جنبش کارگری به یک پیروزی دیگر دست یافت!

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ــ خارج از کشور
May 26, 2020

جنبش کارگری به یک پیروزی دیگر دست یافت!
کلیه اتهامات بی پایه به کارگران هفت تپه و بازداشت شدگان
روز کارگر لغو گردید.
جمعی از محکوم شدگان به اصطلاح اتهام نخ نمای" امنیتی" از جمله: تعدادی از دانشجویان، برخی از کارگران هفت تپه و مدافعان کارگران هفت تپه فعالان نشریه گام و چند نفر از بازداشت شدگان روز کارگر در لیست عفو قرار دارند.
بنا به گفته وکیل جسور و یار کارگران، خانم فرزانه زیلابی، منتشره در کانال تلگرامی کارگران هفت تپه، علی نجاتی، اسماعیل بخشی و محمد خنیفر در این لیست هستند و منتظر ابلاغ کتبی میباشند.
این پیروزی نیز مدیون مبارزه متحد، متشکل و پیگیرانه کارگران است که در مقابل ارتجاع حاکم لحظه ای از مبارزه درنگ نکرده و مصمم به کسب حق و حقوق خود سازمانیافته پافشاری نمودند.
این خبر در شرایطی اعلام گردیده است که صاحبان و سرمایه داران دزد و اختلاسگر در هفت تپه، در راس آنان اسد بیگی و شرکایش، با مبارزه کارگران و فشارهای مداومشان، دستگاه قضایه را مجبور کردند تا این پارازیتهای سرمایه دار را، به پای میز محاکمه بکشانند.
این پیروزی را به کارگران مبارز هفت تپه و کلیه کارگران در ایران تبریک گفته و تا آزادی کلیه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی بی قید و شرط ، بی وثیقه و کسب دیگر خواسته ها و مطالبات کارگران، مبارزه را ادامه خواهیم داد.
زنده باد مبارزه متشکل و متحد کارگران!
زنده باد همبستگی کارگری!


http://nahadha.blogspot.com/
https://t.me/nahadhayehambastegi
24 می 2020


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com