درمحکومیت طرح استعماری وکاسبکارانه معامله قرن

حزب کارایران(توفان)
February 03, 2020

 اطلاعیه حزب کارایران(توفان)

درمحکومیت طرح استعماری وکاسبکارانه معامله قرن!!

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه ۸ بهمن (۲۸ ژانویه) در یک کنفرانس خبری در حضور بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر صهیونیست اسرائیل جزئیات طرح صلح خود برای "مناقشه اسرائیل و فلسطینی‌ها" را تشریح کرد. ترامپ این طرح را «گامی به سمت صلح» برای اسرائیل توصیف کرد و گفت که این طرح به مقابله با «افراط‌گرایی» کمک می‌کند."!!!

 

طبعًارژيم صهيونيستي ومتجاوزوغرقانونی اسراييل بزرگ‌ترین موافق طرح استعماري والحاقگرانه دونالد ترامپ است. وی با اعلام این طرح متعفن استعماری ازشادمانی درپوست خود نمی گنجد.بنیامین نتانیاهو که خود در جلسه رونمایی این طرح حضور داشت، آن‌ را «فرصتی تاریخی» خواند که "تل آویو از آن استفاده خواهد كَرد."

همه سازمانها و احزاب فلسطيني حتا سازشكارترين بخش آن محمود عباس نيز با این طرح شدیدا مخالفت كردند .

 

اين طرح ادامه طرحهاي استعماري گذشته است ؛البته بسيار وقيحتر ، عريانتر و كثيفتر!

خلق قهرمان فلسطين و جنبش مقاومت فلسطين این طرح استعماری را پیشا یش محکوم کرده  واعلام داشتند راهي جز ادامه مقاومت متحد برعليه متجاوزين صهيونيست و توطته های ضد فلسطینی درهیبت مسخره"معامله قرن" ندارند.درهمین رابطه  مسئول اداره سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین ماهر الطاهر گفت: زمان آن فرارسیده است که گروه های فلسطینی یکپارچه شوند و با ترامپ، ارتجاع عرب و طرح موسوم به «معامله قرن» مقابله کنند.یه نقل از شبکه خبری المیادین، ماهر الطاهر با محکوم کردن طرح استعماری وکاسبکارانه  آمریکا موسوم به معامله قرن درباره فلسطین، افزود: معامله قرن مرده متولد شده است و نمی تواند ادامه یابد.

رهایی خلق فلسطين تنها با پيروزي قاطع و درهم شكستن نظام صهيونيستي و نژاد پرست وغير قانوني اسراييل وتشكيل يك فلسطين بزرگ كه همه گروهاي قومي وملي ومذهبي را دربربگيرد وحقوقشان را تامين وبه رسميت بشناسد، امكان پذير است و جز اين راه دیگری نیست.

 

برگرفته از کانال تلگرام توفان

‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎https://t.me/totoufan

كانال رسمي تلگرام وابسته به

حزب كار ايران – توفان

سه‌شنبه ۸ بهمن (۲۸ ژانویه)


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com