فراخوان گزارشگران: این جنایتکار را رها نکنید!

سايت گزارشگران
November 15, 2019

فراخوان گزارشگران: این جنایتکار را رها نکنید!

با خبر شدیم که یکی از عوامل فعال کشتار زندانیان سیاسی در دهه شصت و بویژه در مقطع زمانی تابستان سال 1367

در فرودگاه بینالمللی ارلاندا در استکهلم سوئد بازداشت شده است. پلیس سوئد این اقدام را پس از شکایت خصوصی کاوه موسوی و ایرج مصداقی از زندانیان سیاسی سابق انجام داده است. حمید نوری معروف به حمید عباسی که روز نهم نوامبر 2019 دستگیر شده است در مقام دادیاری زندان گوهر دشت از مهره های کلیدی و بسیار فعال کشتار زندانیان سیاسی بی دفاع در تابستان سال 1367 بوده است.

وقاحت و بی شرمی آمران و عاملان این کشتار وحشیانه امروزه حد و مرزی نمیشناسد. خط ارتباطی مسافرتی این جانیان تنفر انگیز به کشورهای اروپائی بسیار فعال است. این مجرمان که جنایتی علیه بشریت در زندانهای سراسر کشور را پدید اوردند با پوشش دیدار بستگان خود به نیات پشت پرده و خبیث خود در این کشورها جامه عمل می پوشانند.

با دستگیری حمید نوری فصل تازه ای از عدالت جویی در میان فعالین تبعیدی, زندانیان سیاسی سابق و خانواده های هنوز داغدار قربانیان این جنایت بزرگ اغاز میشود. شعله ای جدید از زیر خاکستر افروخته میشود و گرمابخش محفل دادخواهان میشود.

ما فعالین سیاسی اجتماعی, هنری و زندانیان سیاسی سابق ضمن حمایت از بازداشت مجرمانی همانند حمید نوری هر گونه مماشات و معامله با جمهوری اسلامی برای آزادی مجدد این جنایتکار را پیشاپیش محکوم نموده و خواهان محاکمه و مجازات وی در دادگاهی ذیصلاح می باشیم.

15.11.2019

gozareshgar1001@yahoo.de

www.gozareshgar.com


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com