محاسبات ریاضی استاندار کردستان

بعد از پایان نمایش انتخاباتی جمهوری اسلامی مقامات و کاربدستان این حکومت در کردستان و در سراسر کشور همگی بسیج شدند تا با ارائه آمار و ارقام و یک سری محاسبات ریاضی غلط و دروغین به افکار عمومی بگویند که اینک نظامشان مشروعیت دارد. رسانه های حامی این رژیم همچون آیت الله بی بی سی نیز تمام توان خود را بر مبنای همین محاسبات و شرکت در سیرک انتخاباتی جمهوری اسلامی متمرکز کردند. برخی از افراد و شخصیتهای به اصطلاح هنرمند نیز در این دور از نمایش به مجیزگوی حکومت اسلامی تبدیل شدند.
مضحک تر از همه اظهارات عبدالحمید زاهدی استاندار کردستان در پایان این معرکه گیری بود که در قامت رئیس اداره آمار و با ارائه ۲۱ رقم از اعداد و شماره ها که بخش زیادی از سخنانش را تشکیل میداد، این نتیجه را بدست داد که گویا ۵۹ درصد مردم کردستان پای صندوقهای رای رفته اند.
هدف از این نوشته پرداختن به اراجیف مهندسی شده و جعلی آمار از سوی کاربدستان حکومت اسلامی نیست. کارنامه حکومت اسلامی در این زمینه برای افکار عمومی خارج و داخل اظهر من الشمس است.
در حالی زاهدی با محاسبات ریاضی به ارائه رقم ۵۹ درصدی می پردازد که اکثریت مردم شهر و روستاهای کردستان نه تنها نمایشات انتخاباتی رژیم اسلامی را به تمسخر میگیرند بلکه هیچگاه این حکومت را برسمیت نشاختند.
بیش از ۱۶ میلیون از مردمی که در این نمایش شرکت نکردند در حقیقت به سرنگونی حکومت اسلامی رای دادند. درصد این رقم در کردستان نیز قابل تخمین است که اکثریت مردم رای شان سرنگونی این نظام است. بخشی دیگر از مردم هم که شرکت کردند، ( جدای از پادوهای خود رژیم ) تلاششان برای تضعیف نظام اسلامی برای مصافهای بعدی در جریان اعتراضاتشان است.
قرار نبود روز ۲۹ اردیبهشت اتفاق خارق العاده ای برای بیرون آوردن یکی از قاتلان مردم از صندوقها رخ دهد. ولی فقیه هم قادر نبود با چپاندن رئیسی در داخل صنوق، ۸۸ دیگری را تجربه کند و سوت پایان نظام را به جنبش سرنگونی اعلام کند. اکنون آنچه که بعنوان دستاورد و اندوخته بیش از سه دهه مبارزه مردم و نه گفتن به حکومت اسلامی برای مصافهای روزهای آتی خلق شده است، تداوم مبارزه ای کوبنده تر از قبل از “انتخابات” است. علیرغم اینها، پروسه مناظره ها نشان داد که شش مهره الک شده نظام فراتر از هر واقعه ای در تاریخ نظام اسلامی، اوج فساد، دزدی، کلاشی و عدم مشروعیت نظام اسلامی را به مردم تشنه آزادی، رفاه و برابری معرفی کردند. مردم نسبت به روزهای قبل از نمایش انتخاباتی رژیم، پر توقع تر، طلب کارتر، تعرضی تر و حق بجانب تر به میدان خواهند آمد.
بگذار استاندار کردستان و دیگر مقامات حکومت اسلامی ترشحات عوامفریبانه آمار و ارقام جعلی و نهادینه شده شان را در اوج استیصال جار بزنند. آنچه که روزها و ماههای پیش رو از نتایج این مصاف خواهیم دید همانا توقعات بالای مردم با اتکا به حضور گسترده تر از قبل برای دست یابی به خواستها و مطالباتشان خواهد بود.
اگر در شهرهای کردستان حکومت اسلامی از هیچ گونه مشروعیتی برخوردار نیست، در سراسر کشور اما تحمیل عقب نشینی های پی در پی به حکومت اسلامی این دو را همچون پلی برای بزیر کشیدن نظامی که نزدیک به چهار دهه تباهی آفریده است به هم گره خواهد زد.

١ خرداد ٩۶
٢٢مه ٢٠١٧