نمایش توهین آمیز و عوامفریبانه"انتخابات"مجلس شورایی اسلامی

سلام زیجی
February 17, 2020

پیام  سلام زیجی  در باره:

نمایش توهین آمیز و عوامفریبانه"انتخابات"مجلس شورایی اسلامی

 

کارگران!، زنان!، جوانان!، و مردم  آزادیخواه و برابری طلب!

 

جدال و مبارزه ما کارگران و آزادیخوان و رابطه فعلی جامعه با نظام قرون وسطایی جمهوری اسلامی و همچنین شرایط منطقه ای و جهانی ما را ملزم میکند تا در جهت تغیرتناسب قوای بهتری به نفع خود و به منظوربرداشتن گامهای محکمترمبارزه انقلابی و سوسیالیستی در راه سرنگونی کلیت جمهوری اسلامی، بیش از هر دوره دیگری بر مبرمیت  توجه بیشتر ما به پیامدهای شرکت یا عدم شرکت در مضحکه ای که جمهوری اسلامی همواره تحت عنوان "انتخابات"راه اندازی میکند، تاکید دارد. بطور روشن و سر راست همانگونه که در بیانیه اخیر حزب سوسیالیست انقلابی ایران نیز در این باره اعلام شده است به هیچ عنوان "نباید در بازی دشمنان و سرکوبگران خود شرکت کرد"!

 

 قرار است روز جمعه دوم اسفند ١٣٩٨ (٢١ فوریه ٢٠٢٠)همان نظامی که نه تنها ٤١ سال تمام است  پاسخ  به حقوق و مطالبه اولیه کارگران و زنان و جوانان و آزادیخواهان را با تفنگ و ترور و شکنجه و شلاق و سرکوب بیوقفه جواب داده است، همان نظامی که هر بار و هر سال با بازی دادن بخش زیادی از جامعه و اپوزسیون سیاست تداوم بقا و برون رفت از بحرانهایش را به اسم "انتخابات"  و به هدف  گرفتن"مشروعیت"مردمی به سر آنجام رسانده است، همان نظامی که حداقل ٢٠٠ هزار انسان بی دفاع این مملکت را کشتار  و میلیونها انسان دیگر را سرکوب و تحقیر و خانه خراب کرده است، همان نظام وحشی که چنین نمایشی را از نو در بوق و کرنا کرده است به تازگی نیز دستش به خون هزارها معترض در آبان ماه و کشتار  سرنشینان هواپیمایی مسافربری رنگین است، و در شرایطی که فقر و فلاکت و حکومت نظامی و استبداد عریان بر جامعه تحمیل کرده است، در شرایطی که این نظام دها میلیون کارگر و خانواده کارگری در همان اسفند ماه  را در انتظار باز هم تحمیل دستمزد بردگی برای خود  و فرزندانشان نگاهداشته است، در شرایطی که دها هزار زندانی سیاسی را در بند دارند، در شرایطی که احکام دها ساله برای فعالین کارگری که خواهان دستمزدهای معوقه و دیگر مطالبات خود است صدور مینمایند،... اکنون در اوج بیشرمی و گستاخی از"مردم" میخواهند همه این درد و رنج و مشقات و جنایت و ناعدالتی ها را فراموش نمایند و بیایند در نقش گوسفند بازی کنند و برای حاکمان قصاب خود و گرگهای وحشی و خون آشام برقصند و  با خشنودی  به این قصاب "رای" بدهند!، چرا که همانگونه که خامنه ای  و روحانی و دیگر مقامات بیشرف و جنایتکاراین نظام میفرمایند این وظیفه "شرعی" و "ملی و ایرانی" "مردم" است!  این سطح از گستاخی اگر دست کم گرفتن "مردم" و توهین عریان به همه شهروندان نیست، پس چیست؟

 

جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی ایران!

