برگزاری روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران، اطلاعیه، کلیپ و راههای تماس‎

اطلاعيه
June 08, 2020

برگزاری روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران، اطلاعیه، کلیپ و راههای تماس‎

کلیپ دعوت به  شرکت در مراسم


https://www.youtube.com/watch?v=1EpFgiYzvNg 


شما نیز می‌توانند با ارسال کلیپ کوتاهی در این روز از زندانیان سیاسی حمایت کنید. 


برگزاری روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی ۲۰۲۰ به صورت آنلاین و زنده

در تلویزیون کانال جدید و تمام میدیای اجتماعی کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

در دهمین سال برگزاری روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی در ایران، #سی_خرداد برابر با #بیست_ژوئن، صدای زندانیان سیاسی وخانواده هایشان باشیم!

امسال ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ برابر با بیست ژوئن ۲۰۲۰ ، سالگرد کشتار دو نسل از آزادیخواهان در ۳۰ خرداد شصت و ۳۰ خرداد هشتاد و هشت توسط جنایتکاران رژیم اسلامی است. از بدو روی کار آمدن جمهوری اسلامی ، مردم از ابتدائیترین حقوق انسانی خود از جمله آزادی بیان محروم بوده اند. طی چهل سال حاکمیت رژیم اسلامی هزاران نفر بدلیل مطالبات بحق خود و اعتراض به سرکوب و بیحقوقی و فقر، زندان ، شکنجه و اعدام شدند.


سی خرداد- بیست ژوئن روز اعتراض به سرکوب فعالین در ایران، زندان، شکنجه، شلاق، وثیقه و اعدام میباشد. این روز، روز حمایت وهمبستگی ما با خانواده های زندانیان سیاسی، مادران خاوران و پارک لاله و جنبش دادخواهی است. روز اعتراض به تمام جنایات جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته میباشد.

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی میرویم که جهان درگیر مبارزه با شیوع ویروس کروناست.
این درحالیست که ورود این ویروس به زندانها، جان هزاران زندانی را به خطر انداخته است. جمهوری اسلامی مانند همیشه نه تنها هیچگونه اقدام جدی و موثری جهت حفظ جان زندانیان بعمل نیاورده است بلکه ماشین اعدام و کشتارش را براه انداخته و خودش را برای دوران پسا کرونائی و سیل خروشان اعتراضات مردم آماده میکند.

در کنار این شرایط شاهد موج وسیعی از مبارزه برای آزادی زندانیان و حفظ جانشان در سراسر دنیا هستیم. شاهد اعتراض و اعتصاب غذای زندانیان و حتی فرار زندانیان هستیم که طی چهل سال حاکمیت رژیم اسلامی بی سابقه است.
جنبش قوی و باشکوهی در دفاع از جان زندانیان از خاورمیانه تا اروپای مرکزی ، شمال آفریقا و آمریکای جنوبی براه افتاده است. زندانیان از آسیا تا شمال آفریقا بیانیه نوشتند ، مصاحبه کردند و خواستار آزادی زندانیان شدند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، هر ساله به همراه شما آزادیخواهان، بیست ژوئن را با اعتراضات خیابانی و کنفرانسها برگزار کرده است.
پس از ده سال تلاش و مبارزه برای جهانی کردن سی خرداد- بیست ژوئن، روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی در ایران، این روز به یک روز شناخته شده در اذهان عمومی تبدیل شده است. کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی از شما دعوت میکند تا در کنفرانسی به مناسبت بیست ژوئن که امسال برابر است با ۳۱ خرداد که بخاطر شرایط ویژه امروز و ویروس کرونا، به شکل آنلاین برگزار میشود شرکت کنید. این برنامه، شنبه بیست ژوئن ۲۰۲۰ برابر با سی و یکم خرداد، بصورت لایو از مدیای اجتماعی کمیته پخش خواهد شد.

ما از شما مردم شریف، آزادیخواه، انساندوست، خانواده زندانیان سیاسی، خانواده و فعالین جنبش دادخواهی، اتحادیه ها، تشکلات و فعالین حقوق زنان، دانشجویان، معلمان، بازنشستگان، کارگران، نویسندگان، وکلا، هنرمندان، ژورنالیستها، ورزشکاران، سازمانهای مدافع آزادی بیان و زندانی سیاسی، فعالین سیاسی و احزاب سیاسی دعوت میکنیم تا در این کنفرانس شرکت کنید و همچنین با ابتکارات خود و یا تشکلتان مراسم‌هائی در این روز برگزاری کنید .

اطلاعات بیشتر در باره زمان و جزئیات برنامه را در اطلاعیه های بعدی در دسترس عموم خواهیم گذاشت.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

برای اطلاعات بیشتر  و بازدید از اطلاعیه ها و حمایت‌ها از این روز به وبلاگ بیست ژوئن مراجعه نمایید  

 https://20juneiran.wordpress.com/
مصاحبه ها:

🔺در  گرامیداشت یاد عزیز جانباختگان راه آزادی و عدالت اجتماعی( بمناسبت ۳۰ خرداد ۱۳۶۰- ۲۰ ژوئن- با نیما سروستانی- پریسا پوینده و شیوا محبوبی


 https://www.youtube.com/watch?v=DqRXQ4ghhzc

ایسکرا به زبان کردی روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی عزیزه لطفی با شیوا محبوبی ۲۰ ژوئن ۲۰۲۰


https://www.youtube.com/watch?v=p7VvVd8ybww

برای دیدن کلیپهای حمایتی و ارسال کلیپهای خود به  سایتها و راههای تماس زیر مراجعه نمایید.

این برنامه از طریق کانال جدید و سایتهای زیر پخش خواهد شد.

Facebook/IranZendaniSiasi

Facebook.com/Twenty.June

Telegram: @CFPPI2018

Instagram: CFPPI

Twitter: @IranCfppi

www.youtube.com/user/CFPPI


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com