دیروز کشتید و دست پا قطع کردید . امروز هم می کشید ؟ فردا چه خواهید کرد.

 نظام اسلامی ایران زیر فشار هر روزه  و فزاینده مردم ایران از درون دارد منفجر می شود .
بحران سراپای رژیم را فراگفته  و به دیوار چسپانده است.از حیث اخلاقیات ورشکسته شده و حیات اجتماعیش دارد واژگون می گردد. از حیث سیاست دارد متلاشی می شود . از لحاظ اقتصادی فلج و ارکان اقتصادیش دارد از هم می پاشد. در نتیجه این فشار، هیچ راهی برای این رژیم  و این حاکمیت بجز کشتار و خون  ریزی در معرض عام باقی نمانده است . می کشد تا بتواند دمی دیگر در این لجن زار زبونانه  زندگی کند. دست و  پا ی مردم  را قطع می کند تا به زعم خود بترساند و از آنان  زهرچشم  بگیرد. مدتهاست که مثل مار زخمی بر خود می پیچد و به هر سو نیش می زند. بخصوص به مردمی که در طول سال گذشته به این بساط  جنایت  تعرض کردند. می خواهد بگوید که هنوز می تواند بکشد و به عقب نشینی وا دارنماید. می خواهد  نشان دهد که این لاشه تعفن آمیز و این ویروس خطرناک هنوز می تواند مسموم کند و بکشد.اما هر چه دامنه جنایت بیشتر شود ، علل انهدام فزونی تر می گردد و بنای کاخهای ستم در زیر بار سنگینی خویش فرو می ریزد.
 
سارقی در تهران در یک قنادی مقداری پول ومقداری شکلات برای رفع نیازش برده است.  پلیس  این جوان ۲۱ ساله را با مبلغ ۹۰۰ هزار تومان وجه نقد با مقداری شکلات و کاکائو دستگیر می کند و   محمد رضا گیوکی رئیس شعبه ۱۱۵۶ مجمع قضایی بعثت به این پرونده رسیدگی می کند و حکم  را بنا  به عدالتی که در اسلام و  حکومت اسلامی برقرار است، چنین صادر می نماید:
 به جرم سرقت از قنادی متهم را به قطع دست بابت حد سرقت ، رد اموال ، شش ماه حبس بابت تخریب ( شکستن در و قفل گاو صندوق) پرداخت دیه و ششماه حبس بابت تمرد از مأموران پلیس.
 
داد ستانی شهر مشهد  در رابطه با مسئله دزدی در هفته گذشته در زندان این شهر در جلو چشم زندانیان دیگر دست انسان دیگری را قطع کرد. و از این حکم ضد بشری  چنین دفاع می نماید:
محمد ذوقی دادستان شهر مشهد: عمل یک سارق می تواند در شرایطی از مصادیق جرم محاربه باشد که مجازات سنگین اعدام را در پی خواهد داشت . امّا سرقت هایی که مصداق محاربه نباشد بر اساس قانون اسلامی و آیۀ۳۸ سورۀ مائده قرآن اصل بر قطع ید است.
 
 توجه فرمائید که خداوند خطاب به نماینده های میلیاردر خود، علیه فقرا چنین فرمان می دهد. در آیۀ ۳۸ چنین می گوید: “و دست مرد و زن دزد را به سزای آنچه کرده اند به کیفری از سوی خداوند ببُرید  و خداوند پیروز مندی فرزانه است.” 
چند ماه گذشته در شهر همدان در زندان مرکزی این شهر دست پنج نفر دیگر را برای بر قراری عدل و امنیت در نظام “عدالت پرور اسلامی” ایران قطع کردند. دادستان همدان اکبر بیگلری گفت:این حرکت به منظور اجرای حدود الهی و درس عبرتی برای انسانهای دیگر اجراء شده است. بنا به گزارش روزنامه دولتی  ایران چاپ تهران چندی پیش در ماهشهر به گفته قاضی  رضاابوالحسنی دادستان عمومی و انقلاب  این شهر، حکم  قطع دست و پای یک نفر که در شبکه دزدان این شهر کار می کرد اجرا شد . دادستان نام این شخص را نبرد .
 
