به کشتار مردم و جوانان ایران خاتمه دهید‎

نويد اخگر
June 28, 2020

به کشتار مردم و جوانان ایران خاتمه دهید‎
عالیجناب گوترش دبیرکل سازمان ملل پرزیدنت ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا رهبران کشورهای اروپائی، امنستی ، صلیب سرخ چرا چرخه کشتار و ترور و تروریسم را بر علیه مردم ایران متوقف نمیکنید؟
 
سُفره های مردم ایران با دزدی های کلان آخوند های اسلامی کوچکتر که چه عرض کنم دیگر وجود ندارد. بی خانمانی تن فروشی کودک فروشی کلیه و چشم فروشی از رایج ترین کارهای روزانه مردم ایران برای سیر کردن شکم خود و اعضای خانواده شان شده است و پدران کودکان خود را از زور نداری و فقر اعدام و کشتار میکنند و پدیده خود کشی یک کار رایج در هر روز ایرانیان شده است.
 
در همین حال شاهد گسترش تروریسم و قاچاق نفت و مواد مخدر بصورت آزاد از طرف رژیم شیاد و جنایتکار و دزد آخوند های اسلامی هستیم که در پیش روی جهان و جهانیان نفت و مواد مخدر و سلاح از طریق دریا به جهان صادر میکنند بدون اینکه کسی حتی یک سنگ ریزه بطرفشان پرتاب کند.
 
و قاضی منصوری های رژیم اسلامی پس از سی سال جنایت و کشتار در حال مستی سر از خرابات خانه ها و عشرتکده های اروپا با پولهای دزدی مردم ایران در میآورند و بدست خود اطلاعاتی های رژیم منفور اسلامی سلاخی میشوند که مبادا خبری از درون این دستگاه جرم و جنابت و قاچاق و انسان فروشی را به جهانیان افشا کنند. امروز قاضی صلواتی از آدمکشان رژیم ولایت کشتار اعلام کرده که سه تن جوانی که هنوز بسن سی سالگی نرسیده اند را میخواهد اعدام کند و جهان در سکوت فرورفته است. من سئوال میکنم چرا سکوت میکنید تا کی باید شاهد اعدام امیر حسین مرادی ها، سعید تمجیدی ها و محمد رجبی ها باشیم که در آبان ماه در اعتراض به همین گفته های فوق به خیابان آمده بودند. جهان باید با سیاست تحریم های حد اکثری به مقابله با قاچاق نفت مواد مخدر و اسلحه و مهمات اقدام نماید ، دست رژیم را در سطح بین المللی ببندد و برای رزیم کشتار گر اسلامی مشخص کند که اعدام این جوانان با پیامد های شدیدی بر علیه آنان خواهد انجامید و تا مردم جرات و جسارت اعتراض بیابند و تا جرثومه کثیف این جانیان را از سطح ایران و جهان پاک کنند.
 
با تقدیم احترام نویسنده تبعیدی ایران
 
نوید اخگر
 
28 ماه جون سال 2020 میلادی سوئد استکهلم
 
 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com