پروژه ی روح اله زم برای ناامیدی مبارزان داخل کلید خورده است

بیژن فتحی
October 17, 2019

پروژه ی روح اله زم برای ناامیدی مبارزان داخل کلید خورده است

 ترس رژیم از جوانان ایران است

 وضعیت پناهجویان ایرانی در کشور ترکیه و بخصوص شهر کرد نشین و مرزی وان باید مورد توجه مبارزین خارج از کشور قرار می گرفت که متاسفانه اینگونه نبود و هنوز هم نیست! و یا لااقل توجه لازم نمی شود. از دیرباز  شهر وان هدف و مقصد اول مبارزانی بود که جانشان از طرف جمهوری اسلامی در خطر قرار می گرفت. به همین علت حکومت اسلامی هم تمام سعی و تلاشش را برای حضور و مهار مبارزین فراری در این شهر بکار گرفته و خواهد گرفت .  جمهوری اسلامی در طول حیات سراسر جنایتش ،تعداد بیشماری از مبارزین پناهجو در ترکیه را از شهرهای مختلف می ربود و مورد شکنجه قرار داده وبه قتل رسانده و یا به شهر مرزی وان آورده و از آنجا به زندانهای ایران منتقل    می کرد.

من از نزدیک شاهد اقدامات جمهوری اسلامی برای شناسایی ومهار پناهندگان تاثیر گذار در ترکیه و متاسفانه در خارج از ترکیه بوده و می باشم. چون این سطور خارج از برنامه تدوین شده و برای اطلاع رسانی فوری نوشته می شود ،لذا مواردی که برای یادآوری قلمی می شود صورتی گذرا و اشاره ای داشته تا در فرصتی مناسب به آن مفصلا پرداخته شود.

 در سال 1390-1389 تشکلی بنام انجمن پناهجویان، توسط گروهی از پناهجویان جوان و عمدتا اصلاح طلب در ترکیه اعلام وجود نمود که هدف خود را حمایت از پناهجویان و دنبال کردن پرونده های آنان در کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (یو ان ) در ترکیه ، اطلاع رسانی می کرد. موسسین این تشکل برنامه ای تدوین کرده و از هر پناهجو مبلغ 10 لیر ترکیه و کپی پرونده شخص را برای ثبت نام در انجمن تحویل می گرفتند! مدارک پناهجویان اخذ و در مرکزی بایگانی می شد و پس از مدتی توسط یک عامل نفوذی نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی که امروزه بنام پرستو می شناسیم ، کپی برداری و به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی تحویل داده شد!!!

اشخاصی که در این پروژه نفوذ و شناسایی، خواسته و ناخواسته دست داشته و یا از طرف اطلاعات جمهوری اسلامی و پرستویش به بازی گرفته شده بودند،هم اکنون در اروپا و امریکا با نام پناهنده سیاسی به خوبی و خوشی زندگی می کنند.

نکته قابل توجه مورد فوق این است که خانم پرستو، بعد از تحویل مدارک به نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی و پایان ماموریتش ، برای فریب افکار عمومی تحویل زندان اوین داده می شود. وی پس از مدتی با قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شده و دوباره با ژست خبرنگار آزاد سر از ترکیه        درمی آورد؟!

صدای امریکا و دیگر بنگاه های خبری با او به عنوان یک خبرنگار آزاد و زندانی سیاسی مصاحبه های طولانی انجام داده و دوباره او را به اپوزیسیون حقنه می کنند! البته بدون سئوال از گذشته اش .!

وی هم اکنون در المان بسر می برد و جالب توجه این است که آقایان آلت دست شده توسط خانم پرستو، هم در همان شهر و کشور زندگی می کنند اما جرات اعتراض و افشاگری ندارند؟!!!

نیروهای اطلاعاتی جمهوری جنایتکار اسلامی ( سربازان گمنام امام زمان ) از بدو تاسیس تحت آموزش افسران کارآزموده اطلاعاتی رژیم گذشته و بخصوص کارشناسان ساواک قرار گرفته و در تکمیل ماموریت های خود از آموزشهای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور شوروی سابق و روسیه کنونی نیز بهره مند شده اند. نفوذ در تشکل ها و سازمانهای سیاسی مخالف به عنوان ابزاری موثر برای شناسایی مبارزین فعال و روشهای مورد استفاده در اپوزیسیون و . . . استفاده کرده تا بتواند به درستی با آن به مبارزه برخاسته و مخالفین را سرکوب نماید.

بکارگیری واستفاده ازعوامل نفوذی ساواک در بین مخالفان رژیم گذشته که در انجام وظایف خیلی هم با تجربه و ماهر شده بودند مانند امثال سیروس نهاوندی و حمایت کنندگان و وابستگانش که هنوز هم در بین اپوزیسیون خارج از کشور فعالیت دارند! و همچنین زندانیان سیاسی تواب و بریده که همکار سیروس نهاوندی ها شده و خود شبکه ای گسترده رابوجود آوردند مانند شبکه جاسوسی انوش

 ( محمود جعفری ) در هلند که بعد از حدود 30 سال از کشته شدن انوش ، مورد استفاده جمهوری اسلامی قرار دارد و ده ها شبکه افشا نشده و اشخاصی که با ظاهر انقلابی و مبارز علیه جمهوری اسلامی شعار داده ، اما در واقع حافظ منافع حکومت جنایتکار اسلامی می باشند.

