هر دو اوباش اند! در حاشیه‌ درگیریهای لفظی ایران و آمریکا

ژنرال دیوید پتریوس فرمانده‌ نیروهای آمریکایی در خاورمیانه‌ و آسیای مرکزی در مصاحبه با برنامه جی پی اس شبکه سی ان ان گفته‌ است همانگونه که بسیاری از کارشناسان معتقدند ایران “از حکومت روحانیون بسوی حکومت اوباشها” گام بر می دارد. او در مصاحبه‌ای دیگر با خبرگزاری فرانسه‌ میگوید که‌ حکومت ایران از “مرحله‌ حکومت دینی گذشته‌ و به‌ مرحله‌ حکومت اوباشها رسیده‌ است”. (خط تاکید از من است).

اظهارات ژنرال پتریوس با واکنش سریع لاریجان رئیس مجلس و مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه‌ روبرو شده‌ و آنان نیز به‌ همین منوال ژنرال و دولت متبوعش را به‌ اوباشگری و قلدری محکوم کرده‌اند.

هر دو طرف راست میگویند. اما دیر جنبیده‌اند. آقای ژنرال نماینده‌ ارتش قلدر و آدمکش اش بعد از ۳۰ سال حاکمیت اوباشان تازه‌ به‌ عقل “سلیم”اش میرسد که‌ سردامداران این حکومت اوباش هستند. آنهم با این همه‌ ارفاق‌ که‌ از مرحله‌ حکومت دینی روحانیون به مرحله‌ اوباشان رسیده‌ است. جمهوری اسلامی از بدو تولد منحوسش تاکنون، از دوران ریاست جمهوری بنی صدر که‌ فرمان حمله‌ به‌ کردستان را همراه‌ خمینی صادر کرد و گفت شورا پورا مالیده‌ و مجوز حمله‌ اوباشان به‌ کارگران را صادر کرد، تا میرحسین موسوی “اصلاح طلب” فعلی که‌ کشتار هزاران نفره‌‌ در کارنامه‌ صدارت نخست وزیری اش وجود دارد و در دوران شورای انقلاب فرهنگی که‌ ریاست آنرا به‌ گفته‌ “پروفسور دینی” عبدالکریم سروش همپالگی اش در این شورا بر عهده‌ داشت، دانشگاه‌ها بسته‌ شدند و هزاران دانشجوی چپ و آزادیخواه‌ و استاتید معترض تصفیه‌ شدند و یا بقتل رسیدند و یا زندانی شدند.

همین حکومت روحیانیون صدها هزار را شکنجه‌ کردند و ده‌ها هزار انسان را در زندانها بقتل رساندن و یا مورد تجاوز قرار دادند. سه‌ ده‌هه‌ تمام، ما بر اوباش بودن و جنایتکار بودن این حکومت ضد بشری تاکید کردیم و باز هم تاکید خواهیم کرد. سرقافله‌ این اوباشان خمینی و خامنه‌ای و موسوی و رفسنجانی و خلخالی و خاتمی ها و لاجوردیها و لاریجانیها بودند و هستند.

اما در مورد حکومت متبوع ژنرال پتریوس. حکومت قلدر و ژاندار خود گمارده‌ جهان با پوز دمکرات و نماینده‌ دمکراسی در جهان ظاهر میشود که‌ این قبا زیادی به‌ تنش گشاد است. کراوات بسته‌های کاخ سفید، این صادر کنندگان استفاده‌ از بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی، عاملین کشتار مردم ویتنام، حامیان دولتهای نظامی و خودکامه‌ در اقصی نقاط جهان، دزدان نیروی کار میلیاردها انسان این کره‌ خاکی، عاملین کشتار صدها هزار انسان در عراق به‌ بهانه‌ واهی داشتن “سلاح کشتار جمعی” و صادر کنندگان تروریسم و شکنجه‌ گران حرفه‌ای سی آی ای و اف بی آی و خالقین توحش افسارگسیخه‌ در گوانتانامو و ابوغریب همان کهریزک و اوین تهران، بخشی از کاراکتر هیئت حاکمه‌ آمریکا را نشان میدهد .

  یک خبرنگار باشرف پیدا نشد که‌ از آقای پتریوس بپرسد جناب ژنرال صدها هزار نیروی شما و ناوگانها و هواپیماهایتان را به‌ چه‌ دلیل در منطقه‌ مستقر نموده‌اید؟!

وجه‌ مشترک های این حکومتهای جنایتکار و قلدر در کشتار و فریب مردم و به‌ سخره‌ گرفتن شعور شهروندان و استثمار لجام گسیخه طبقه‌ کارگر و انباشتن ثروت از قبل کار ارزان و تحمیل بار فشار بحران اقتصادی بر گرده‌ آنان است. سعادت بشریت و داشتن جهانی عاری از اوباشان رنگارنگ در گرو عدم توهم به‌ بورژوازی خودی و غیر خودی، متحد شدن، متحزب بودن و بمیدان آمدن است تا بیش از این سرنوشت جهان را اوباشان رقم نزنند.

سعید آرمان

۱۱ مارس ۲۰۱۰ ‌