کاندید شدگان مضحکه انتخاباتی را پشیمان کنید!

اسماعیل ویسی
February 17, 2020

کاندید شدگان مضحکه انتخاباتی را پشیمان کنید!

 

حکم مردم سرنگونی رژیم اسلامی است!

 

مردم آزادیخواه و جوانان انقلابی کردستان

آنهائی که کاندید این مضحکه انتخابایتی شده اند. باید بدانند که مردم کردستان، شریک جرم و جنایت این رژیم بعنوان " جاش"  مزدور و قاتل آزادیخواهان، می شناسد. هر چه زودتر " انصراف " بدهید. چون انتخاب واقعی مردم، سرنگونی حکومت اسلامی است!

مردم آزادیخواه ، جوانان انقلابی، فعالین سایسی- اجتماعی کردستان!

شرایط خطیر است. خود را سازماندهی و در همبستگی اجتماعی ، چون شبکه ای سراسری در شهرها بهم بافته شوید. هماهنگی لازم را ایجاد و بطور هدفمند برنامه ریزی کنید. از هم اکنون وارد عمل شوند. فردا دیر است . زمینه های اجتماعی را تدارک ببینند، که عملا سربزنگاه تعیین کنند. این مضحکه با " پشیمان کردن کاندید شدگان " به هر شیوه ممکن آنها را رسوا کنید. پوستر و بنرهای انتخاباتیشان را آتش بزنید. در محل های تبلیغاتیشان، تجمع اعتراضی بر پا کنید.مانع تبلیغات مسموم کنند شان بشوید. آنها را هو کنید. تحت فشار قرار بدهید که " منصرف " شوند. بر دیوارهای محل تردد شان شعار نویسی و در منازلشان شبنامه تهدید آمیز بیندازید. برای گوشمالی دادنشان، برنامه ریزی کنید. بطور سازمانیافته در سطح محلات مسکونی. چون شبکه ای بهم بافته عمل کنید. از همین حالا باید دست بکار شد.اعلام کنید: انتخاب واقعی مردم سرنگونی حکومت اسلامی است! اعملا شکست سیاسی را به رژیم اسلامی،تحمیل کنید.فردا دیر است!

 

زیرا اوضاع و احوال اقتصادی و سیاسی- اجتماعی و موقعیت حکومت اسلامی بسیار وخیم و در سراشیبی سرنگونی است. راه باز گشتی بجز سرنگون شدنش نمانهده است. این حکم عملی سیاسی- اجتماعی را، خیزش توده ای- اجتماعی آبانماه ۹۸ چون نقطه عطفی تاریخی- اجتماعی در تسریع سیر پروسه سرنگونی حکومت اسلامی است که پایه های اساسی رژیم اسلامی را لرزاند و خامنه ای رسمن در ۲۷ آبانماه بدان اعتراف و دستور کشتار معترضین را بی محابا صادر نمود. اما، متعاقب آن، جنبش در اشکال متفاوت کارگری- توده ای اجتماعی و بویژه ۱۶ آذر سرخ در مراکز دانشگاهی و در جنایت سرنگونی هواپیما، ادامه پیدا کرد. و ... که چون نقطه عطفی اساسی بر مهر تائید نهادن بر پایان و آغاز دوره ای دیگر، در سیر تعیین سرنوشت جمهوری اسلامی میتوان تاکید کرد که کل نهادهای رهبری حکومت اسلامی بدان واقف و معترف هستند. و ... بر این اساس ضرورت دارد هر چه زودتر " کاندید شدگان " خود را از اين مضحكه كنار بكشند. بيشتر از اين خود را مورد نفرت و بيزاری مردم قرار ندهند رژيم جمهوری اسلامی رفتنی است بيشترازاين سرنوشت خود را به سرنوشت حکومت اسلامي گره نزننند. در غير اينصورت، بیشتر از حدی که تصور کنند، مورد خشم و نفرت ميليونی جامعه قرار میگیرند زیرا، آگاهانه تلاش می کنند سرنوشتشان را به حکومت اسلامی گره بزنند. در مشروعیت بخشیدن کذائی و کمک به تداوم و حفظ بقاء ضد انسانی . استثمارگرانه و در تمامی جنایات های انجام شده و آفریدن هرگونه جنایاتی دیگر که در این سیر پروسه سرنگونی، برایش ممکن باشد، سهیم شوند. و ...

 

مردم آزادیخواه کردستان

خودتان خيلي خوب ميدانید. موچودیت این رژیم سرمایه داران، در طول حاکمیت ننگینش چه وضعيت اسفناك و فلاکتباری را بر شما تحميل كرده است. ميدانيد رژيم و دست و پيوندهايشان " مزدورانش " مثل هميشه تلاش ميكنند شما را وادار كنند كه، بار ديگر پای صندوق های رأی برويد.

اگر نميخواهيد بيشترازاین فقر و فلاكت و تمامی مصیبتهای اجتماعی، بر شما تحميل شود ، اگر نميخواهيد بيشتر از اين بيكار و بي حقوق باشيد اگر نميخواهيد بيشتر از اين اعدام و كشتن و سركوب و زندان را تجربه كنيد. نبايد گردن بگذارید و در این مضحكه ای شركت كنيد. زیرا شركت كردن در چنين نمايش و سناريوهايی و رفتن پای صندوق های رأی، يعني رأی دادن به فلاكت، اعتياد، فساد، فحشا و گرسنکی است!

 

بايد بطور آگاهانه و سازمانیافته و متحدانه، كاری كنيد كه رژيم جرات گذاشتن صندوق های اسارت بارش را در " محل های رای گیری " نداشته باشد. بايد با صدای بلند و رسا و عملا با تجمع اعتراضی و برهم زدن مناسک های رای گیری، اعلام كرد. رأی ما سرنگوني جمهوري اسلامي است!

 

اسماعیل ویسی

27 بهمن 1398- 16 فوریه 2020

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com