دیکتاتوری اسلامی سرمایه بار دیگر در برابر خشم انقلابی مردم آزادی خواه ایران

سازمان سوسياليستهای کارگری افغانستان
November 22, 2019

دیکتاتوری اسلامی سرمایه بار دیگر در برابر خشم انقلابی مردم آزادی خواه ایران

از یک هفته بدینسو کارگران و زحمت­کشانِ ده ها شهر و استان ایران بار دیگر در برابر دیکتاتوری جنایتکار اسلامی سرمایه به پا خاسته و قیام نموده اند. فقر، تنگدستی، گرانی و خالی بودن سفرۀ مردم و سرانجام افزایش قیمت بنزین آن عامل عینی و مادی یی است که کاسۀ صبر مردم را لبریز نموده و آن­ها را به خیابان‌ها کشانیده است. اما در واقعیت امر دیکتاتوری جمهوری اسلامی طی چهل سال از حیات ننگین و جنایت­بارش از مردمان این خطه انتقام می‌گیرد و ایران را به زندان بزرگی برای کارگران، زنان، جوانان، معلمان و تمام جنبش آزادی خواهی تبدیل نموده است. مردم ایران این بار با عصیان بی نظیر تمامی ارتجاع حکومتی را به چالش کشیده اند و با فریاد های « چهل سال خون گریستم- بس است دیگه می­ایستیم»، «مرگ بر خامنه یی » « مرگ بر دیکتاتور» زمین را زیر پای قدرت حاکمه، دستگاه­های توحش و سرکوب، مراجع مذهبی و اسلام سیاسی به لرزه در آورده اند.

در مقابله با جنبش اعتراضی مردم، نیروها و نهادهای متعدد سرکوب جمهوری جنایتکار اسلامی با قساوت تمام به قلع وقمع اعتراضات می پردازند و تا حالا ده ها معترض زن و مرد را به قتل رسانیده و هزاران نفر را زندانی ساخته است؛ با وجود این توحش لجام گسیخته و سرکوب خونین دامنۀ اعتراضات گسترده تر می­شود و شهرها و مناطق بیشتری باهم متحدانه عمل می‌کنند. با حضور طبقۀ کارگر و تأمین وحدت جنبش­های اعتراضی و آزادی خواهانۀ از جمله جنبش دانشجویی، زنان، معلمان، بازنشته­گان و مال باخته­گان در سراسر ایران دارد آخرین میخ بر تابوت جمهوری اسلامی سرمایه کوبیده می­شود.

سازمان سوسیالیست­های کارگری افغانستان با درک تاریخی مشابهت های سلطۀ سرمایه و اسلام سیاسی در افغانستان و ایران و به خصوص چهار دهه رنج و مصیبت مردم آزادی خواه ایران زیر دیکتاتوری جنایتکار اسلامی از مبارزات تاریخی و قیام­های زحمتکشان و مردم ازادیخواه در رأس طبقۀ کارگر آنجا پشتیبانی نموده و اعتقاد دارد که پایان شب سیاه جنایتکاران اسلامی در ایران نزدیک است و هیچ نیروی ضد بشری ولو خیلی ها نیرومند نمی­تواند در برابر ارادۀ آزادی خواهانۀ سراسری جامعه تاب مقاومت آورد. ما اعتقاد داریم که جنبش چپ و سوسیالیستی طبقۀ کارگر در ایران پرچم دار اصلی و واقعی مبارزه و خیزش های آزادی خواهانه در برابر دستگاه سرمایه و اسلام سیاسی است. تعیین تکلیف واقعی جدال جاری در دستان پر توان طبقۀ کارگر و جنبش آزادی خواهی به عنوان نمایندۀ خواست­ها و مطالبات مردم در ایران است.

زنده و پیروز باد مقاومت و استاده­گی مردم انقلابی ایران!

زنده باد طبقۀ کارگر در ایران!

مرگ بر جمهوری اسلامی سرمایه!

سازمان سوسیالیست­های کارگری افغانستان

28 عقرب/ آبان 1398 ؛ 19 نوامبر 2019


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com