علیه قوانین و مجازات قرون وسطایی اعدام به پا خیزید

کمپین نجات هوشمند علی پور
January 15, 2020

اطلاعیه کمپین نجات هوشمند علی پور

علیه قوانین و مجازات قرون وسطایی اعدام به پا خیزید


مجازات اعدام در جمهوری اسلامی قانونی است. این قوانین عقب‌مانده و ارتجاعی اسلامی بمدت چهل سال در جمهوری اسلامی عمدا و بصورت آشکارا جان انسانهای زیادی را گرفته است. حکم اعدام در هیچ جای قوانین حقوق بشر و دنیای مدرن و انسانی جایگاهی ندارد. همه مردم در سراسر دنیا را نسبت به احکام غیرانسانی اعدام هوشمند علی پور فرامیخوانیم علیه این حکم جنايتکارانه اعتراض کنند، فریاد بزنید نه به اعدام و خواهان لغو فوری این حکم ضدانسانی شوید.

از همه سازمان‌های سیاسی و حقوق بشری می‌خواهیم هرچه در توان دارند برای نجات جان یک انسان بکار گرفته و با فشارآوردن و اعتراض به مقامات جمهوری اسلامی خواهان لغو فوری این حکم ضدانسانی شوند


هوشمند علی پور روز یکشنبه ۸دیماه ۹۸ توسط دادگاه انقلاب شهر سنندج به اعدام محکوم گردید. این میزان از تنفر و انتقام‌گیری حکومت اسلامی از خانواده‌ای است که در طول سالیان زیاد فعالیت سیاسی داشته اند و برای یک زندگی انسانی و مطالبات مردم تلاش و مبارزه کرده اند.


این حکم ناعادلانه بهانه‌ای بجز انتقام‌گیری از خانواده‌ هوشمند نیست و طی مراحلی وحشیانه از بازجویی ها و اعترافات اجباری علیه هوشمند علی پور با استناد به اعترافات تلويزيوني و مستند سازی در سیمای جمهوری اسلامی این حکم نابرابر را برای او صادر کردند.

در حمایت از زندانی سیاسی محکوم به اعدام هوشمند علی پور از کمپین جهانی نجات هوشمند علی پور حمایت کنید.

کمپین نجات هوشمند علی پور

سه شنبه ۲۴ دیماه ۱۳۹۸ - ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com