چه باید کرد ؟ سراسر ایران در آتش انفجار خشم و نفرت از گرانی بنزین، می سوزد

آذر مدرسى
November 17, 2019

چه باید کرد

سراسر ایران در آتش انفجار خشم و نفرت از گرانی بنزین، می سوزد

 

 

مردم آزادیخواه ایران

هیچ چیز برحق تر، مقدس تر، و انسانی تر،  از اعتراض شما،  خشم و نفرت تان از گرانی بنزین، فقر و فساد، که قاپیدن تنها نان باقی ماندده در سفره های خالی شما، است، نیست. قرار دادن زندگی بخور و نمیر شما،  که جز کار وزحمت و تلاش تک تک اعضا خانواده هایتان سرمایه ای ندارید، بر لبه پرتگاه نابودی و سقوط، توسط جنایتکاران حاکم در ایران، با همه جناح ها و دسته ها، جنایتی نا بخشودنی و تحمل نکردنی است.

حزب حکمتیست (خط رسمی)، در جدال تان علیه یکی از مستبد ترین رژیم های قرن، برای بقا، برای یک زندگی مرفه، آزاد ، سعادتمند و امن، در کنار شما و مبارزه شما است.

ما، دست تک تک شمایی که با دستان خالی، از جان و زندگی خود مایه گذاشته و به جدال جنایتکاران حاکم برخاسته اید، را می فشاریم!

 تعهد می کنیم که تا به پیروز رساندن جنبش محرومان در ایران، و به پای میز محاکمه کشاندن جنایتکاران حاکم و  مسببین قتل و کشتار فرزندانتان، از پای ننشینیم و در کنار تان باشیم.

 

رفقای کارگر، کمونیست ها، سوسیالیست ها،

ایران یکی از بحرانی ترین شرایط مبارزاتی، سیاسی و اقتصادی را تجربه میکند. آتش خشم برحق مردم در سراسر ایران، تا همینجا بسیاری از معادلات گذشته را تغییر داده است. چه حاکمیت را از کرده خود پشیمان کرده باشیم و فرصت عقب نشینی پیدا کنند و قیمت بنزین را به قبل برگردانند، چه فرصت نکنند و برنگردانند، معادلات تغییر کرده است.

جمهوری اسلامی ایران رفتنی است! قادر به ادامه حکومت نیست! حکم آن را جنبش قدرتمند ما در دیماه ۹۶ صادر کرده است.

 

امروز نوبت و زمان ایفای نقش ما، نقش شما، فرارسیده است! امروز بیش از هر زمانی مردم به خشم آمده از فقر و فلاکت و استبداد به نقش هوشیارانه ما در متحد و سازمان دادن این اعتراضات، در گسترش آن، در پیوند دادن اعترضات به هم، در تبدیل این اعتراضات به جنبشی سراسری و قدرتمند برای خلاصی از جهنم جمهوری اسلامی نیازمندند.

امروز نه فقط ممانعت از به خون کشیده شدن اعتراضات در خیابانها، که به پیروزی رساندن این جنبش برای رفاه و آزادی در گرو ایفای نقش شما است. پیشروی این مبارزات، متحد کردن مردم در سازمان ها و نهادهای مردمی برای اعمال اراده خود بدون ایفای نقش شما در تامین رهبری اعتراضات در جریان، ممکن نیست.

 

رفقا!

تعمیم این اعترضات  خیابانی به مراکز تولیدی، محل های کار و تحصیل، رمز پیشروی است.

تشکیل سازمان ها، کمیته ها، جمع ها، نهادهای اقدام و عمل فوری برای هماهنگی، برنامه ریزی و پیشبرد سراسری اعتراضات، برای مقابله با نیروهای سرکوبگر، برای حفظ امنیت مردم معترض در مقابل اوباش اسلامی دست شما را می بوسد. همه محل های کار شامل، کارگری، کارمندی و تحصیل، مدارس و دانشگاهها، کوچه ها  و خیابهای سراسر ایران میتواند تحت الشعاع و رهبری اعتصابات محل های کار و تحصیل قرار گیرد.

 تامین این رهبری و این همانگی، وظیفه کمونیستها، رهبران عملی در  جنبش کارگری، زنان، دانشجویی، روشنفکری، چپ و سوسیالیستی است.

این اعتراضات و این طغیان برحق باید پیروز شود و میتواند با دخالت ما پیروز شود. میتوان جلوی سرکوب آن را گرفت! شرط آن ایفای نقش فوری شما رهبران عملی، چهره های سرشناس جنبش کارگری و کمونیستی، سازماندهندگان و فعالین و دست اندرکاران مبارزات در جریان است.

حزب حکمتیست برای رفع موانع تامین و سازمان دادن رهبری جنبش مان، جنبش محرومان از پایین و در ایران پیشاپیش شما و در کنار شما است.

 

زنده باد اعتراض برحق محرومان

زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری

 

آذر مدرسی،

دبیر کمیته مرکزی

از طرف حزب  حکمتیست (خط رسمی)

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com