استقبال از انتخابات، شرکت در جرم و جنایت آبان است!

دفتر کردستان حزب حکمتیست(خط رسمی)
December 14, 2019


استقبال از انتخابات، شرکت در جرم و جنایت آبان است!

طبق اخبار رسیده، ناسیونالیست های کرد برای شرکت در انتخابات مجلس خیز برداشته اند. ده ها نفر در شهرهای کردستان از جمله حدود 60 نفر در مریوان کاندید شده اند. این ها پیه همه چیز را بر تن مالیده اند. شرم و بی آبرویی و خیانت به خون جانباختگان آبان ماه را به جان خریده اند تا در بلبشوی بهم ریختگی بالای جمهوری اسلامی کرسیهایی را در مجلس بگیرند. این که این ها وابستگان به جمهوری اسلامی یا آنطور که گفته می شود از بسیجیان و خانواده شهید و غیره هستند شکی نیست. اما فراموش نکنیم که این ها ناسیونالیست های کرد هستند که سنگ محرومیت مردم کردستان را به سینه می زنند و به پیروی از رهبرانشان در احزاب ناسیونالیست و قومی منافع خود و نه مردم کردستان را در حفظ و نجات جمهوری اسلامی می دانند.

وقتی  مرکز همکاری احزاب کردستانی متشکل از دو حزب دمکرات و دو جریان کومه له زحمتکشان در بحبوحه ی خیزش دیماه و اعتصابات کارگران و معلمان و زحمتکشان فرودست، مشغول مذاکره با جمهوری اسلامی با خواست پذیرفته شدنشان در همکاری با رژیم، بودند و هستند، مردمانی هم پیدا می شوند که به پیروی از این احزاب برای رفتن به مجلس سرو دست  بشکنند. ناسیونالیست ها و قوم پرستان کرد تا کنون همه جوره شانس خود را امتحان کرده اند. مدتی در دالانهای سازمان های اطلاعاتی امریکا پلکیدند و جیره و مواجبی گرفتند و سبیل شان را چرب کردند و سپس جنگ نیابتی راه انداختند و عاقبت ترامپ با اعلام این که خواستار رژیم چنج نیست و برای مذاکره با ایران تلاش می کند، امروز شانس خود را تنها در باقی ماندن جمهوری اسلامی در حکومت می بینند. مذاکره مخفی و آشکار از طرفی و راه یافتن در مجلس اسلامی از طرف دیگر در خدمت سیاست حفظ جمهوری اسلامی و شریک شدن در قدرت و ثروت است. ناسیونالیسم کرد برای این هدف پلید شریک جرم جمهوری اسلامی بویژه در کشتار آبان 98 شده اند.

اما این طیف ناسیونالیست کرد طرفدار رژیم، نمی توانند از نفرت وخشم توده های میلیونی بجان آمده در امان باشند. این ها سرنوشتشان را به سرنوشت جمهوری اسلامی گره زده اند و همراه این رژیم هم  محو خواهند شد.

مردم ستمدیده کردستان، کارگران و لشکر بیکاران، جوانان انقلابی، زحمتکشان فرودست، در مقابل دهن کجی ناسیونالیست ها به مبارزات و اعتراضات و خیزش هایی که تا کنون صدها قربانی و هزاران  اسیر و زندانی  داشته است، ساکت نخواهند نشست. ما و مردم ازادیخواه کردستان به این سینه زن های انتخابات نشان خواهیم داد که نمی توانند با پررویی و بی حیایی در خیابان هایی که هنوز خون ریخته ی فرزندان مردم خشک نشده، بساط دفاتر و تبلیغات و کمپین انتخاباتی و رقص و پایکوبی و دعوت مردم به شرکت در انتخابات  راه بیندازند. باید بساط اقدام  جنایتکارانه ی شراکت در جرم جمهوری اسلامی با تبلیغات انتخابانی شان را بر چینیم!

کردستان انقلابی، می تواند و باید تلاش مذبوحانه و بیشرمانه ی این  طیف ضد مردمی را به شکست مفتضحانه تبدیل کند. اگر جمهوری اسلامی آزادی اعتراض و بیان و تظاهرات و حقخواهی مردم را ممنوع کرده و با گلوله پاسخ می دهد، ما به  شریک جرم هایشان تحت نام کاندیداتوری مجلس، تبلیغات انتخاباتی  و درخواست از مردم برای  شرکت در انتخابات، اجازه نخواهیم داد  جولان بدهند و بر زخم  میلیون ها انسان آزادیخواه و خواهان زندگی بهتر و شایسته ی انسان و خانواده های جانباختگان و اسرایمان نمک بپاشند. ما این دهن کجی را از دشمنان خود در لباس کوردایتی نمی پذیریم. کاندایداهای بی شرم انتخابات مجلس و مبلغین شان از نفرت و خشم و عصیان مردم در امان نخواهند بود. بهتر است از همین حالا این بساط را جمع کنند و سودای شراکت در قدرت بر علیه مردم و استفاده از جیره ای که از نان سفره ی فرودستان  به آن ها پرداخت می شود  را از سر بدر کنند و گرنه باید منتظر پاسخ دندان شکن مردم بجان آمده باشند!

مظفر محمدی

دبیر دفتر کردستان حزب حکمتیست – خط رسمی

دسامبر 2019- آذر 98

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com