برای آزادی دستگیرشدگان و در گرامیداشت یاد جانباختگان خیزش آبان ماه فعالانه به میدان بیایید

تشكيلات خارج كشور حزب كمونيست كارگرى ايران
November 29, 2019

خطاب به مخالفان جمهوری اسلامی در خارج

 برای آزادی دستگیرشدگان و در گرامیداشت یاد جانباختگان خیزش آبان ماه فعالانه به میدان بیایید 

 

جمهوری اسلامی که میدانست بدون سرکوب حکومتش دوام نمیاورد، با قساوت تمام صدها نفر را به قتل رساند، هزاران نفر را مجروح و هزاران نفر را دستگیر کرد. آمار جانباختگان و دستگیرشدگان چنان زیاد است که جنایتکاران هنوز جرات نکرده اند تعداد واقعی را اعلام کنند. آمار واقعی دستگیرشدگان احتمالا بیش از ده هزار نفر است. زندان ها پر شده و مدارس و مکان های دیگری را به زندان تبدیل کرده اند و دستگیری ها همچنان ادامه دارد. یاد عزیزان جانباخته مان را باید گرامی بداریم و عزیزان دربندمان را از زندان های اوباش حاکم نجات دهیم.

 

مقامات حکومت که وحشت سرنگونی آنها را به لرزه انداخته بود اکنون رجزجوانی میکنند و دستگیرشدگان را تهدید به اشد مجازات میکنند. باید آنها را به زانو درآوریم و وادارشان کنیم هرچه زودتر کلیه دستگیرشدگان را بی قید و شرط آزاد کنند. یاید در همه کشورها در مراکز شهرها و یا در مقابل سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی تجمعات بزرگ سازمان دهیم و افکار عمومی را به حمایت از مردم ایران فرابخوانیم. هیچ شهری در خارج کشور نباید ساکت باشد. در هر شهری که حتی دو نفر ایرانی زندگی میکنند میتوانند حداقل پلاکاردی در دست گرفته و خواهان همبستگی با مردم ایران شوند.

 

دول غربی را باید تحت فشار گداشت که سکوت و بی تفاوتی را کنار بگذارند و جنایات جمهوری اسلامی را شدیدا محکوم کنند و خواهان آزادی فوری دستگیرشدگان و زندانیان سیاسی شوند. رسانه های غربی را باید تحت فشار قرار داد که اخبار مبارزات و اعتصابات مردم ایران و تجمعات اعتراضی در خارج را پوشش بدهند و با فعالین و سازماندهندگان تجمعات مصاحبه کنند و همراهی شان را با مردم ایران نشان دهند.

 

حزب کمونیست کارگری کلیه ایرانیان مخالف حکومت و مردم آزادیخواه در سراسر جهان را به برپایی تجمعات اعتراضی و حمایت از مردم ایران با خواست آزادی فوری و بی قید و شرط کلیه دستگیرشدگان اعتراضات اخیر و کلیه زندانیان سیاسی فرامیخواند.

 

گرامی باد یاد جانباختگان خیزش آبان ماه

کلیه دستگیرشدگان و زندانیان سیاسی باید فورا آزاد شوند

سرنگون باد حکومت چپاول و جنایت اسلامی

 

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۲۸ نوامبر ۲۰۱۹



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com