خواهان لغو فوری حکم اعدام هوشمند علی پور هستیم!

هەژار علی پور
February 05, 2020

خواهان لغو فوری حکم اعدام هوشمند علی پور هستیم!

اینکه هوشمند نزدیک به 4 سال علیه یکی از کثيف ترین‌ هیولای تروریست اسلامی یعنی داعش مبارزه کرد بر کسی پوشیده نیست. داعش را به زیر کشیدند تا انسانیت و آزادگی سربلند کند، حکومت اسلامی ایران هوشمند را با توجه به فعالیت نظامی اش در عراق علیه داعش مورد اتهام زدن قرار داده و برای صدور اعدام او پرونده سازی کرده است. این رفتار شنیع و ضدانسانی اعتراف‌گیری از هوشمند علیپور توسط شکنجه هایی که در اداره اطلاعات و زندان بر او صورت گرفته منجر به صدور حکم اعدام او شد.


در یک دادرسي ناعدالانه بدور از دسترسی به وکیل، بدون داشتن وکیل در تمامی مراحل دادرسی و بازپرسی علیه او اتهامات کذب و سخیفی در ارتباط با اقدام مسلحانه و نظامی علیه رژیم نسبت داده‌اند، در صورتیکه نه در درگیری بوده و نه از هیچ نوع سلاحی استفاده کرده است.

اگر هوشمند مرتکب جرمی شده بود، تمام رسانه و مدیاهای دروغین خود جمهوری اسلامی را با آن پوشش خبری می‌دادند. جمهوری اسلامی می‌داند که هوشمند کاملا بیگناه هست، در هیچ درگیری نبوده، به هیچ کس ضرر و آسیبی وارد نکرده و در هیچ جنایتی مشارکت نداشته است. با این حال حکم اعدام هوشمند با توجه به فعالیت کل خانواده ای است که تا استخوان از این رژیم بدی دیده اند، مورد تهدید و ارعاب قرار گرفته‌اند و هیچوقت نتوانسته اند صدای آزادیخواهی و عدالتخواهی و مبارزاتی این خانواده‌ را خاموش کنند.

رأی دادگاه انقلاب سنندج، حکمي کاملا سیاسی و انتقامجویانه علیه خانواده هوشمند علیپور است. از همه نهادهای حقوق بشری و سیاسی می‌خواهیم به هر وسیله علیه این حکم اعتراض کنند و این توطئه مقامات حکومت اسلامی را افشا و محکوم کنند. ما خواهان پایان دادن شکنجه و گرفتن اعترافات و نمایش اقرار گیری از تمامی زندانیان سیاسی در ایران هستیم. هرنوع اقرار گرفتن زیر شکنجه جمهوری اسلامی کاملا ساختگی و دروغ پردازي و مستند سازی علیه زندانیان سیاسی و کاملا باطل و بدور از واقعیت میباشد.

هوشمند بعنوان یک اسیر و گروگان نباید قربانی فعالیت سیاسی خانواده اش شود. ما خواهان بررسی مجدد در پرونده هوشمند در یک دادرسي عادلانه و غیرمغرصانه و بطور کاملاً علنی می‌باشیم. با اعتراضات خودمان خواستار تجدید نظر در روند پرونده در دیوان عالی کشور شویم. از همه مردم در ایران و خارج کشور می‌خواهیم تا لغو کامل حکم اعدام هوشمند علی پور از کمپین جهانی نجات این زندانی سیاسی حمایت کنند.

هوشمند علیپور فورا باید آزاد شود.

هه ژار علی‌پور

۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۵ فوریه ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com