از فراخوان برای تحصن سراسری معلمان و تجمع اعتراضی بازنشستگان حمایت کنیم!

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران
December 20, 2019

از فراخوان برای تحصن سراسری معلمان و تجمع اعتراضی بازنشستگان حمایت کنیم!

 

معلمان و بازنشستگان در ادامه سال ها اعتراض، اعتصاب، تحصن و تجمع چه در مقابل مجلس و چه دیگر مراکز دولتی در سراسر کشور اگرچه نتوانسته اند به بسیاری از مطالبات خود دست یابند اما گام های بزرگی بسوی اقدامات مشترک و متشکل را برداشته اند. اقدام مشترک شورای هماهنگی تشکل های صنفی معلمان ایران و تشکلات بازنشستگان میتواند به اتحاد سراسری طبقه کارگر در نبرد بر علیه مناسبات سرمایه داری در ایران و حکومت سرکوبگر جمهوری اسلامی بطور بنیادی یاری رساند.

 

 شورای هماهنگی تشکل های صنفی معلمان ایران در حمایت از تجمع بازنشستگان در مقابل مجلس در تهران و در اعتراض به بودجه پیشنهادی دولت برای آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹، و دستمزد به شدت زیر خط فقر، خصوصی سازی آموزش، احکام سنگین برای فعالین صنفی، زندان و تهدید به اخراج  و همچنین برای برخورداری از بیمه های درمانی کارآمد، تشکل مستقل، آموزش رایگان و مدارس با استاندارد های شناخته شده بین المللی با انتشار بیانیه ای از همه معلمان خواسته اند که در روز دوم دی ماه زنگ دوم در کلاس ها حاضر نشده و در دفتر مدارس تحصن کنند.

 

همچنین تشکلات بازنشستگان در ادامه اعتراضات خود همه بازنشستگان کشوری را دعوت به اعتراض و تجمع در مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه در استانهای تهران و البرز و در مقابل استانداری ها در بقیه استان ها در روز دوم دی ماه نموده اند.

 

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران از تحصن و تجمع معلمان و بازنشستگان در روز دوم دی ماه حمایت می کند و به سهم خود تلاش می کند که  حمایت وهمبستگی اتحادیه های کارگری و تشکلات جهانی معلمان و بازنشستگان را نسبت به مبارزات معلمان و بازنشستگان ایران جلب کند.

 

 

زنده باد اتحاد طبقه کارگر

 

 

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران

۲۰ دسامبر ۲۰۱۹

http://etehadbinalmelali.com/ak

info@workers-iran.org;

www.workers-iran.org;

https://twitter.com/IASWIinfo



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com