پیام تبریک به مناسبت آزادی موقت همسنگرانمان

حزب سوسیالیست ایران
October 31, 2019

پیام تبریک به مناسبت آزادی موقت همسنگرانمان،


 حزب سوسیالیست انقلابی ایران خود را شریک شادی آزادی موقت همه فعالین کارگری از جمله آزادی رفقا اسماعیل بخشی، سپیده قلیان و دیگر فعالین بازداشتی مربوط به مبارزات کارگران هفت تپه، روز جهانی کارگر، و دیگر بخشهای کارگری و دانشجوئی میداند و صمیمانه به تک تک آن عزیزان و بستگانشان تبریک می گوید!

 به دنبال این همه سرکوب و جنایت و مضحکه های مستند سازی علیه فعالین روشن است که آزادی مشروط آنها  نیز جای خوشحالی ما و نشانه گامی در جهت رسوائی بیشتر جمهوری اسلامی محسوب می شود. اما جنبش ما  فراموش نمیکند که هنوز جمع بسیار زیادی از همقطارانش در اسیر جمهوری اسلامی بسر میبرند. فراموش نمیکنیم که حتی با آزادی همه زندانیان سیاسی،همه زندانیان کارگری، همه زندانیان دانشجویی و همه فعالین بازداشتی زنان و فرهنگیان نیز،اصل صورت مسئله و هدف این نبرد عمیق هر روز و خشم طبقاتی به سر آنجام نرسیده، و اصل مبارزه  و مطالبات محوری اقتصادی، سیاسی، تشکل یابی، و حق اعتراض و اعتصاب ما همچنان بر سر جای خود باقی مانده است!

نه تنها باید تمام احکام قرون وسطایی وثیقه و احکام  کثیف دوره برده داری شلاق برای همه فعالین آزاده شده و در بند باید ملغا گردد، نه تنها آزادی فوری همه بازداشت شدگان جز خواست فوری ما است،از جمله  آزادی فوری آنیشا اسداللهی ،عسل محمدی، سعید شیرزاد،جعفرعظیم زاده ندا ناجی محمد حبیبی، آتنا دائمی، محمد نظری، محمود بهشتی لنگرودی، اسماعیل عبدی، منیره عربشاهی، یاسمین آریایی، پیام شکیبا ، لیلا حسین زاده، زینب جلالیان، مژگان کشاورز، وتعداد زیاد دیگری که در اسیر جمهوری اسلامی‌اند، بلکه برای کوتاه کردن دست خونین وسرکوبگر جمهوری اسلامی و یورش هر روزه  سیاسی واقتصادی به طبقه کارگر توسط  این نظام ضد کارگری و ضد انسانی هیچ راهی بجز تامین و تضمین شکل دادن فوری به یک مبارزه متحد و مستقل طبقاتی در سراسر کشور با پرچم  آزادی و برابری و آرمان سوسیالیستی و به هدف پایان دادن به حاکمیت فاشیستی جمهوری اسلامی و نظام سرمایه داری در ایران پیش روی خود نداریم. بدون چنین آمادگی و هدفی نه تنها جنبش کارگری که کل جامعه نیز در بند و بردگی باقی خواهد ماند.

نظام فاسد حاکم بر ایران باید بداند با آزادی مشروط  برای جمعی از فعالین شکنجه  و تحقیر شده در زندانهایش، نمیتواند سر سوزنی از انزجارعمیق جنبش ما نسبت به خود بکاهد!، در شرایطی که دها فعال دیگر در زندانها بسر میبرند، در شرایطی که همین چند هفته پیش دها کارگر هپکو و آذر آب  را نیز با وحشیانه ترین شکل ممکن مورد ضرب و شتم قرار داده اند، در شرایطی که در کنار دزدی هایی هر روزه میلیاردی مقامات رتبه اولشان و هزینه های سرسام آور برای نیروهای سرکوبگر و تروریست در داخل و خارج کشور، شاهد تحمیل فقر و بیکارسازی و گرسنگی گسترده هستیم و اکثریت جامعه را مجبور به زندگی بردگی هشت برابر زیر خط فقر کرده اند، و... ، این نظام  غلط میکند پوز "عطوفت اسلامی" را بخاطر "آزادی" مشروط چند عزیزی را بخودمیگیرد که نه تنها حق نبود چند دقیقه بازداشت شوند بلکه میبایست  بجای آنها  خود سران قوه قضایه و رئیس جمهوری و باند خامنه ای و دیگر جلادان  افسار زده میشدند و زندان و مجازات میشدند!. البته حتما این زمان خواهد رسید!

در چند ماه پیش رو دوباره پروژه سرکوب "نرم" بیشتر کارگران  تحت پوشش "حداقل دستمزد" در دستور دارند، دوباره نیازمند راه اندازی عنتر بازی جناحی برای مضحكه "انتخاباتی" هستند، و دوباره میخواهند "سالگرد انقلاب اسلامی"، (سالگرد شکست انقلاب ٥٧ به دست جریان ضد انقلاب اسلامی) را جشن بگیرند و سال ٩٨ را  با "نمایش قدرت" نظام فاشیست شان به پایان ببرند، از اینرو گویا میتوانند با برخی تظاهر به "نرمش نشان دادن"، که  با سرکوب عریان مکمل کرده اند، میخواهند با فریب دوباره بخشی از جامعه و مهندسی افکار عمومی پروسه چند ماه پایان سال جاری را با "آرامی"  در جهت تامین اهداف خود سپری نمایند.

اما ما با فعالین آزاد شده و در بند، با طبقه کارگر متشکل و غیر متشکل، با رهبران پیشرو سوسیالیست و غیر سوسیالیست موظف هستیم  همه سیاستهای این رژیم را علیه خودش تبدیل کنیم. موظف هستیم سکوت و کناره گیری را کنار بگذاریم و به مبارزه متشکل  روی بیاوریم. موظف هستیم، پرچم رهائی کل طبقه و جامعه را در دست بگیریم، و برای تامین و تضمین شکست کامل جمهوری اسلامی و نظام سرمایه داری حاکم بر کشور تنها و تنها به صف و پرچم و جنبش طبقاتی- آزادیخواهی-کارگری-سوسیالیستی متکی باشیم، و چنین صف و مبارزه ای را متحدانه به میدان بیاوریم و رهبری نمائیم.

 یکبار دیگر به همه عزیزان آزاد شده و اعضای خانواده آنها و همسنگرانشان شاد باش میگوئیم!،همه فعالین دربند باید فوری و بدون قید و شرط آزاد گردند! همه احکام صادره  باید ملغا گردد!

مرگ بر نظام  جمهوری اسلامی و سرمایه داری!
زنده باد سوسیالیسم و اتحاد طبقاتی جنبش ما!
حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٣١ اکتبر ٢٠١٩ – ٩ آبان ١٣٨٩


 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com