وقتی مجید اذری از حزب کمونیست کارگری به پلیس سرکوبگر سوئد امان و جایزه می دهد!

وقتی مجید اذری از حزب کمونیست کارگری به پلیس سرکوبگر سوئد امان و جایزه  می دهد!

“این عکس قبل از هر چیز داره نشون میده. پلیس چقدر انسانی داره رقتار میکنه. باید به این پلیس جایزه سال وقرن را اعطا کرد. حداقل برای جامعه ایرانی وهمه جوامع اسلام زده. نه لگد میزنه نه چاقو دستش هست. نه داره سر میبره. نه داره چشم یارو را کور میکنه. مثل اینکه شما اصلا ایرانی نیستید واز از فرهنگ اصیل ایرانی واسلامی بویی نبردید.- فرهنگ شکنجه ،دیکتاتوری وآدمکشی….. حتی با استانداردهای غرب وبه خصوص آمریکا حرکت این پلیس انسانی است ”  (کامنت مجبد اذری در حاشیه انتشار عکسهای سرکوب تظاهرکنندگان ضد محمد ظریف توسط پلیس و پلیس مخفی دولت سوئد)

مقدمه:

بعد از داستان امان دادن حمید تقوائی به محمد نوریزاد حامی لاجوردی و اعلام اینکه “اینها چپ هستند که بیانیه نوشتند منتهی اشتباهاتی دارند” که قدمهای قبلیش امان دادن به معصومه قمی و شیرین عبادی بود، ظاهرا یک چیز تو چیزی داخل حزب تقوائی اتفاق افتاده که هنوز باید صبر کرد و عواقبش را دید. انچه مسلم است حزب تقوائی دارد بحرانی سیاسی را تجربه می کند که نتیجه راست زدنهای مکرر تقوائی است.

در کشاکش این بحران ، یک عضو این حزب بنام مجید اذری فرصت را مغتنم شمرده و به پلیس سوئد امان داده! خوب حق هم دارد ! چرا ارباب مرتب امان دهد؟ چرا او نتواند؟!

در زمانی که اعالین ازادیخواه و چپ در سوئد با تمام نیرو بر علیه سفر ظریف به سوئد تظاهرات کردند و پلیس و پلیس مخفی سوئد انها را زیر باران مشت و لگد و باتوم قرار داد ، شازده مجید اذری به دفاع از پلیس سوئد پرداخت. شاید باور کردنش برای ادمهای ازادیخواه ساده نباشد.اما این مسیری است که فرقه ها طی می کنند.زامبی ها افریده می شوند و این زامبی ها انچه انتظار نمی رود می گویند و انجام می دهند.

چند روز پیش یکی از حامیان فرقه رجوی هم در فیسبوک اعلام کرد که این فرقه به ترامپ مشاوره می دهد! خوب توی این هوای الوده چرا فرقه تقوائی عقب بیفتد؟ مجید اذری چی از اوسکولهای رجوی کم دارد؟

از این مقدمه بگذریم ببینیم این عضو حزب کمونیست کارگری چگونه از پلیس سوئد دفاع می کند؟

(۱)افاضات مجید آذری در دفاع از پلیس سوئد:

ایشان می فرماید:

“این عکس قبل از هر چیز داره نشون میده. پلیس چقدر انسانی داره رقتار میکنه. باید به این پلیس جایزه سال وقرن را اعطا کرد. حداقل برای جامعه ایرانی وهمه جوامع اسلام زده. نه لگد میزنه نه چاقو دستش هست. نه داره سر میبره. نه داره چشم یارو را کور میکنه. مثل اینکه شما اصلا ایرانی نیستید واز از فرهنگ اصیل ایرانی واسلامی بویی نبردید.- فرهنگ شکنجه ،دیکتاتوری وآدمکشی….. حتی با استانداردهای غرب وبه خصوص آمریکا حرکت این پلیس انسانی است ”  (کامنت مجبد اذری در حاشیه انتشار عکسهای سرکوب تظاهرکنندگان ضد محمد ظریف توسط پلیس و پلیس مخفی دولت سوئد)

همانطور که خواننده می خواند، مجید آذری رفتار پلیس سرکوبگر سوئد را اونقدر انسانی دانسته! این پلیس را شایسته اعظای جایزه سال و “قرون؟ ” دانسته! چرا؟ “چون مثل پلیس جوامع اسلامی چاقو نمی زند! سر نمی برد و کور نمی کند!”

