قاسم سلیمانی کشته شد!

حمید قربانی
January 04, 2020

قاسم سلیمانی کشته شد!

 

ما کارگران و زحمتکشان دیگر نباید سرباز کسی شویم، نباید یکدیگر را بکشیم به بهانه ملت و دین و مذهب، ما فقط باید سرباز خود گردیم و جنگ طبقاتی را به پیروزی رسانیم که پایان جنگهاست! بیائیم به این جهان – جهان طبقاتی-  که ما را در حماقت فرد برده است، پایان دهیم! ما و تنها ما، میتوانیم این کار را انجام دهیم!

 

قاسم سلیمانی یکی از جنایت کاران سرمایه کشته شد. زندگی و مرگ کسانی مثل قاسم سلیمانی و...، همچنین جنگ در شرف وقوع بین دولت امپریالیستی آمریکا و دولت ارتجاعی سرمایه داران ایران، جنگی است که هدف اش منحرف کردن مبارزه طبقاتی ما و کشتار ماست. هوشیار باشیم، دراندیشه کشتار میلیونی ما هستند.

 

کارگران و زحمتکشان به یاوه گویان گوش فرا ندهید و بدانید که تنها راه نجات به پیروزی رساندن انقلاب قهری کمونیستی شماست.

 

ما فقط یک جنگ داریم و آن جنگ طبقاتی است که باید به پیروزی برسانیم. برای چنین جنگی سازمان مخصوص جنگ طبقاتی لازم است، زیرا که هیچ جنگی در تاریخ  جوامع طبقاتی بدون ستاد جنگ به پیروزی نرسیده است.ارتشی در میدان جنگ پیروز است که نیروهایش را بخوبی سازمان داده باشد.

برای ما کارگران که در جامعه سرمایه داری هیچ چیز نداریم، ستادی نیست، جز حزب سیاسی مان، حزب مخفی کارگران آگاه، انقلابی و کمونیست که استراتژی درهم شکستن دولت کنونی و ایجاد دولت پرولتاریای مسلح - دیکتاتور پرولتاریا را دردستورداشته باشد.

چنین حزبی را متأسفانه ما هم اکنون نداریم، زیرا احزاب حاضر با هر نامی که برخود نهاده باشند، نشان داده اند که بدنبال این دولت و آن دولت سرمایه داری امپریالیستی و ارتجاعی جهانی و منطقه ای هستند و خواهان یک جنبش همه باهم و برای دموکراسی بورژوائی هستند که اکنون هست، اینها توهم یک نوع دمکراسی برای همه را در میان شما کارگران و زحمتکشان می پراکنند، اینها از انقلاب قهری کمونیستی و یا جنگ طبقاتی حرفی نمی زنند، اینها استقرار دیکتاتوری پرولتاریا را کاملا به فراموشی سپرده اند که تنها دولت تبدیل جامعه از سرمایه داری به کمونیسم می باشد، بدون کمونیسم جهان - کره ارض را سرمایه داران به نابودی میکشانند.

 این برای هر کارگر نیمه آگاهی امروز روشن شده است، به اطراف خویش نگاهی بیاندازیم، همه جا را فقر و گرسنگی، بیچاره گی برای ما کارگران فرا گرفته است  وحتی کاری پیدا نمیشود که استثمار ماست، به جای نان، مسکن آزادی، جنگ و کشتار، ویرانی و خرابی محیط زیست را میبینیم !

با یک عده مفت خورکه جهان را در چنگال خونین خویش گرفته اند. مثلا ۶۴ یا ۸۴ نفر از سرمایه داران ثروتمند، نیمی از درآمد جهان و ۱٪ درصد ثروتمند ۸۴٪  از ثروت جهان را دارند، در صورتیکه نصف جمعیت جهان هیچ چیز، جز نیروی کار و جسم خود را ندارد که اگر مشتری پیدا کنند آنرا بفروشند تا زنده بمانند و نه زندگی کنند.

هرسال اعلام میشود که تولید و فروش سلاح با رقمی بالاتر از ۱۰٪ افزایش یافته  و باید برای مصرف این همه سلاح مرگبار جنگ های در اصل امپریالیستی، ولی در اشکال جنگ های نیابتی- جنگ های داخلی و منطقه ای راه انداخته شوند، گروههای تروریستی تربیت کنند ودر اصل و اساس امروزه خود دولت ها به تروریست درسطح جهان و کشور تبدیل شده اند!

ما کارگران بطور کلی و بویژه کارگران آگاه، باید چنین حزبی - حزب کارگران آگاه را موجودیت دهیم که بوسیله آن آموزش یافته، توهمات خرده بورژوایی و بورژوایی را ازخود بزدائیم و آماده برای جنگ طبقاتی ناگزیرشده و انقلاب قهری کمونیستی را به پیروزی رسانیم.

بازهم تأکید می کنم که جنگ بین دولت های قاتل کارگران و زحمتکشان در سطح جهان و کشور برعلیه ماست، نباید تحت روحیه ناسیونالیستی قرار گیریم و یا از یأس و ناامیدی سرباز پیاده نظام دولت های جنگ طلب و کشتارگرامپریالیستی خارج گردیم.

چشمان مان را خوب باز کنیم و همه چیز را  خوب خوانده، اگر دفاعی از سرمایه در هر گفتار، در هر نوشته، از جانب هر گروه و سازمانی یافتیم، یا دیدیم، برعلیه خود بدانیم که واقعا هست. ما نباید اتحادی با سرمایه داران و نوکرانشان تحت هیچ عنوانی داشته باشیم که مرگ ماست/ بس است رفقا، بس است!

مرگ و یا زندگی ما به شکست و یا پیروزی انقلاب ما، بستگی دارد!

زیرا که فقط با انقلاب قهری کمونیستی می توان برای همیشه از جنگ جلوگیری کرد، زیرا عامل جنگ یعنی سرمایه، یعنی مالکیت خصوصی و کار مزدوری، یعنی تولید سلاح و فروش و صدور آن، فقط با پیروزی انقلاب سرخ کارگران و ایجاد دیکتاتوری پرولتارها محو میشود و نه با اپورتونیسم صلح طلبانه که در خدمت حفظ سیستم جنگ طلب سرمایه داری امپریالیستی حاکم بر جهان است!

کارگران سازمان، زحمتکشان سازمان و مسلح شدن! ضرورت زمان است!

 

حمید قربانی ۳ ژانویه ۲۰۹۳ سال اسپارتاکوسی



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com