گفتگوی انجمن قلم استرالیا با رضا خندان مهابادی و بکتاش آبتین‎

راديو صداى نو
June 21, 2020

شب گذشته کانون نویسندگان ایران در بیانیه اطلاع داد که آقایان رضا خندان مهابادی، بکتاش آبتین و کیوان باژن، اعضای کانون نویسندگان ایران، در یک تماس تلفنی جهت تحمل دوران محکومیت خود به اجرای احکام دادسرای زندان اوین احضار شده اند. در این تماس تلفنی، از نامبردگان خواسته شده است که امروز یکشنبه اول تیر ماه ۱۳۹۹ خود را به این شعبه معرفی کنند.

انجمن قلم در شهرهای سیدنی، ملبورن و پرث استرالیا که انجمن قلم استرالیا را تشکیل می دهند، در یک کمپین سراسری از آقایان رضا خندان مهابادی، بکتاش آبتین و کیوان باژن، اعضای کانون نویسندگان ایران حمایت کردند و از اعضای خود خواستند با ارسال نامه به مقامات رژیم اسلامی ایران نسبت به صدور احکام زندان برای آنان اعتراض کنند.


در اواخر ماه آپریل با درخواست انجمن قلم استرالیا، آقای مارک آیزاکس، پرزیدنت انجمن قلم سیدنی با آقایان رضا خندان مهابادی و بکتاش آبتین از طریق تلفن به گفتگو پرداختند و وضعیت نویسندگان و هنرمندان در ایران، سانسور و اعمال فشار بر آنان را مورد بحث قرار دادند.


صدای نو هفته گذشته متن این گفتگو و سایر مدارک مربوطه از جمله لینک کمپین انجمن قلم استرالیا را پخش کرد.

 

امروز فایل صوتی این گفتگو را همراه با لینک یوتوب آن در اختیار همگان قرار می دهیم. لطفا رد پخش هر چه وسیعتر آن و کمک به ادامه  این کمپین کوشا باشید.


لینک


https://www.youtube.com/watch?v=34fn1suvp2E


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com