مجبد اذری در ادامه دفاعش عملیات سرکوب پلیس سوئد را با پلیس امریکا مقایسه می کند و در نتیجه مدعی می شود که “جرکت پلیس سوئ انسانی است”!

خوب! اینست نتیجه فعالیت یک زامبی در فرقه تقوائی! این مانده از حزب مدعی منصور حکمت!

(۲)سرکوبگری پلیس سوئد برای چه؟

محمد ظریف به اروپا امده تا یارگیری کند برای حکومتش در مقابل ترامپ.حکومت سوئد که رهبرانش مدتی پیش لچک به سر به ایران رفته بودند اعلام کردند که سفر ظریف “رسمی” نیست . بده و بستانهای پشت پرده قرار بود انجام شود و خوشبختانه فعالین ازادیخواه و چپ سوئد او را با گوجه فرنگی و پهن اسب خوش امد گفتند و تصاویر متعدد سرکوب پلیس علنی و مخفی سوئد که به مجروح شدن این عزیران انجامید به سرعت در فیسبوک منتشر شد.

جامعه ازادیخواه برابری طلب و انقلابی باید مفتخر باشد که چنین تلاش افشاگرانه ای از ظریف و حکومت سوئد و پلیسش انجام شد.اما ظاهرا حزب تقوائی و مجید آذری دردشان گرفته به کمک پلیس سوئد امدند!

(۳) متدهای مشمئز کننده مجید اذری برای دفاع از پلیس سرکوبگر سوئد:

مجبد آذری برای دفاع از سرکوبگری پلیس سوئد این پلیس را با پلیس رژیم اسلامی و امریکا مقایسه می کند! خوب دقت کنید!

چرا او خجالت نمی کشد و پلیس سوئد را با طالبان و داعش مقایسه نمی کند؟ در این مقایسه ظاهرا تظاهرکنندگان ازادیخواه بدهکار هم هستند ! پلیس سوئد می توانست بیشتر بزند بیشتر لگدمال کند بیشتر با باتوم بزند توی سر تظاهرگنندگان چرا که هنوز “جا داشت” هنوز با طالبان و داعش فاصله داشت! مجید اذری ایستاده است که مطمئن شود این فاصله را اعلام کند!

از این به بعد هم هرچا پلیس کشورهای اروپائی و امریکا زدند توی سر تظاهرکنندگان ضد رژیم اسلامی مجید اذری به اونها امان می دهد ! به تظاهرکنندگان می گوید که شکر کنند که تو افغانستان و ایران نیستند! عارفانه بخورند و دست پلیس های این کشورها را ببوسند!

اینست منطق این زامبی که بار اولش هم نیست!(*)

(۴) وجود امثال مجید آذری در چه کانتکسی امکانپذیر است؟

مجید آذری علامت یک بیماری همه گیر درون فرقه تقوائی است.سالهاست این بیماری را تحلیل کرده ام. تا یک حزب به سطح یک فرقه نزول نکند این سطح فرهنگ نمی تواند زبان باز کند.

تا رهبری اون فرقه وجود این موجودات را تحمل کند اینها مثل قارچ می رویند.مجید آذری ثابت نی کند حزب حمید تقوائی صاحب ندارد.هر موجودی هر مهملی می تواند بگوید و پرچم حزب را تکان دهد. این از حزب منصور حکمت مانده. تازگی هم ندارد .لذا سوال اینست که کانتکس مهملات کنونی مجید آذری را چه باید دید؟

از قدیم گفته اند که وقتی پیشنماز باد در دهد پس نماز خواهد رید!