 

از شما میخواهم کاری کنید که این کثافتهای جانی و دزد و فاسد اسلامی و سرمایه دار بیش از این نتوانند  شما را بی اراده و رعیت پندارند! از شما میخواهیم "وظیفه شرعی و ایرانی و ملی و الهی" آنها را یکجا در توالت بریزید وسیفونش را بکشید! از شما میخواهم کاری کنید که  با عدم شرکت یکپارچه خود در این مضحکه "سیلی" محکمی به صورت این خامنه ای جلاد و نظام مستبد و قاتلش بزنید. نه تنها نباید در این بازی جنایتکارترین، ضد کارگری ترین، ضد زن ترین، و ضد آزادی ترین نظام حاکم سرمایه داری-دینی شرکت نمود بلکه وظیفه هر انسان آزاده ای است که در اعتراض به این همه بیحقوقی و جنایت اعمال شده توسط جمهوری اسلامی و در اعتراض به تکرار این توهین بزرگ به حقوق و شعور مردم در پوشش "انتخابات" پوچ  باید وسیعا به اعتراض بر خواست،  صندوقهایشان را به آتش کشید، و آنرا بر سر برگذار کنندگان مزدور و کاسه لیشان کوبید!

 

 هیچ چیزی روشنتر از این نیست که شرکت در این نمایش  که بجز جنایتکاران  و عناصر فاسد و گلاهبردار و دزد ، و طرفداران اعدام و اسلام و کودک آزاری و زن ستیزان و دشمنان کارگر و آزادی و سوسیالیسم  کس دیگری حق شرکت در آن ندارند، ارتجاعی ترین و  ضد انسانی ترین اقدام است. این مضحکه بر بستر بی اراده کردن انسانها، تبدیل آنها به رعیت و برده، و با گرو گرفتن حق اولیه شهروندی ، و بر بستر تعرض بی وقفه و گستاخانه به حقوق اولیه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و تشکلیابی و مبارزه طبقه کارگر و زنان و اکثریت شهروندان قرار است یک مشت مزدور و عناصر فاسد و دروغگو و مفت خور به تجمعی به اسم" مجلس شورای اسلامی" راه پیدا کنند و از قبل کار و تلاش ما حقوقهای نجومی بالا بکشند. ما نباید این شعبده بازی مسخره را بپذیریم و اجازه دهیم آنرا به اسم "رای مردم" به جامعه قالب کنند.

 

 

با هر بهانه و توجیهی شرکت در این نمایش انتخاباتی به معنی پذیرش همان نقش "گوسفندی" است که جمهوری اسلامی و رهبرانش برای بقای حاکمیت خود و با اتکا به اسلام و شونیسم و ایرانی گری و دیگر پروپاگند فریبکارانه شان در صدد به صف کردن یک لشکر سیاه از این "مردم"اند تا بتوانند فردای آنروز با  اتکا به ادعایی "مشروعیت گرفتن از مردم" از نو همان جنایت هولناک را  چه بسا در ابعاد مخوف تری ادامه بدهند. شرکت در این نمایش به معنی تن دادن به پذیرش نبود آزادی، قبول کردن سرکوب و حق کشی کارگران، یعنی پذیرش اینکه زن انسان نیست و نصف مرد است، یعنی پذیرش اینکه حاکمان و سرمایه داران و مقامات مسلمان  و غیر مسلمان حاکم حق دارند همه ثروت کشور را ببلعند اما اکثریت جامعه در آرزوی یک زندگی حداقلی رفاه و امنیت باقی بمانند، یعنی پذیرش تجاوز جسمی و جنسی هر روزه  به میلیونها کودک، یعنی در کشوری که هر روز میلیاردها دلار را فقط هزینه دستگاه سرکوب و ترور و نظام استبدادی میشود این حق "طبیعی" ما است که میلیونها بیکار بی سرپنا و بدون کوچکترین امنیت اقتصادی و اجتماعی داشته باشیم، و بجای مسئولیت پذیری دولت و محكوم کردن پروژه "برادران قاچاقچی" میلیونها انسان بی گناه معتاد شده را سرکوب و سر زنش میکنیم،  شرکت در این طرح مسخره رژیم یعنی اینکه مهم نیست میلیونها کودکان کار و خیابانی داریم، یعنی  تائید و پذیرش سیاست و اخلاق ضد انسانی اعدام، زندان، شکنجه ، تجاوز و سرکوب و کشتار معترضین. در یک کلام، کسی که به چنین سیستم و نظامی"رای" میدهد یعنی اینکه تفکر ارتجاعی و عملکرد ضد انسانی بودن خود ش را پذیرفته است، یعنی در لجن جمهوری اسلامی فرورفتن!

