مردم بوکان مصمم ایستاده اند کوتاه آمدن در کار نیست

بدنبال ربودن، تجاوز و سپس بقتل رسانیدن سمیه فیض اله پور توسط گروهی از باندهای سپاه پاسداران در شهر بوکان، روز جمعه ۱ اردیبهشت هزاران نفر در اعتراض به این جنایت در پارک ساحلی و سپس راهپیمایی در خیابانها و تجمع در مقابل زندان این شهر خشم و انزجار خود را علیه جمهوری اسلامی نشان دادند. مردم معترض خواهان تامین امنیت و محاکمه عاملین این جنایت شده و به مقامات حکومت در بوکان اخطار کرده اند چنانچه تا روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت به خواست آنان مبنی بر تحویل و محاکمه این باند پاسخ داده نشود تظاهرات و اعتراض خیابانی خود را از سر خواهند گرفت. 
مردم می دانند که تجاوز، قتل، آدم ربایی، فقر و فلاکت و هر گونه جنایتی از این دست بقدمت طول عمر این رژیم است. حرکت بی نظیر مردم بوکان در روز جمعه و ادامه گسترده تر آن تنها راه مردم برای خاتمه دادن به هر گونه فاجعه ای در این شهر است. اکنون مقامات حکومت در بوکان از ترس ادامه و گسترش یافتن خشم و اعتراض مردم به تکاپو افتاده اند. این اوباشان قدرت هزاران نفره مردم بوکان را در روز جمعه بخوبی روئیت کردند تا جاییکه عثمانی از جیره خواران رژیم در مجلس با صدور اطلاعیه برای آرامش و دادن وعده های دروغین اسلامی تلاش کرد در مقابل این سیل عظیم اعتراضی مردم سد و مانع ایجاد کند. او در روز یکشنبه در مجلس اسلامی تلویحا اعتراف کرد که این جنایت توسط گروه مسلحی صورت گرفته که به کسی پاسخگو نیست .
مردم آزادیخواه و مبارز شهر بوکان ۳۳ سال است این بختک اسلامی و فلاکتی را که به مردم تحمیل کرده است می شناسند. مردم بوکان و دیگر شهرهای کردستان از همان روزهای ظهور این هیولای اسلامی آنرا نپزیرفتند و در مقابلش ایستادند. وعده های نماینده مجلس حکومت و فضای بشدت متشنج و اعتراضی در بوکان نشاندهنده این است که تا همین جا لرزه بر پیکر جنایتکاران اسلامی در بوکان افتاده و آنان را به وحشت انداخته است. سر بار تمام فلاکتی که این حکومت و جیره خواران ریز و درشتش به مردم تحمیل کرده اند، روز و ساعتی نیست که در هر گوشه ای از این کشور قتل و تجاوز دسته جمعی و سازمانیافته توسط باندهای سپاه پاسداران و دیگر عناصر این رژیم علیه زنان جوانان و کودکان و نظیر آنچه که در بوکان اتفاق افتاد صورت نگیرد. مردم مبارز و هوشیار شهر بوکان راهی جز ادامه اعتراضات خود ندارند. حرکت یکپارچه و جسورانه مردم بوکان نشان داد که دم و دستگاههای آدمکش و سرکوبگر رژیم در مقابل چنین حرکت عظیمی در سوراخهایشان می خزند.
اما مردم بوکان باید مطمئن باشند که این جانیان بشدت به هراس افتاده اند، دچار دستپاچگی شده اند. اینکه زمین زیر پاهایشان داغ شده، و به خواهش و تمنا افتاده اند و اکنون با صدور اطلاعیه و دعوت به آرامش بر خود می لرزند، بخاطر حضور قدرتمند مردم در تصمیم قاطع و مصممانه در برگزاری تظاهرات هزران نفره آنان در روز جمعه است. باید همچنان مصمم و قاطع در مقابل این وحشی گری ایستاد و در جایی بر این جنایت پیشگی نقطه پایانی نهاد. نباید تحت هیچ وعده و فریبی کوتاه آمد. مقامات و مسئولین حکومت از ترس گسترش اعتراضات مردم ممکن است با استفاده از ترفندهای خاص خود جاهایی به خواهش و تمنا بیفتند، برای آرام کردن خشم مردم ممکن است در ظاهر امر چند نفری از باندهای لمپن اسلامی خود را موقتا و برای فرو نشاندن خشم مردم در بازداشت نگه دارند. جمهوری اسلامی از سران کهریزک تا دیگر مهره های آدم کش خود را در مقطع خروش و خشم مردم موقتا از صحنه کنار می گزارد اما به محض اینکه آبها از آسیاب افتاد مجددا همین عناصر و باندها را وحشی تر از قبل به جان مردم می اندازد. جمهوری اسلامی برای سرپا نگه داشتن خود به چنین شبکه ها و باندهای مخوفی در سپاه پاسداران و دیگر مراکز سرکوب بشدت نیاز دارد. علاوه بر تجاوز و قتل یک دختر ۱۷ ساله که مردم را بشدت خشمگین کرده است طی این سالها کارگران مرزی در این منطقه و دیگر مناطق مرزی شهرهای کردستان توسط همین باندهای آدم کش سپاه پاسدران روزانه بقتل می رسند. مردم بوکان فراموش نکرده اند که تا کنون چند صد نفر از نان آوران خانواده های زحمتکش و ستمدیده توسط اراذل و اوباش رژیم اسلامی در مناطق مرزی به گلوله بسته شده، هستی آنان را به تاراج برده و همچنان این آدم کشی ادامه دارد.
ادامه این اعتراضات اکنون نیازمند سازمانیافتگی است. جوانان و فعالین می توانند و باید در محلات شهر بوکان خود را سازمان دهند، وظایف خطیر این امر را بر عهده گرفته و بپیش ببرند. باید در تدارک سازماندهی این تجمعات و تظاهراتها بود. برنامه ریزی و اطلاع رسانی برای ادامه تظاهراتها و تجمعات بعدی، برقراری امنیت در محلات بویژه توسط جوانان در دسته و گروههای سازمان داده شده، ایجاد حلقه اتصال و زنجیروار گروههای جوانان محلات با یکدیگر، سازماندادن گروههایی از جوانان و مردم در اطراف مدارس شهر، استفاده از میدیای اجتماعی، فیس بوک و اینترنت برای انعکاس سریع و بموقع اخبار در سطح شهر و در سطح گسترده تر و دهها قلم دیگر از این نوع کارها تضمینی برای ادامه و گسترش حرکت اعتراضی و هدفمند علیه هر گونه دست درازی اوباشان رژیم اسلامی و به سرانجام رسانید موفقیت آمیز این حرکت اعتراضی است.
۲۴ آوریل ۲۰۱۲