وقتی تقوائی به محمد نوریزاد و معصومه قمی و شیرین عبادی مدال بدهد وقتی بگوید که نویسندگان بیانیه ۱۴ نفر چپ هستند و خودشان نمی دانند و اشتباهاتی دارند ! طبیعی است که امثال مجید اذری راه بیفتند به پلیس سرکوبگر سوئد جایزه قرن بدهند!

از دید من این دلیل رفتارشناسی وجود امثال مجید آذری است.بواقع رهبرش خرابیده باشد که او چنین ریده!

چند کلمه با ازادیخواهان چپ و سوسیالیست که در سوئد افتخار افریدند:

افتخار به شما عزیزان که چهره کثیف ظریف و حکومت کثیف سوئد را یکجا به دنیا نشان دادید .افتخار به شما که صحنه های سرکوب پلیس و چهرهای زشت پلیس مخفی سوئد را که مثل سگ هار به جان شما افتادند به دنیا نشان دادید.

رژیم اسلامی هر جا برود باید به گند کشیده شود.از بابت امثال مجید اذری نگران نباشید.این زامبی ها دچار چیز گیجه هستند. توی شلوغی و بحران حزب تقوائی در باز مانده این مجید اذری زده بیرون! معلوم نیست اون حزب صاحبش کیست؟ هر مهملی از اینها ببینید خسته نشوید همانطور که پلیس سوئد را افشا می کنید امثال مجید اذری ها و حزبش را هم افشا کنید.

زمان بیشتر چهره این موجودات را نشان خواهد داد هنوز پرده های دیگری از این نبرد جانانه مانده .صبور باشید.قدمهاتان استوار دلهاتان گرم!

افتخار به همه شما!

منابع بیشتر:

(*)نقد به دست گلهای مجید آذری   (سعید صالحی نیا)

وقتی “ضرورت جامعه به چیزی اسم می گذارد”! اختراع مجید آذری در دفاع از حزب کمونیست کارگری

http://monazere-siasi.com/مقالات-سیاسی/مقالات-سال-۲۰۱۹/۱۰۶۵-وقتی-ضرورت-جامعه-به-چیزی-اسم-می-گذارد-

اختراع-مجید-آذری-در-دفاع-از-حزب-کمونیست-کارگری

توهم زدن مجید آذری در مورد “کمونیست کارگری شدن همه

http://monazere-siasi.com/مقالات-سیاسی/مقالات-سال-۲۰۱۸/۱۰۳۷-توهم-زدن-مجید-آذری-در-مورد-کمونیست-کارگری-شدن-همه

چرا ثریا شهابی و مجید آذری در مورد “احزاب ” مخالفشان درست می گویند!

http://monazere-siasi.com/مقالات-سیاسی/مقالات-سال-٢٠١۵/۸۱۷-چرا-ثریا-شهابی-و-مجید-آذری-در-مورد-احزاب-مخالفشان-درست-می-گویند

نگاهی دیگر به استیصال قشریگری در دفاع از حزب کمونیست کارگری ایران از زبان مجید آذری

http://monazere-siasi.com/مقالات-سیاسی/مقالات-سال-٢٠١۵/۸۳۹-نگاهی-دیگر-به-استیصال-قشریگری-در-دفاع-از-حزب-کمونیست-کارگری-ایران-از-زبان-مجید-آذری

درک مجید آذری از مناظره در مقابل درک مدرن از مناظره

http://monazere-siasi.com/مقالات-سیاسی/مقالات-سال-٢٠١۶/۹۳۴-درک-مجید-آذری-از-مناظره-در-مقابل-درک-مدرن-از-مناظره