خارج از کشور را به میدان دفاع از مبارزات برحق مردم بپاخواسته ایران تبدیل کنیم!

کمیته خارج از کشور حزب کمونیست ایران
November 16, 2019

خارج از کشور را به میدان دفاع از مبارزات برحق مردم بپاخواسته ایران تبدیل کنیم!
به دنبال افزایش قیمت بنزین و سهمیەبندی آن بر متن گرانی، فقر و بیکاری حاکم بر زندگی میلیونها خانواده کارگری و سایر اقشار فرودست جامعه ایران، مردم کارگر و زحمتکش یک بار دیگر دست به اعتراضات گسترده در بیش از صد شهر ایران زدندەاند.
این اعتراضات سراسری، که وقوع آن قابل پیش بینی بود، نه ابتداء به ساکن و صرفا علیه افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، بلکه تداوم اعتراضات و اعتصابات کارگری و تودەهای بستوه آمده است که بیش از چهل سال علیه شرایط حاکم بر جامعه مبارزه می کنند.
اگر اکنون این جنبش در داخل نیازمند سازماندهی و شکل گیری یک رهبری رادیکال است، در خارج از کشور نیز به حمایت و همبستگی بین المللی نیاز دارد.
کمیته خارج از کشور حزب کمونیست ایران ضمن حمایت از دور جدید اعتراضات سراسری مردم بپا خواسته در ایران کلیه احزاب و سازمانهای چپ و کمونیست و انسانهای آزادیخواه را به برپایی و شرکت در کمپین حمایت از این حرکت سراسری مردم در ایران فرا میخواند. اطلاع رسانی در باره اعتراضات به منظور جلب حمایت افکار عمومی و برگزاری اکسیونهای اعتراضی از زمره اقداماتی است که لازم است در اتحادعملی مشترک با سایر نیروهای چپ و سوسیالیست و انسانهای آزادیخواه در دستور کار قرار بگیرد.

کمیته خارج از کشور حزب کمونیست ایران
١٦ نوامبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com