اسماعیل بخشی چهره محبوب جنبش کارگری ایران، آزاد شد!

حزب حکمتيست(خط رسمى)
October 30, 2019

اسماعیل بخشی چهره محبوب جنبش کارگری ایران، آزاد شد!
لحظاتی قبل اسماعیل بخشی، نماینده و سخنگوی دلسوز کارگران هفت تپه، چهر محبوب و مشهور جنبش کارگری ایران، از زندان آزاد شد. حزب حکمتیست( خط رسمی) آزادی اسماعیل بخشی را به خود بخشی و خانواده اش، به کارگران هفت تپه، به رفقایش، به مردم آزادیخواه ایران و به همه حامیان کارگران هفت تپه و اسرای آنها، تبریک میگوید.
چند روز قبل تعدای از اسرای هفت تپه و دستگیر شدگان اول ماه مه آزاد شدند و امروز بعد از کارشکنی و بهانه گیری های آشنای کاربدستان حکومت، سرانجام اسماعیل بخشی عزیز هم آزاد شد.
امروز با آزادی اسماعیل بخشی موجی از شادی و احساس غرور و پیروزی کارگران هفت تپه، خانواده های آنها، مردم شوش، کارگران فولاد، آذر آب، هپکو، شرکت واحد و کل مراکز کارگری، دانشگاهها و صف معلمین، بازنشستگان و همه حامیان طبقه کارگر در ایران و خارج کشور را فرا میگیرد. امروز همه جا در صف جنبش عدالتخواهی طبقه کارگر، این پیروزی را جشن میگیرند.
آزادی این عزیزان موقتی است. اما این اولین قدم بود. این یک پیروزی بزرگ بود و باید آنرا ارج گذاشت. این پیروزی مدیون تلاش مستمر کارگران هفت تپه، مدیون ایستادگی اسرای آنها در زندان، مدیون اتحاد قابل تقدیر هفت تپه ای ها و موجی وسیع از حمایتهای طبقه کارگر و مردم آزادیخواه از ایران تا خارج کشور بود. بی تردید هفت تپه ای ها و همه کارگران ایران بعد از این پیروزی خود را در موقعیت بهتری میبینند. جنبش ما این پیروزی را فتح سنگری مهم در جدالی همه جانبه با بورژوازی ایران و دولتش میداند.
جدال ما برای رفاه و آزادی، برای مختومه اعلام کردن احکام زندان به این عزیزان و منع تعقیب و پرونده سازی برای کارگران معترض، برای آزادی بقیه اسرای طبقه کارگر از زندان و برای آزادی همه زندانیان سیاسی ادامه دارد.

زنده باد کارگران هفت تپه و حامیان آنها
زنده با اتحاد کارگری
زنده باد حکومت کارگری

حزب کمونیست کارگری- حکمتیست (خط رسمی)
٨ آبان ۱۳۹۸- ٣٠ اکتبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com