در حاشیه یک خبر !

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از ۱۵ فوریه ۲۰۱۰ در شهر ژنو شروع به کار کرد . این نشست ۳ روزادامه داشت .

این تیتر خبری است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است .  

و اما دو نکته راجع به این خبر . 

از طرف رژیم اسلام محمد جواد لاریجانی به عنوان نماینده آدمخواران اسلامی در این اجلاس شرکت کرد و از نظام واسلام وتوحش وشکنجه وقتل و خلاصه پروسه ۳۱ ساله بربریت اسلامی حاکم بر ایران دفاع کرد . به خصوص سرکوب جنبش اخیر مردم طی ۸ ماه گذشته را از همه دولتها خواست تا تائید کنند . عده ایی تائید کردند و برای این توحش نوین دست زدند چون خودشان هم وحشی هستند ! و بعضی دولتها هم غر زدند یعنی انتقاد کردند !

نه به تعریف آن دولت….ونه به انتقاد این دولت …. !

حضور مشتی جنایتکار وقاتل و وحشی در چنین اجلاسی نشان دهنده این است که تیتر با محتوا همخوانی ندارد ! اگر صحبت از حقوق بشر است پس جای جنایتکاران وقاتلان وتروریستها آنجا نیست واگر هم مشتی جنایتکار و قاتل برای تائید اعمال ضد انسانی خود دور هم جمع شده اند که دیگر اسمش سازمان ملل و نشست حقوق بشر نباید باشد . بهتر است آن را شورای حقوق جنایتکاران و قاتلان سازمان دولتها نام گذاشت !

و اما نکته دوم : افراد و گروههای مختلفی در اعتراض به رژیم اسلامی در شهر ژنو گرد آمدند و آکسیونهای اعتراضی بر گزار کردند . ضمن خسته نباشید به دست اندر کاران و مسئولان و شرکت کنندگان طی این ۳ روز و جدای از اشکالات و کمبودها که در هر حرکتی اجتناب ناپذیر است جالبترین نکته ایی که در شروع این اعتراضات بسیار چشمگیر بود نحوه و شکل حضور سازمان مجاهدین در کنار بقیه مردم بود !

در شروع برنامه افرادی از مجاهدین تلاش کردند تا کنترل کل صحنه را به دست بگیرند . ولی نشد !

علیرغم تفاوت نظرات ورنگها ، در میان جمعیتی حدود ۲۰۰ نفر ، اما شعار محوری مردم که کسی اختلافی با آن نداشت شعار ” مرگ بر جمهوری اسلامی ” بود . شعاری که فقط مجاهدین با آن مشکل داشتند . شعار محوری مجاهدین ” مرگ بر اصل ولایت فقیه بود ” که چند بار تلاش کردند به میان جمعیت بیاورند…اما دوباره جمعیت با شعار ” مرگ بر جمهوری اسلامی ” ادامه میداد !

حدود ۲ ساعت از شروع تجمع گذشته بود که مجاهدین در طرف دیگر خیابان و مقابل مردم آکسیون جدا گذاشتند با شعار ” مرگ بر اصل ولایت فقیه ” . تعداد آنها حداکثر ۲۰ نفر مجاهد با ۲۰۰ آرم وپرچم و عکس خواهر مریم و عکس برادر مسعود و قلی و غزی و…..

در مقابل این تعداد مجاهد مردم بودند با عکس جانباختگان قیام اخیر مردم و شعار محوری ” مرگ بر جمهوری اسلامی ” !

البته که هر فرد و جربانی مجاز وآزاد است تا با آرم و سمبل و شعار خودش دست به اعتراض بزند اما با کمی دقت متوجه تفاوت ماهوی این دو شعار خواهید شد . یعنی شعار مردم که ” مرگ بر جمهوری اسلامی است ” و شعار مجاهدین که ” مرگ بر اصل ولایت فقیه است ” ! و اینکه چر ا مجاهدین ماهیتا در توانشان نیست مثل بقیه مردم شعار مرگ بر جمهوری اسلامی سر دهند ؟ آیا به تفکر و ساختار و سیاست اسلامی و قرآنی و خدائی مجاهدین بر میگردد و یا معذوریتهای دیگر ؟

چرا شعار مردم که ” مرگ بر جمهوری اسلامی ” است را نمیدهد…صفش را جدا میکند و با شعار دون پایه ” مرگ بر اصل ولایت فقیه ” حاضر میشود ؟ آیا با فرع ولایت فقیه یعنی همان رهبر عقیدتی مشکلی ندارند ؟ مجاهدین با افتخار و به گفته خودشان در عمل ثابت کرده اند هیچ مشکل محتوائی با نظام جمهوری اسلامی ندارند تنها مشکلشان به قول خودشان غصب حق رهبری است که متعلق به رهبر عقیدتی ( مسعود رجوی ) بوده که خمینی و خامنه ایی آن را دزدیدند !

مجاهدین هیچ مشکل محتوائی با قوانین نظام اسلامی ندارند به جز اصل ولایت فقیه ! آنها گفته و ثابت کرده اند نه با اعدام در هر شکلی مخالفند و نه با حجاب و خرافات دینی و قرآنی و نه با زندان و نه با شکنجه و نه با سانسور و نه با هیچ چیز اسلامی دیگر !

در منشور شورای ملی مجاهدین هم وعده جمهوری اسلامی دموکراتیک را به مردم داده اند و در فاز سیاسی یعنی ۱۳۵۸ هم به قانون اساسی همین جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و البته مشروط !

بنابراین وقتی میگویم رهبر عقیدتی همان ولی فقیه است لطفا رگ گردنتان باد نکند وقتی آدرسهای انحرافی اسلام انقلابی و ارتجاعی و الله خوب و بد را و حتی شعارهای انحرافی به نقد کشیده میشود به جای سائیدن دندان کینه و خشم به روی هم کمی فکر کنید و از لایه خاکستری در هر شرایطی غافل نشوید . میدانم فکر کردن خیلی سخت است اما شدنی است !

آقای مسعود رجوی در دادن پیامهای سبز به خبرگان و موسوی و منتظری و کروبی و…..بقیه مارمولکهای اسلامی به خطا نرفت . فقط سروش و گنجی و اسلامیهای نظم نوین هنوز نوبتشان نرسیده است . چون این جماعت اسلامی واقعا هیچ مشکل محتوائی با هم ندارند اما همگی با مردم و خواسته ها و شعور و آگاهی مردم مشکل دارند . مردم و انسانهای آزاد یخواه چه در داخل ایران و چه در خارج کشور با تمام نظام اسلامی و سمبل ها و ارزشهایش مشکل دارند و خواهان دفن تاریخی چنین فرهنگ و خرافاتی هستند .

 

 

انیشتین : فرق بین نبوغ و حماقت این است که نبوغ حد و اندازه دارد !  
 

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی و آگاهی 

اسماعیل هوشیار

ژنو

۱۸٫۰۲٫۲۰۱۰

www.tipf.info