ماجرای پر سر و صدای سایت آمد نیوز، روح اله زم و همکارش شیرین نجفی اولین و آخرین واقعه ای نیست که از طرف جمهوری اسلامی مورد بهره برداری قرار می گیرد.  تا حکومت اسلامی و آخوندها حاکم هستند ، مبارزین داخل و خارج از ایران باید آمادگی تحلیل و برخورد مناسب با این پروژه ها را داشته باشند. بررسی تاریخی عوامل نفوذی اطلاعاتی و تحلیل رفتاری هریک از شبکه های اطلاعاتی  می تواند راهگشای نقشه راهی برای مبارزان باشد تا گرفتار تور نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی و همکارانشان در کشورهای دیگر نشوند.

برای بررسی دقیق این ماجرا به نکات ذیل توجه فرمایید:

- یک مقام سپاه : سوژه مورد نظر از مجموعه سپرهای حفاظتی که از سوی سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای او فراهم شده بود جدا و وارد تور سازمان اطلاعات سپاه شد.

- مهسا رازانی، همسر روح‌اله زم می‌گوید: همزمان با سفر همسرش به عراق، شیرین نجفی از همکاران سایت آمدنیوز نیز در عراق بوده است. خانم رازانی می‌گوید: شیرین نجفی بازداشت نشده و با او در تماس می باشد (در کشور عراق ).

تا اینجا از متن این دو خبر می توان متوجه شد که روح اله زم پس از خروج از فرانسه و در سفر به عراق و یا هر کشور دیگری، هیچگونه سپر حفاظتی (مراقبت) نداشته است که سپاه پاسداران ادعای آن را دارا می باشد! روح اله زم با میل و اراده خودش با همراهی شیرین نجفی به این سفر اقدام کرده است و می دانسته که تحت مراقبت نیروهای امنیتی فرانسوی نمی باشد.                                  اگر بپذیریم که روح اله زم مانند سردار مدحی ( پروژه الماس فریب ) با پای خودش به تهران نرفته و بنا به گفته ی سازمان اطلاعات سپاه گرفتار تور اطلاعاتی شده است؟! نگاه ها متوجه شخصی خواهد شد که همسفر ایشان بوده و همچنین مشوق ایشان به این سفر ، به هر دلیلی که بوده است. یعنی خانم شیرین نجفی !!!                                                                                                      شیرین نجفی دوست و همکار مورد اعتماد روح اله زم بوده و هنوز هم مورد اعتماد همسر ایشان  می باشد. به بیان دیگر از نظر جمهوری اسلامی ایشان هم مانند روح اله زم مجرم است اما با این تفاوت که ایشان هنوز در عراق است و بازداشت نشده است! برای پاسخ به این سئوال منطقی لازم است که خانم شیرین نجفی پرده از راز این سفر!!! و پیامدهای قابل پیشبینی آن برداشته و به صورت شفاف اطلاع رسانی نماید. خانم شیرین نجفی باید بداند که روزی مردم ایران حقایق را خواهند فهمید.

پس تا اینجای کار سربازان گمنام جهل و جنایت کار مهمی انجام نداده اند!                              روح اله زم ، درکشور عراق که حیاط خلوت جمهوری اسلامی است با پای خودش و بدون داشتن محافظ ، سر قرار حاضر شده و بعد هم به تهران هدایت شده است. به همین دلیل است که سپاه اعلام

می کند : " اصل دستگیری آقای زم خیلی مهم نیست، مهم شناسایی شبکه داخلی آن است "

تا اینجای پروژه اطلاعاتی روح اله زم که برای ارعاب مبارزین خارج از کشور بکار گرفته شده ،نقش بر آب است! و دلیل آن ابراز جمله فوق از طرف اطلاعات سپاه می باشد.                               مسئله مهمتر برای رژیم اسلامی حاکم ، سرکوب و حذف مخالفین داخلی بخصوص مبارزان جوان است. مبارزان جوانی که برای آزادی و آینده ای بهتر رژیم جنایتکار اسلامی را به مبارزه می طلبند.      پروژه ی روح اله زم برای ناامیدی مبارزان داخل کلید خورده است. ترس رژیم از جوانان ایران است.  به همین دلیل بزرگ جلاد دهه 60 که اکنون بر مسند قضا نشسته است می گوید: 

                        " باید برشناسایی و انهدام لایه‌های مخفی این شبکه اقدام نمود "    

خط حاکمیت، کشتار و حذف مخالفین به هر صورتی می باشد. نقش پروژه ای که با تصمیم سفر به کشور عراق، حیاط خلوت سپاه پاسداران توسط روح اله زم کلید خورد، برای مبارزین داخل و خارج از ایران بسیار حیاتی است . نباید گذاشت که خامنه ای و رژیم اسلامیش از این پروژه علیه ملت ایران استفاده کند. همه ی آزادی خواهان ایران و جهان باید از قبل اعترافات روح اله زم در رابطه با افراد دیگر را که منجر به زندان ،شکنجه و اعدام آن افراد می شود را محکوم نمایند. روح اله زم از یک خانواده روحانی وابسته به رژیم جنایتکار اسلامی است. وی بزودی اعترافات گسترده ای را کلید خواهد زد . اعترافاتی که به استناد آنها حکومت اسلامی می تواند مخالفین خود را نابود کند.   

   پروژه ای که رژیم اسلامی برای ادامه بقایش سخت به آن نیاز داشت.

بیژن فتحی

عضو موسس نهاد مادران علیه اعدام

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2434373103327199&set=pcb.2434392419991934&type=3&theater


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com