فراخوان : در گوتنبرگ صدای اسرای در بندمان می شویم!(شنبه ٧ دسامبر)

شورای پشتیبانی ازمبارزات مردم در ایران- گوتنبرگ سوئد
December 05, 2019

فراخوان : در گوتنبرگ صدای اسرای در بندمان می شویم!
رفقای عزیز ، مردم آزادیخواه و شریف گوتنبرگ!
خیزش شکوهمندانه وشجاعانه مردم در آبانماه ٩٨ تمام ارکان قدرت حکومت فقر و اختلاسگران اسلامی را بحق نشانه گرفته است. این اعتراضات در متن اعتصابات کارگری اخیر از هفت تپه تا فولاد اهواز و هپکو لرزه بر اندام اوباش اسلامی سرمایه انداخته است.
حکومت قداره کشان اسلامی برای تقابل باخیزش سراسری آبانماه ٩٨گشتاپوی خود را به صحنه آورده است. پس از وصل مجدد اینترنت در ایران اخبار و ویدیوهای مربوط به اعتراضات مردم و سرکوب وحشیانه نیروهای سرکوبگر رژیم اسلامی به بیرون مخابره می شود. رژیم اسلامی بر سینه معترضین چون اسلاف تاجدارش گلوله بسته است تا صدای آزادیخواهی را در گلو خفه کند. اعتراضات مردم علیه فقر و گرانی و زندگی چندین برابر زیر خط فقر تا پایین کشیدن رژیم اسلامی ادامه خواهد داشت. این رژیم رفتنی است و کلید این امر مهم در خیابانهای ایران است. 
در مقابل این موج توحش و سرکوب و جو امنیتی نیروهای اپوزسیون در خارج کشور و انسانهای آزادیخواه باید در لحظه لحظه این مبارزه در کنار مردم درایران باشند. اگر مردم در مقابل رژیم اسلامی از جان خود مایه می گذارند، ما هم باید صدای این اعتراضات در خارج باشیم. با همبستگی و پشتیبانی از مبارزات مردم در ایران دستگاه توحش حکومت آدمکشان اسلامی را متوقف کنیم. شورای پشتیبانی از مبارزات مردم در ایران در16 آذر بار دیگر یاد همه جان باخته گان راه آزادی را گرامی میدارد و همسنگری خود را با مبارزات مردم علیه حکومت آدمکشان اسلامی اعلام می دارد.

مردم آزادیخواه و شریف گوتنبرگ!
مبارزات قهرمانانه مردم در ایران شایسته گرمترین همبستگی است. شورا همه انسانهای آزاديخواه و برابری طلب را به همایش همبستگی با مبارزات مردم در ایران و محکومیت جنایات حکومت اسلامی فرا می خواند.
وعده دیدار ما:
شنبه 7 دسامبر 2019 برابر با 16 آذر، ساعت 2.00 بعد از ظهر
مقابل سالو هالنKungsportsplatsen, Kopparmärra
سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران!
زندانی سیاسی بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد!

شورای پشتیبانی ازمبارزات مردم در ایران- گوتنبرگ سوئد


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com