از مبارزات مردم ایران برای آزادی وعلیه جمهوری اسلامی پشتیبانی کنید

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ـ استکهلم
January 16, 2020

از مبارزات مردم ایران برای آزادی وعلیه جمهوری اسلامی پشتیبانی کنید

 

جنبش انقلابی در ایران برعلیه استبداد وفقر وبی حقوقی مطلق به خیابان آمده است وفاصله هر سیکل از اعتراضات مداوما کم و کم تر میشود، فاصله آبان ماه تا کنون، بسیار کوتاهتر از قبل دوباره مردم به خیابان آمده اند واینبار در سطحی گسترده تر با شعارهایی رادیکالتر گریبان حاکمیت مذهبی ومیلیتاریستی جمهوری اسلامی را گرفته اند . شعار «جمهوری اسلامی نابود باید گردد» به یک شعار توده ای بدل شده است . نه به رفورم ونه به اصلاحات،  رد آلترناتیو های راست واعتصاب وانقلاب بمثابه راه ادامه مبارزه تا پیروزی بمیان آمده ودر خیابانها شعار داده میشود. جنایت هولناکی که بازدن هواپیمای مسافربری انجام گرفت اوج سبعیت وپستی رژیم سرمایه داری را برملاکرده است. دستگیریها ادامه دارد وهزاران نفر در زندانها زیر شکنجه و تهدید مرگ قرار دارند. هنوز تعدادکشته شدگان آبان ماه را اعلام نکرده اند اگرچه رقم 1500 نفر مطرح است ومردم فاجعه را رصد کرده اند. در چنین شرایطی باید با تمام امکانات از جنبش آزادیخواهانه وانقلابی در ایران حمایت کرد . در هرکجا هستیم مردم وکارگران وزحمتکشان محل زندگی خودرا برای دفاع از آنها بسیج باید کرد. اطلاعات واخبارواقعی جنبش را منتشر ودر ایجاد همبستگی بین المللی با جنبش کوشید .

 

در این رابطه شورای استکهلم همراه احزاب ونیروهای چپ و کمونیست در دفاع از خیزش انقلابی در ایران

 روز شنبه 18 ژانویه ساعت 14 مقابل سفارت جمهوری اسلامی اکسیون اعتراضی سازمان داده است وهمه آزادیخواهان را به این تظاهرات فرا میخواند. بیایید تا صدای اعتراض آزادیخواهان ایران را هرچه رساتر بگوش جهان برسانیم .

 ما برای سرنگونی جمهوری سر مایه داری اسلامی وبرپایی دولتی کارگری وشورایی تلاش میکنیم ودر این رابطه کارگران وزحمتکشان را به همبستگی با مبارزات انقلابی در ایران فرا میخوانیم.

 

سرنگون باد جمهوری سرمایه داری اسلامی در ایران

زنده باد آزادی ، زنده باد سوسیالیسم 

شورا ـــ استکهلم

۱۵ ژانویه ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com