آمار مبتلایان به کرونا در ایران ۵۰۰ هزار نفر است

حزب كمونيست كارگرى ايران
April 09, 2020

آمار مبتلایان به کرونا در ایران ۵۰۰ هزار نفر است

 

حمید سوری عضو ستاد ملی مدیریت کروناو متخصص ایپدمیولوژی روز ۱۸ فروردین (۶ آوریل) در مصاحبه با ایرنا گفت"برآورد ما این است که حدود ۵۰۰ هزار نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند". این در حالی است که آمار رسمی جمهوری اسلامی هشت برابر کمتر از این میزان یعنی ۶۰۵۰۰ نفر در این تاریخ بوده است.

 

جمهوری اسلامی با ارائه بیشرمانه آمار دروغ و کتمان ابعاد واقعی کرونا نقش مستقیمی در قربانی کردن مردم ایفا می کند. اینجا دروغگویی معنایی جز همدستی با ویروس کرونا در کشتار مردم ندارد. انکار واقعیت و کتمان حقیقت از سوی جمهوری اسلامی درست مثل روزهای پس از سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی تلاش عبثی برای پرده پوشی یک جنایت آشکار است. جمهوری اسلامی میخواهد وانمود کند که از کشورهای اروپایی در مهار کرونا توانمندتر است، با ارائه آمار کاذب خشم و نفرت مردم را کاهش دهد و با عادی نشان دادن اوضاع، سر کار فرستادن مردم را توجیه کند. این سیاست جنایتکارانه و دشمنی آشکار با مردم است. مانوری که نه تنها در مقابل مردم ایران بلکه در انظار افکار عمومی جهانی نیزشناخته شده است.

 

 بیشتر از چهل روز از "شنبه ای" که بنا به گفته حسن روحانی قرار بود همه چیز به "حالت عادی" بازگردد می گذرد و در این مدت هزاران نفر از مردم جان خود را از دست داده اند. روحانی روز سیزدهم فروردین اعلام داشت که بلااستنثا در همه استانهای کشور ما شاهد سیر نزولی کرونا هستیم در حالیکه همان وقت وزیر کشور اعلام کرد که در چهار استان روند افزایشی بوده و دو روز قبل حمید سوری با ارائه گزارشی کاملا متفاوت از روحانی گفت که در استانهای مختلف کشور کرونا در حال گسترش است و در هیچ استانی به سطح افقی نمودار اپیدمی کرونا نرسیده‌ ایم. او میگوید اگر این سیاست، یعنی دروغگوئی و بی مسئولیتی حکومت، ادامه یابد شاهد ابتلای ۶۰ درصد مردم به کرونا و مرگ ۴۰۰ هزار نفر خواهیم بود. روحانی و سایر مقامات حکومت دروغ میگویند تا اعلام کنند که مراکز کسب و کار و فعالیتهای اقتصادی بعد از ۲۰ فروردین باید دوباره راه اندازی شود.

 

اساس سیاست جمهوری اسلامی حفظ بقای خود به هر قیمت است. اما مردم قرار نیست تاوان اقتصاد ورشکسته جمهوری اسلامی را بپردازند. قرار نیست هزینه دزدی ها و فساد حکومت و سیاست های هزینه بردار و جنایتکارانه منطقه ای آن و تاوان هزینه هایی که صرف تسلیحات اتمی و موشکی و صرف مزخرفات مذهبی و سرکوب همین مردم میکند را با قربانی کردن جان خود بدهند.

 

حزب کمونیست کارگری مردم را فرامی خواند که از رفتن به کار امتناع کنند و به نجات جان و زندگی خود برخیزند. حکومت را باید وادار کرد دست از سیاست جنایتکارانه اش بردارد و از ثروت های افسانه ای که در حساب های آیت الله ها و آقازاده ها تلنبار شده است زندگی مردم را تامین کند. اوباش حاکم را باید وادار کرد که امکانات حفاظت کامل در اختیار کادر پزشکی قرار دهند و با صرف هزینه های لازم امکانات درمان مردم را گسترش دهند. تمام امکانات جامعه باید صرف سلامت مردم و زندگی مردم شود.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۰ فروردین ۱۳۹۹- ۸ آوریل ۲۰۲۰
--


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com