اطلاعیه موقت

نشریه عصیان
November 03, 2020

توجه     توجه    

اطلاعیه موقت

همانطور که نشریه عصیان و کانال اینستاگرامی آن اطلاع داده است کانال تلگرامی نشریه عصیان دست سپاه پاسداران است و باید هر چه سریعتر بسته شود. بدین منظور لازم است صدها نفر آن را به تلگرام ریپورت کنند. برای مقابله با رژیم پلیسی جمهوری اسلامی از همه کسانی که می توانند تقاضا می کنیم این واقعه را به تلگرام ریپورت کنند.

نشریه عصیان

ماعصیانگرانیم، این آغاز عصیان است.

اطلاعیه موقت

بعد از اینکه سرکوبگران اطلاعات و امنیت کشور صفحه تلگرام عصیان را هک کرده و آن را از دسترس ما خارج کردند، در صفحه اینستاگرام عصیان این موضوع را به اطلاع همگان رساندیم و از همه مخاطبین عصیان خواستیم از آدرس صفحه @OSYAN1398 خارج شوند تا در تیررس تور های امنیتی رژیم قرار نگیرند. مطلع شدیم که ماموران امنیتی در صفحه هک شده تلگرام عصیان خبری جعلی مبنی بر از دسترس خارج شدن اینستاگرام عصیان را منتشر کرده اند.
نشریه عصیان بدین وسیله اعلام میکنند که تنها صفحه هک شده توسط نهادهای امنیتی رژیم «صفحه تلگرام» است. لطفا به شکل وسیع و گسترده به اطلاع همه فعالین زنان و نیروهای سیاسی برسانید که صفحه تلگرام عصیان هک شده است و صفحه جدید تلگرامی این نشریه که پیش از این از سوی فعالین عصیان و در اینستاگرام معرفی شده بود، برای پیش گیری از هرگونه بهره برداری سیاسی امنیتی رژیم به صورت موقت تعطیل شده است. لطفا از هر صفحه ای در تلگرام با نام» نشریه عصیان» خارج شوید.
برای پیگیری انتشارات عصیان به صفحه اینستاگرام @maosyangarim و وبلاگ این نشریه با آدرس https://nashriyeosyan.wordpress.com که تنها منبع رسمی آن است رجوع کنید

 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com