از کارگران پتروشیمی لردگان حمایت کنیم!

کمیته اقدام کارگری
March 24, 2020

از کارگران پتروشیمی لردگان حمایت کنیم!

گزارشی از فعالان کمیته اقدام کارگری ایران

https://t.me/MarxistEnghelabi/3254


***************************************************

اخراج کارگران پتروشیمی لردگان به علت شيوع ويروس کرونا

پیامک زیر * از طرف شرکت پتروشیمی لردگان برای ۲۰۰ کارگر این شرکت ارسال شده و آنها را به علت ندادن حقوق در ایام تعطیلی شرکت در أثر شیوع کرونا، اخراج کرده است.

*«همکار گرامی،ضمن تقدیر از تلاشهای جنابعالی در این شرکت پایان کار شما از مورخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ اعلام می‌گردد. خواهشمند است جهت انجام مراحل اداری تسویه به واحد اداری مراجعه فرمايید».

با تشکر واحد اداری شرکت پناه صنعت پارت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاسخ مدیر اجرایی شرکت پناه صنعت پارت

با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت

احتراما پیرو مطلب مندرجه در کانال خانمیرزا مبنی بر اخراج نیروهای پتروشیمی لردگان به دلیل ویروس کرونا معروض میدارد مطلب مذکور به هیچ عنوان صحت نداشته و توضیحاتی به شرح ذیل خدمت مردم محترم ارائه میگردد:

شرکت پناه صنعت پارت طبق قراردادی که با پتروشیمی لردگان منعقد گردید موظف به ساخت و راه اندازی بوده و تاریخ قرارداد مذکور تا ۲۹ اسفند ۹۸ بوده و قرارداد فی مابین شرکت پناه صنعت پارت با کارگران نیز تا همین تاریخ بوده و همه ی کارگران، کارفرما، شورای محترم تامین شهرستان و اداره ی محترم کار و رفاه اجتماعی نیز از جزییات قراردادها باخبر بودند.

لذا با پایان یافتن قرارداد این شرکت با پتروشیمی لردگان در تاریخ ۲۵ اسفند طبق صورتجلسه ای پایان تعهدات و قرارداد این شرکت ابلاغ و مراحل تحویل موقت انجام شد و قرارداد این شرکت با پتروشیمی لردگان و همچنین با کارگران محترم به پایان رسید و ادامه ی کار در مرحله ی جدید به شرکت بهره بردار واگذار گردید.

در پایان اعلام میدارد شرکت پناه صنعت پارت با مدیریت برادران پناهی با ۲۰ سال سابقه ی اجرایی در بزرگترین پروژه های کشور همکاری داشته و هم اکنون نیز به صورت همزمان اجرای چندین پروژه ی پتروشیمی در کشور را برعهده دارد و افتخار دارد تا به حال حق و حقوق هیچ کارگری را پایمال نکرده و نخواهد کرد و همیشه خود را متعهد به انجام وظیفه ی خود نسبت به این قشر زحمتکش دانسته و قدردان زحمات این عزیزان بوده و از این پس نیز خواهد بود.

با سپاس و احترام

غلامعلی پناهی

مدیر اجرایی شرکت پناه صنعت پارت


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com