چند پرسش از رفیق جمال بزرگ پور

قبل از طرح سئوالات لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که من با گفته های شما در مورد عبدالله مهتدی کاملاً موافقم و نکاتی را که در نوشته ات ( آقای مهتدی! یک عذر خواهی جدی به‌  مردم کردستان  بدهکارید ) آمده تأیید می کنم.

و اما سئوالات، رفیق جمال آیا به نظر شما، عبدالله مهتدی تنها یک عذر خواهی به مردم بدهکار است؟ آیا برای اولین بار است که نامبرده چنین حرف هایی از دهانش بیرون آمده، و با آرمان های کمونیستی کومه له بازی کرده است؟ مگر از یادت رفته که عبدالله مهتدی چگونه تحت تأثیر دوم خردادی ها قرار گرفت؟ آیا اعمال دیگر وی یعنی دو شقه کردن کومه له، نشستن مخفیانه با نمایندگان جمهوری اسلامی، کتک کاری و زخمی کردن رفقای دیروزیش، نزدیکی با “سازمان اکثریت” ، “توده ای ها” ، “بنی صدر” ، ” فرخ نگهدار” جریانات مرتجع مذهبی (بزووتنه وه ی ئیسلامی ، یه کگرتووی ئیسلامی)، ” الاحوازی ها” و امضای اتحاد عمل با همۀ آنها، دفاع از یورش نظامی آمریکا و دیدار از واشنگتن و ملاقات با کارمندان رتبه پایین وزارت امور خارجۀ ایالات متحده، پیام تسلیت به خانواده و پیروان منتظری، و پشتیبانی از موسوی و کروبی و “جنبش سبز” ، را فراموش کرده اید؟ آیا شرکت عبدالله مهتدی در نشست ملل تحت ستم در پاریس را از یاد برده اید که به احترام سرود “ای ایران” از جا برخاست؟
رفیق جمال عزیز، در این شکی نیست که اکثریت توده های ستمکش ایران نیک می دانند که مردم کارگر و زحمتکش کردستان مردمی مبارز و انقلابی اند. در این شکی نیست که مردم کارگر و زحمتکش کردستان از لحاظ فکری پیشروند. من با نمونه هایی که شما اشاره کرده اید توافق دارم و باید اضافه کنم که یقیناً روزی همین مردم و خانواده های بیش از دو هزار جانباختۀ کومه له این آقایان را محاکمه خواهند کرد و آنگاه عبدالله مهتدی بایستی جوابگوی تمامی بی پرنسیبی هایی باشد که علیه کومه له انجام داده است.
در انتهای این سطور لازم می دانم در مورد نوشتۀ رفیق حسن رحمان پناه هم نکته ای را یادآور شوم. من سخنان رفیق حسن را هم که در جوابیه اش به عبدالله مهتدی می دهد، تأیید می کنم، اما باید این را به شما و رفیق حسن خاطر نشان کنم که عبدالله مهتدی مدت ها پیش از انشعاب، درهمان کنگرۀ ۹ (سال ۲۰۰۰- اردوگاه کومه له – زه ر گویز) با آرمانهای سوسیالیستی و کمونیستی کومه له وداع گفت، و همانطور هر دو نفر شما اطلاع دارید، نامبرده پس از دو شقه کردن کومه له حزبی را تأسیس کرد که حالا به پنج گروه (گروه عبدالله مهتدی، گروه عمر ایلخانی زاده، گروه عبدالله کهنه پوشی معروف به عه به دلیر، گروه هیرش علیزاده و گروه موسوم به ۸۵ نفر) تقسیم شده است.

 

                                             زنده باد تاریخ کومه لۀ کمونیست
                                                  زنده باد صداقت و پاکی

                                                       ۰۷/۰۴/۲۰۱۰