مهم توسط کارگران و فعالین کارگری و کمونیستها انجام می گیرد که این خود انعکاسی از اهمیت و ویژگی وجلوه خاص این روز مهم می باشد.در این روز نمایش قدرت جهانی طبقه کارگر و همبستگی و اراده کارگران جهان علیه سیستم بردگی مزدی و استثمار و ستم و نابرابری و بی حقوقی وبطورکلی علیه سیستم نظام جهانی سرمایه میباشد.برای طبقه کارگر در این روز فرصتی دوباره پیش می آید که با اتحاد و اراده قوی خود ایستادگی کند مقابل تمامی دستاوردهای نظام استثمارگر بورژوای اعم ازمذهب و خرافه پرستی و ناسیونالیسم و قوم پرستی و تبعیض و نا برابری. با نگاهی به تمامی جنبش های اعتراضی از جنبش ۹۹ درصدی ها و تصرف وال استریت تا اعتصابات و اعتراضات کارگری در اروپا و تحرکات انقلابی عظیم در شمال آفریقا و خاورمیانه همگی گویای یک اتحاد و تلاش جهانی برای رسیدن به یک افق روشن می باشد.کارگران کمونیست و کمونیست ها در اول ماه مه روشنگر اینند که تمامی اعتراضات کارگری در جوامع مستبد به یک کمونیسم دخالتگر و تحزب کمونیستی نیازمند است.

در ایران تحت حاکمیت سیاه جمهوری اسلامی طبقه کارگر هر روزه مورد تعرضات وسیع و عمیق قرار می گیرد از اخراج و بیکارسازی.کاهش دستمزدها عدم پرداخت دستمزدها نداشتن حق بیمه تا دستگیری و سرکوب و تهدیدو زندان شکنجه و اعدام و آزار و اذیت فعالین کارگری و خانواده هایشان و قرار دادن حداقل دستمزد ۳۸۹ هزار و ۷۵۴ هزار تومانی و همچنین فتوی علی خامنه ای در مورد کار در خدمت تولید داخلی و خودکفائی ملی که بطور واقعی چیزی جزء تحمیل فقر و گرسنگی و تباهی بر زندگی طبقه کارگر نمی باشد.

و از سوی دیگر شدت گرفتن تحریم های اقتصادی آمریکا و غرب و ایجاد فضای جنگ و خطر جنگ این طبقه محروم و زحمتکش و ستمدیده جامعه را تحت فشار های عمیق قرار داده است در اینجا مسئولیت و وظیفه رهبران وفعالین کارگری این می باشد که در دل مصاف های پیش رو تلاطم های جدید را به نفع طبقه کارگر بوجود بیاورند و آنها را به سطح خودآگاهی برسانند.بیانیه شورای عالی کار بعنوان تعین حداقل دستمزد که همانا تحمیل فقر و گرسنگی بر زندگی کارگران می باشد را نباید پذیرفت و جلوی آن نیز باید ایستاد. اول ماه مه اتحاد و همبستگی طبقه گارگر ایران و همه کارگران با هر زبان و ملیت و نژادی می باشد که این روز را جشن می گیرند . و خواهان تمامی مطالبات و خواسته های خود می باشند اعم از آزادی فوری رهبران و فعالین کارگری و تمامی زندانیان سیاسی و افزایش فوری دستمزدها و پرداخت تمامی دستمزدهای معوقه . حق داشتن بیمه . و لغو قراردادهای موقت و سفید إمضاء و حق داشتن اعتراضات و اعتصابات و تشکل های کارگری.

زنده باد اول مه