از اعتراضات مردم روستاهای اطراف قوطورداغی حمایت کنیم!

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
October 08, 2019

"میخواهیم نفس بکشیم"
از اعتراضات مردم روستاهای اطراف قوطورداغی حمایت کنیم!

 

بنا به اخبار درج شده در رسانه ها و ویدیو کلیپی پخش شده در فضای مجازی، مردم روستاهای اطراف قوطور داغی، واقع در محور مراغه – میاندوآب، با تجمع به وضعیت ضد انسانی محیط زیست شان اعتراض کردند. در این ویدیو کلیپ مردم با گرفتن انگشت اتهام بطرف مسئولین دولتی، اعلام میکنند که در این منطقه حدود هزار نفر مبتلا به سرطان هستند که عامل آن دفن زباله های شهر میاندوآب در اینجا و آلوده شدن محیط زیست و آبهای منطقه است. مردم معترض پلاکاردی در دست داشتند که در آن با خط درشت نوشته شده بود: "میخواهیم نفس بکشیم"!

مردم روستاهای منطقه قوطورداغی!

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران این جنایت آشکار علیه مردم منطقه توسط حکومتی که ارزشی برای جان انسانها قائل نیست را شدیدا محکوم  و از اعتراض بحق شما حمایت میکند.

باید تجمعات اعتراضی تان را به شهر میاندواب بکشانید، بیشترین تعداد خانواده ها را در اعترضتان دخیل کنید، از مردم میاندواب بخواهید که به اعتراضتان بپیوندند و  در برابر شهرداری و فرمانداری این شهر اعتراضتان را پیش ببرد.

باید این اعتراضات هر چه قدرتمندتر ادامه یابد تا خواسته هایتان را به حکومت تحمیل کنید. برای پیش بردن و تداوم اعتراضتان جمع شوید و شورای هماهنگی تشکیل دهید تا اعتراضتان هر چه سازمانیافته تر و قدرتمندتر پیش برود.


کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
15 مهر 1398 – 7 اکتبر 2019


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com