رهبر تبریک گفت

اسماعیل هوشیار
January 06, 2020

رهبر تبریک گفت !
 
hoshyaresmaeil2017@hotmail.com
 

فرمانده حشد شعبی در عراق همراه قاسم سلیمانی کشته شد...

نعیم قاسم معاون حسن نصرالله در لبنان هم کشته شد...

خامنه‌ای در پی کشته شدن قاسم سلیمانی : انتقام سختی در انتظار است فحشهای ناموسی میدیم ، ولی به سمت جنگ نمیریم...

کلا همه مسولین نظام در ایران و خارج ایران مثل بی بی سی فارسی و کازکنان جاکشش مشغول عزاداری و غم و تهدید و انتقام هستند...

نخست وزیر عراق حمله آمریکا را 'اقدامی خصمانه' خواند

فرانسه کشتن قاسم سلیمانی را برای خاورمیانه بد میداند و مرگ 1500 معترض آبان را اصلا مهم نمیداند...

آمریکا بیش از ٣ هزار نیروی اضافی به خاورمیانه می‌فرستد...

نیروهای آمریکا به حالت آماده باش در آمدند ...

سناتور جمهوریخواه : اگر در یک پالایشگاه نفت ایران کار میکنید به فکر شغل جدید باشید هدف بعدی پالاشگاههای نفت ایران است...


بعد از شادیها و عزاداری و تسلیت عده ایی اسکول ...مرگ قاسم سلیمانی ربطی به خیلی چیزها مثل تغییر سیاست در خاورمیانه یا زلزله سیاسی در اونجا و انقلاب مردم ایران ... ندارد . مرگ سلیمانی یک هشدار قوی از طرف غرب به حاکمان اسلامی ایران است این حادثه در یک مجموعه کلی قابل آنالیز است .

علیرغم دود و دم جنگ و قضای پیش آمده ، از جنگ خبری نیست . سلیمانی را زدند تا بگویند برای ادامه بازی قوانین بازی را رعایت نکنی میتواند پالایشگاههای نفت هدف بعدی باشد ، ولی اسمش جنگ نیست .
 

قاسم سلیمانی نماینده ولی فقیه سالها در تیررس نیروهای نظامی غربی بود ، بارها با نظامیان غربی مذاکرات مستقیم و نشست و برخاست داشت ، این یعنی اینکه حضور مستقیم قاسم در هر جغرافیایی بدون اذن ارباب بی مروت شدنی نبود ! ولی باید در میانه بازی حالا میزدند و زدند ، این بخشی از بازی ادامه داری است که قهرمانی و مرگ افراد درش ... تغییرات استراتژیکی در ادامه بازی به وجود نمیآورد .


جناب ولی فقیه در این بازی تمثیلی شطرنج سیستم ولایت فقیه حاکم نهایتا بازنده است ، حکومت اسلامی ایران اگر بازیکن قابلی بود حالا تمام مسیر وعلائم متفاوت بود حکومت اسلامی در بهترین تعریف بدترین بازیکن تاریخ سیاسی انسان است قاسم سلیمانی شاه این بازی نبود سرباز عقب مونده ای بود که سعی میکرد مثل اسب شطرنج با قدرت وزیر حرکت کند خیلی حاجی اسکولی بود .


در رسانه ها نوشتند آمریکا نام عملیات خود در نزدیکی فرودگاه بغداد که منجر به مرگ قاسم سلیمانی شد را ، آذرخش کبود (بلو لایتنینگ) نام گذاشته است.

آذرخش کبود قبلا نام یک بازی رایانه ای کودکان بود که در آن باید ژنرال دریکو با حمله هوائی کشته می شد.

حتی در انتخاب نام عملیات هم هوشمندانه عمل میکنند ...
تلفیقی از بازی کودکانه و تمسخر که خیلی جدی و خونین ببان میشود ...

تفاوتهای بنیادین بین عزاداران هست . شخصی و سیاسی و روانپریشی...


مثلا محمود دولت آبادی و بقیه هنربندان عزادار روانپریش که در سوگ قاسم سلمیانی نشسته اند همراه با بیماری روانی حاد شرقی عزاداری ، بیشتر عادت نان به نرخ روز خوردن هم دارند این جماعت آویزان به تخم حاکمان ، اگر قاسم هم نبود بالاخره یک بهانه ایی برای پاچه خواری و آویزان شدن به بند تنبان حاکمان پیدا میکردند ، این میتواند از نشست و برخواست با حسن روحانی باشد عکس با ظریف ، لبخند شتری برای ولایت فقیه و یا هر پشتک ملقی با هر جانور دیگری .

دولت آبادی در رادیو فردا گفته شلیک به معترضان آبان به دستور روحانی بود و نه قاسم سلیمانی ...

یعنی این حجم از خرفتی نوبر است مثل دایناسور یک قرن عمر کرده ، هنوز نمیخواهد بفهمد همه این اجزاء داخل سیستم مافیای دینی حاکم در ایران در یک مسیر و هدف هستند ... داخل طویله حکومت اسلامی فرقی بین تاپاله ها نیست دنبال تاپاله خوب نگرد !

با همین حرف خیالم راحت شد که چه ابلهانی در داخل و خارج ایران برای قاسم سلیمانی سوگواری کردند ؟ واقعا از نظر شعور سیاسی منهای صفر و ذهشنان در انجماد مطلق است .

من شخصا از مرگ کسی شادی نمیکنم ، ولی امریکا کار خوبی کرد فقط انتقاد بهش وارد است که چرا با تاخیر انجام داد . بعد از این هم تا وقتی حاکمان ایران مانع تغییرات بنیادین باشن و به نام صدور انقلاب چوب تو سوراخ همه میکنن ، آمریکا هم حق دارد و حتی وظیفه دارد چوب تو سوراخ تمام نفرات مافیای حاکم اسلامی در ایران کند ، آمریکا اگر چوب تو کون قذافی و صدام کرد ، اینجا که به مراتب بیشتر وظیفه دارد . سالها پیش گفته بودم این حاکمان مسلمان ایران زبان دیپلماسی خالی به تنهایی نمیفهمند باید مکمل چوب خشک تو کونشون هم اضافه بشه...

بعدشم عاشقان اسکول ژنرال قاسم شاسکول ، باید خوشحال باشند که قاسم در بهشت و با امامان محشور است ، واقعا نمیفهمم چرا عده ایی روانپریش از خوشحالی سپهبد قاسم اسکولیان عزادارن ؟

این صحنه برشهایی ازجامعه فعلی ایران است که عده ایی مدتی پیش بحث نئولیبرالیسم را برایش میکردند ، ایران و جوامع موسوم به سوم اساسا در نقطه تاریخی چنین مباحثی نیستند .

و نهایتا اینکه هر کسی در هر مقام و شغلی براي مرگ قاسم سليماني عزادار شد و پيغام تسليت نوشتند ولی در مقابل کشتار بیش از ١٥٠٠ ایرانی در آبانماە توسط حکومت اسلامی سکوت کردند...جاکشهای بی عمقی هستند که لیاقتشان و سطح فکرشان بیشتر از اخوند نیست . کسانی که مثل کرم کون فقط لول میخورند و خوشحالند زنده هستند.
 
 
 

05.01.2020
اسماعیل هوشیار


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com