وضعیت این است، مخاطرات این‌ها هستند

مطالب ترجمه شده
October 14, 2020

نشریه انقلاب ارگان حزب کمونیست انقلابی آمریکا  ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰ - ۷ مهر ۱۳۹۹

مترجم: برهان عظیمی

وضعیت این است، مخاطرات این‌ها هستند

ترامپ مصمم و دارای یک استراتژی است تا بتواند در قدرت بماند و برنامه فاشیستی‌اش- یعنی تحمیل کردن ددمنشانه بی‌عدالتی، حقوق و آزادی‌ها  اولیه را له‌ولورده کردن، تسریع تخریب محیط و خطر انقراض بشریت توسط بمب اتمی را افزایش دهد- سوای اینکه مردم چگونه رأی می‌دهند را نهادینه کند. ترامپ در حال سرقت انتخابات است، او برنامه‌ای در دست اجرا دارد که از طریق مؤسسات کلیدی ازجمله دیوان عالی، و با اتکا به  اراذل‌واوباش خشن و شریر که در لباس پلیس یا لباس شخصی ظاهر می‌شوند، برای در قدرت ماندن این رژیم استفاده کند.

 

استراتژی دموکرات‌ها قریب‌به‌یقین یک استراتژی باختنی است که آنها را  به تسلیم شدن به ترامپ وا می‌دارد(حتی اگر رأی واقعی به نفع دموکرات‌ها باشد). دموکرات‌ها که به برنامه و دم‌ودستگاه خود متکی هستند، توانایی و اراده لازم برای مبارزه با ترامپ را به همان شیوه‌ای که برای مبارزه با آن لازم است ندارند. علی‌رغم این واقعیت که رژیم ترامپ/پنس تهدیدی برای موجودیت بشریت است، دموکرات‌ها حاضر نشده‌اند که از این رژیم فاشیست را به خاطر آنچه هست و نمایندگی می‌کند بخوانند و بر این اساس با آن مخالفت کنند. آن‌ها از مردم می‌خواهند که فقط رأی دهند گویی که این‌یک انتخابات "عادی" است و "قوانین عادی" بر آن اعمال می‌شود. دموکرات‌ها در تلاش‌اند تا به آیین(رویه‌ها)  و مؤسساتی اتکا کنند که این رژیم فاشیست آن‌ها را فاسد، تخریب، نابود یا تصرف کرده است.

 

اگر فاشیسم به‌طور کامل در قدرتمندترین کشور جهان قدرت را حفظ کند، این می‌تواند به یک فاجعه منتهی شود که شاید بشریت قادر نباشد که ضرر آنرا جبران کند.

 

خطاب به همه کسانی که عدالت، محیط‌زیست و ارزش زندگی آینده‌ای که برای انسان ارزش داشته باشد، برایش مهم است: ما باید با خواسته‌ای که از طریق رفیوزفاشیسم ( REFUSEFASCISM.ORG) طرح گشته است هم‌صدا شویم و برای سازمان‌دهی و  بسیج مصمم و خلاقانه مبارزه غیرخشونت آمیز و تظاهرات‌های پایدار( ادامه‌دار) هرروز به‌طور فزاینده بزرگ‌تر و قدرتمندتر و خواستار برکناری ترامپ/پنس همین حالا شویم!- کل معادله سیاسی و وضعیت در این کشور را تغییر دهیم، که باعث شود که هر نیرو در جامعه مجبور به  پاسخ‌گویی به تظاهرات‌های قدرتمندانه و خواست توده‌ها که این رژیم باید برکنار شود را باشد.

 

علی‌رغم آنچه دموکرات‌ها برای آن تأکید و موضع‌گیری می‌کنند و اینکه چگونه رویکرد آن‌ها مبارزه علیه این رژیم فاشیست را به‌شدت محدود و فلج می‌کنند، ازنظر رأی دادن، مردم باید با رأی دادن به بایدن، به‌طور گسترده بر ضد ترامپ رأی دهند. اما کاملاً واضح است:

رأی دادن کافی نخواهد بود- و اتکا صرف به رأی دادن قریب‌به‌یقین منجر به نتایج بسیار بد و حتی فاجعه‌آمیز خواهد شد. ما باید هم‌اکنون به خیابان‌ها برویم و در خیابان‌ها بمانیم، و برکناری ترامپ/پنس را همین حالا مطالبه کنیم!

 

برای درک بیشتر همه این موارد، به این کارهای مهم باب آواکیان مراجعه کنید که در وب‌سایت انقلاب revcom.us در دسترس است: قسمت ۳ قسمت از سری نوشته‌های رأی دادن کافی نخواهد بود- ما باید به خیابان‌ها برویم، در خیابان‌ها بمانیم و برکناری ترامپ/پنس را همین حالا مطالبه کنیم!(به‌ویژه قسمت ۳، فاشیسم ترامپ - هرروز خشن‌تر و خطرناک‌تر می‌شود: چگونه یک مبارزه مصمم و بسیج گسترده می‌تواند این را شکست دهد) و بیانیه ۱ اوت ۲۰۲۰ باب آواکیان تحت عنوان" درباره وضعیت بحرانی فوری، نیاز فوری به طرد کردن رژیم فاشیست ترامپ/ پنس، رأی‌گیری در این انتخابات، و نیاز اساسی برای انقلاب"، مطالعه کنید.

 

It’s on: The Struggle for the Future

Will it be fascist

Or, will we act on our conscience?

October 3rd We Began

Non-Violent Protests that Continue Day After Day

From Now Through the Elections

United by the Demand:

Trump/Pence OUTNOW!

شروع شده است:

مبارزه برای آینده

آیا آینده فاشیستی خواهد بود؟

یا ، آیا ما طبق وجدان خود عمل خواهیم کرد؟

۳  اکتبر ما شروع کردیم

اعتراضات غیر خشونت‌آمیز که روزبه‌روز ادامه دارد

از حالا تا روز انتخابات

حول خواست متحد کنندۀ:

ترامپ/پنس همین حالا باید برکنار شود!

 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com