زنده باد هشت مارس

مبارزان کمونیست
February 22, 2020

زنده باد هشت مارس

حکومت ضد زن جمهوری اسلامی را باید بزیر کشید

 

روز جهانی زن ۸ مارس را به تمام زنان در جهان تبریک می گوئیم. جنبش رهایی زن در ایران برای خلاصی از دست قوانین اسلامی از همان روز اول سر کار آمدن این نظام علیه حجاب و جدا سازی زن و مرد و آپارتاید جنسی جمهوری اسلامی قاطعانه ایستاده و مبارزه کرده است.

 

اکنون زنان قاطعانه تر و روشن بین تر از هر دوره ای برای نجات جامعه ایران از شر جمهوری اسلامی به میدان آمده اند. هیچ حدی از توحش اسلامی، سرکوب، کوبیدن پونز به سر بخاطر حجاب، سنگسار، اعدام، تجاوز در زندان، شلاق، اسید پاشی، جداسازی، مزاحمت در خیابان و محل کار و توهین و اراجیف روزانه رژیم نتوانست زنان را از مقاومت و اعتراض باز دارد. اینها بخشی از کیفر خواست زنان علیه جمهوری اسلامی اند. با وجود این سرکوب شدید سیستماتیک، زنان در ایران کوتاه نیامده اند و همواره از جنگاوران خط مقدم جنبش سرنگونی مردم برای به گور سپردن جمهوری اسلامی هستند.

 

زنان در ایران با این رژیم زن ستیز و با مرکز قدرت و جنایات اسلام سیاسی در جهان در افتاده اند. مبارزاتی که از سال ۱۳۸۸ و بویژه بعد از دیماه ۱۳۹۶ تا کنون مردم انجام داده اند، مایه تقویت جنبش آزادی زنان در عراق و لبنان و دیگر کشورهای اسلام زده شده است. زنان در ایران عملا پرچمدار جنبش رهایی زنان در خاورمیانه از شر دولتها و باندهای مختلف مذهبی هستند. در هیچ دوره ای جنبش رهایی زن در این سطح وسیع این چنین هماهنگ و همزمان علیه قوانین اسلامی نجنگیده اند. جنبش زنان در این چند کشور توان این را دارد دولت ها و باندهای مذهبی وابسته به آنها را به عقب براند و به رنسانس رهایی زنان در خاورمیانه تحقق بخشد.

 

۸ مارس امسال روز دیگری برای مبارزات آزادیخواهانه زنان و دیگر اقشار مردم در ایران است. روز اعلام همبستگی با جنبش رهایی زن در جهان و عراق و لبنان است. روز زن امسال روز اعتراض زنان، معلمان، کارگران، دانشجویان، بازنشستگان، جوانان و دیگر اقشار مردم به کشتارهای وحشیانه مردم در دیماه ۹۶ و آبان و دیماه ۹۸ و شلیک عامدانه به هواپیما مسافر بری و کشتن ۱۷۶ مسافر و دستگیری ها و اعدام و شکنجه است. جامعه ایران برای رهایی از مشقات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و رهایی زنان مبارز زندانی و حتی برای نجات محیط زیست راهی جز به گور سپردن جمهوری اسلامی ندارند.

 

مبارزان کمونیست از تمام زنان و مردان برابری طلب و آزادیخواه میخواهد با سازماندهی برنامه های مختلف روز زن امسال را به روز دیگر اعتراضی برای سرنگونی جمهوری اسلامی تبدیل نمایند.

 

 

زنده باد هشت مارس

مرگ بر جمهوری اسلامی

 

مبارزان کمونیست

۳ اسفند ۱۳۹۸


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com