 

این واقعیت ساده را همگان میدانند که پدیده ای به اسم انتخابات در جمهوری اسلامی بسیار پوچ، مضحک و بی ربط به حقوق شهروندان است. در نظامی که نه تنها مخالفان سیاسی و ما آزادیخواهان و سوسیالیستها و فعالین کارگری و سکولارها هیچ حق و حقوقی و اجازه ای در آن نداریم، که حتی بخشی از پیکره فاسد و جنایتکاران و تروریستهای تا کنونی خود رژیم نیز" رد صلاحیت" میشوند، احمقانه تر از از خود حکومت و این نظام کسانی هستند که با وجود آگاهی بر این حقایق باز در این بازار گرمی در خدمت به  جمهوری اسلامی در داخل و یا خارج کشور سفره حقیر مزدوری خود را پهن کرده اند و برای این نظام ضد انتخابات واقعی بازار گرمی میکنند. در شرایطی که زندگی، معیشت، آزادیهای سیاسی، ثروت و کرامت کل جامعه از جانب این رژیم به گرو گرفته شده است، هیاهو حول چنین مضحکه ای جز توهین به شعور جامعه و دور زدن مطالبات بر حق سیاسی- اقتصادی- فرهنگی و اجتماعی، که  مسئله محوری اکثریت جامعه  است، نیست.

 

کارگران! مردم آزادیخواه!

 

باید بر این حقیقت تجربه شده چهل ساله آگاهتر بود که با وجود تمام اختلافات و بالا گرفتن واقعی جنگ درون جناحهای رژیم، بدون استثنا هدف محوری کلیه جناحهای آن و هدف همه "کاندیداتورها" و "رد صلاحیت" شدگان و ایجاد "رقابتهای" واقعی و جعلی در این نوع نمایشهای انتخاباتی، از راه فریب جامعه، حفظ پیکره کثیف و جنایتکارانه جمهوری اسلامی، عبور از کشمکشها و بحرانهای عمیق این نظام، و کمک دوباره به بازسازی ماشین توحش و افسار گسیختگی سرمایه داری علیه مردم آزادیخواه و طبقه کارگر ایران بوده و هست. هیچ فرد و جناح و گروهی در این نظام وجود ندارد که جدا از تامین منافع خود و نظامش به منافع دیگری به اندیشد. دیر یا زود همه "نمایندگان" و مقامات ریز و درشت جمهوری اسلامی به عنوان قاتلین و سرکوبگران و عاملین کشتار صدها هزار انسان، و به عنوان عاملین فساد و دزدی و تحمیل فقر و بدبختی و ناامنی دستگیر و به تندترین شکل ممکن مجازات میشوند! به شکست کشاند جمهوری اسلامی در این نمایش پیش رو گام مهمی در این راستا خواهد بود. از شما می خواهم با تمام قدرت در تحقق این هدف تلاش نماید.

 

انتخاب ما، سرنگونی جمهوری اسلامی، و استقرار نظام سوسیالیستی و شورائی است!

 

انتخاب ما کارگران، ما مردم آزادیخواه، سرنگونی کلیت این رژیم و طبقه حاکمه بورژوازی  با قدرت مبارزه انقلابی خودمان، و استقرار یک نظام سوسیالیستی و شورائی در ایران است. این رژیم و نظام استثمارگر باید برود! با روحانی و خامنه ای و همه  قماش وجناحهایش، چه در پوشش اسلام ، و چه در پوشش ملی گرائی-شونیستی و ایرانی گری و قوم پرستی باید دستشان از سر جامعه‌ کوتاه کرد. در این نمایش مسخره انتخاباتینظام جنایتکار جمهوری اسلامی نباید شرکت کرد، باید این نمایشهای تحقیر به خود را بر علیه خودشان تبدیل کنیم و آنرا همراه با کلیت این نظام به گور سپرد!

نه به نمایش انتخاباتی جمهوری اسلامی!

مرگ بر جمهوری اسلامی!

زنده باد آزادی، برابری!

زنده باد سوسیالیسم!

Iransocialist2017@gmail.com

٢٧ بهمن ١٣٩٨    - ١٦ فوریه ٢٠٢٠

 

 

 

 

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com