این حرکت ضد بشری اسلامی یعنی  دست و پا بریدن انسانها بر می گردد به قرنهای پیش و به حاکمان جلاد کلده و آشور، و اسلام  یا اسلامیها این حرکت را از آنان گرفتند و در جهت تبعیت از آن  به عنوان قانون اسلامی به  آن رسمیت بخشیدند و هم اکنون  اهرمی است در دست راهزنان و دزدان میلیاردر اسلامی علیه فقرا و پا برهنه هایی که نان شب ندارند و در ۲۴ ساعت نمی توانند یکبار شکمی سیر کنند. طبق قوانین اسلامی کسی که دزدی کند باید اورا گرفت  دستش را قطع کرد. امّا دزدان گردن کلفت و میلیاردر از این قوانین الهی مستثنا هستند ، چون هم خود  قانون نویس و هم مجری قانون هستند. این قانون فقط شامل آفتابه دزدها می شود، چون نه قدرت دفاع از خود دارند و نه کسی از شکم گرسنه اشان دفاعی می کند. دادستانها و قاضی و قضات در نظام اسلامی خود نماینده و مدافعین پرو پا قرص سرمایه دارها و آیت الله های میلیاردر هستند.آیا مردم ایران سخنرانی عباس پالیزدار  نمایندۀ مجلس و رئیس دفتر مطالعات زیر بنایی مجلس در دانشگاه همدان را فراموش کرده اند که لیست پنجاه نفر از سران و دست اندر کاران رژیم اسلامی را رو کرد و سران رژیم همه بلا فاصله سر گیجه گرفتند و دست پاچه شدند. او داشت  دزدیها و گند کاریهای خودشان را که از آدم و عالم پنهان نیست  بیشتر رو می کرد. امّا رفسنجانی برای اینکه حسابهای بانکیش بیشتر رو نشود و بوی الرحمان دزدیهای همکارانش  عالم گیر نگردد ، بلافاصله او را اغتشاشگر خواند و دستور باز داشت او را صادر نمود و وی را زندانی کردند.
 بعد از انتخابات اخیر و در جریان انقلاب مردم در سال گذشته از ترس قدرت مردم  آیت الله ها طب  خارج کردن میلیاردها دلاری که از بیت المال و نان سفره مردم دزدیده بودند بر چهره شان ظاهر شد. ازجمله   یک کامیون طلا همراه میلیونها دلار پول نقد که قصد ورود به سوریه را داشت از طرف پلیس ترکیه مصادره گردید و نامی هم از پول برده نشد. اما این کامیون طلا از طرف کی؟ به کجا می رفت؟  کدام یک از آیت االله ها در پشت این ثروت و در پشت این دزدی بود و این رقم دزدی متعلق به کی  بود؟ کسی جوابگو نیست !
 رفسنجانی میلیاردر، جدا از میلیاردها دلار در بانکهای خارج کشور یک سوم از جزیره کیش متعلق به او و خانواده اوست در این مدت این ثروت را چگونه  و از کجا جمع کرد؟مجتبی خامنه ای چکار کرد از کجا آورد که  پاساژ ها و ساختمانها و زمین های متعلق به او  فقط در مشهد سر به  صدها میلیون دلار می زند.
 واعظ طبسی، محمدیزدی،امامی کاشانی،علم الهدا، و سردستۀ  باند  جنایتکاران و دزدان خامنه ای و …………..؟!
 
رهبران و دست اندر کاران نظام اسلامی ایران که  محافظین احکام الهی بر روی زمین هستند،شهرها و معادن  و جنگلهای  مملکت را میان خود و خانواده هایشان و افراد نزدیک به خود تقسیم کرده اند و دارند  میلیون میلیون از ثروت مملکت را به جیب می زنند. در کنار دست این شاه دزدان، دست جوانی بریده می شود که فقط بخاطر رفع گرسنکی مقدار پول و مقداری شکلات را از قنادی ای بر داشته است پروندۀ رژیم اسلامی را اگر نگاه کنید تشکیل شده از مشتی متخلف، فاسد ، دزد، قاتل و جنایتکارانی که  عملاً در راه بسط و گسترش این جنایات با هم متحد شده  و به جان مردم افتاده اند.
من اکنون به آقایان  محمد ذوقی دادستان شهر مشهد ،اکبر بیگلری دادستان همدان، قاضی رضا ابوالحسنی دادستان عمومی و انقلاب ماهشهرو محمد گیوکی قاضی در تهران و همه رهبران نظام اسلامی اعلام می دارم، دیروز کشتید دست و پا قطع کردید، امروز هم می کشید، فردا چه خواهید کرد؟ که دادگاه دیگری در راه است و احکام دیگری در آیندۀ نه چندان دور از طرف مردم  قرائت خواهد شد. آنجا دیگر احکام قوانینی  انسانی اجرا خواهد شد ، نه آسمانی و همه شماها را به جرم این جنایاتتان علیه مردم ایران  به محاکمه خواهیم کشید. آن دادگاه در راه است و آن روز دارد می آید. 
  زنده باد انسانیت!  

 ۲۲اکتبر ۲۰۱۰

 محمدامین کمانگر